Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Karin

Die foto's bij het voerbakje zijn geweldig  ;) Mooie valkjes hoor !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Ann,
Wow ik liep hier weer heeel veel achter :o
Maar ik ben weer helemaal bijgelezen en gekeken :)
Je hebt mooie foto's geplaatst.
Fijn dat Kiara nu een goed huisje heeft gevonden.
Ik snap heel goed dat je bij het afscheid het wel een beetje moeilijk had :).
Maar gelukkig weet je dat ze naar een fijn huisje gaat.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, , is niet erg dat je wat achter liep hoor. Gaat hier goed he!

Hey Karin, thx. ook hoor! Ik vind het enig om foto's tijdens hun etenstijd te maken, die zijn zo echt vind ik...hihi! grtjs. Ann

Hoi Monica...ben ook zo blij, en ook voor Kiara, ze heeft het echt getroffen met zo'n lieve baasjes en valkjes he! Grtjs.

Hey iedereen...even een klein update tje met een paar foto's.

Met de valkjes en Jago gaat het super, en Haeley haar loopsheid is bijna gedaan hoor! Donderdag eigenlijk de laatste dag...maar moet nog een weekje wachten om naar de hondenschool te gaan.

Morgen wel al gaan wandelen hoor!

Ik zal weer Mellissa met Twister samen wipwappen, hihi, tortelvalkjes he!

Sky en Belle zijn zo lief en Alix en Ayko zaten lekker samen op de schommel weer! Dat is hun lievelingsplekje!
Suske zat lekker te eten, zijn lievelingsplekje is de voederbak, net als bij Lucky, maar die kiest dan ook de andere.

De andere valkjes maken het ook super, de meeste valkjes zijn nu uit de rui, en Princess krijgt eindelijk een hele mooie kuif net als haar papa.

Cleo zat lekker de andere popjes te versieren, hihi!

Hier een paar leuke foto's van mijn lieve valkjes! Grtjs. Ann

Caroline

Mooi mooi mooi!!!!  :D

ELke dag weer genieten hier van jou fotootjes.  :)

Groetjesssssssssss ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hallo Ann,

Ja, ik heb ook weer genoten hoor, je valkjes zijn altijd zo lekker bezig :D
Welterusten voor dadelijk en een fijne dag morgen!

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline en Marian,  fijn dat jullie hebben genoten hoor!
Ik vind het leuk om die valkjes bezig te zien he! Grtjs. Ann

Jago hier

Kimm

mooi weer ann!!!

hoe gaat het trouwens met jou zelf?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Dierenfreackske

Hoi Kim , met mij gaat het redelijk , met z'n ups en downs he,  ik heb nu weer meer pijn in mijn benen en mijn handen tintelen altijd en vingers, net zo'n slapend gevoel he. Ik probeer dat weg te steken voor een ander, maar eigenlijk is het soms knap lastig hoor! Nu meer pijn dan in de zomer als het zo'n lekker weer was, de vochtigheid en nevel is heel slecht, het zit in mijn benen he, en voeten, maar ja, ik klaag niet graag, zeker omdat er veel mensen zijn die het nog veel slechter hebben dan mezelf. Dan durf ik niets meer zeggen he!  ;) ;) :) :)  ik probeer er ook de lol in te houden  :-\ :-\ :-\
grtjs. Ann

PatrickV

Oei Ann ! Daar wist ik niets van.  Je zag het in elk geval niet aan je als we Kiara zijn komen halen hoor !
Als we je met iets kunnen helpen laat je het maar weten hé ! Lovendegem ligt niet op het einde van de wereld voor ons hoor, dus als we me iets van dienst kunnen zijn, of als je er eens wil over praten of zo, laat maar weten hoor ! En altijd welkom om Kiara eens te bezoeken hé ! Als dat uw lijden kan verzachten...  ;)

Groetjes,
Patrick

Dierenfreackske

Hoi Patrick, tja, hihi,  :D :D is heel lief van je hoor! Ik heb ook veel steun aan de dagboekies, dan denk ik niet aan de pijn, maar is ook niet altijd erg he, zoals in de zomer had ik niet zo veel last he, dan in de winter. Maar we slaan er ons door hoor! Ik kijk naar mijn valkjes en voel me meteen stukken beter he! Wat fijn dat Kiara zo haar mannetje (poppetje) staat he,  fijn dat Gaffel snoefel kieteke en ko met Kiara samen zitten he! Grtjs. Ann

Hoi hoi, hier is alles goed, straks naar de voiliere , en hier fluit Jago als een echte vent! Hij probeert de geluidjes van Kiara nog na te doen , hihi en ook van Lucky en andere he...
een echt lieverdje is het ....Erwin, gaat ook contact houden, en nu en dan foto's sturen hoe het met hem gaat, lief he!
Straks een paar foto's maken hoor!  Grtjs. Ann

Dierenfreackske

21 oktober 2009, 13:42:34 #2591 Last Edit: 21 oktober 2009, 13:51:13 by Dierenfreackske
Hoi hoi ... even mijn 2 begin valkjes in de kijker hier...ze zijn ook heel gelukkig samen , en hebben nog steeds een goede band hoor! Grtjs. Ann

Marian

Hoi Ann,

Wat mooi, Jago, hoog en droog ;D
Ach, erg vervelend en vermoeiend om regelmatig pijn te hebben, is dat soms een reden van het vroege opstaan?
Fijn dat je hier wat afleiding vindt :D

Groetjes, Marian

hilde

weer mooie fotooossssss ann

jammer dat je soms pijn hebt maargoed dat je wat afleiding hebt bij je valkjes

groetjessssss

Dierenfreackske

Hoi Marian en Hilde, ja hoor, als ik wakker wordt van de pijn , sta ik op en ga ik dagboekies kijken of foto's plaatsen, om afleiding te hebben, inderdaad, hihi!  ;D ;D

Hoi, alles goed hier met de valkjes, Cleo en Winnie hebben gewipwapt vandaag, en ook Twister en Mellissa weer, die gaan steeds in de boomstam die op de plank ligt gaan piepen, ze is toch nog te jong hoor, dus gaat zeker geen ei leggen nu!

Princess speelt liefst heel de dag door! Af en toe een dutje ook he!
Alix en Ayko , Felix en Fleur en Kenji en Pearl kroelen ook steeds. En Djonah wordt weer geplukt door Yellow, straks moet ik ze toch nog scheidden?? Of kan dat geen kwaad??

Wiske is ook weer in de rui....Nottie en Sonny zoeken elkaars gezelschap ook op , omdat Luna bij Zorro liever is. Jammer voor Sonny hoor! Sky en Belle zaten ook lekker dicht bij elkaar om te slapen, en Lilly is ook soms in de buurt van Nottie en Shadow  te vinden, maar Shadow is met Bingo he, lief koppeltje is het ook!

Morgen foto's, grtjs. Ann