Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Ann,

Leuk, zo veel mooie foto's  ;D
Hoe veel valkjes heb je in je paradijs?

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, ik heb in totaal nu 21 valkjes, maar in maart komen er nog 5 bij, dan heb ik er 26.Grtjs Ann

Hoi Marian,  Boy is een bronze fallow(split geelwang)
en ja, ......ze kunnen ontzettend lief zijn de valkjes met elkaar enzo, maar ook soms bitchig he!
Fijn dat je hebt genoten hoor!Grtjs Ann

Hoi Anke....... ;D ;D ;D thx.  grtjs Ann

Wiske en Suske

Wiske is nu net flink in de rui

Dierenfreackske

Hoi , op vraag van Marian eens mijn voiliere helemaal, vanuit mijn keuken gemaakt, maar in de lente vliegt het zeil er weer af hoor! Grtjs Ann

Gerdy

wowwwwwww wat hebben ze heerlijk de ruimte bij jou..heerlijk is dat weer in de lente hé ..als het zeil er weer af gaat..dan heb je tenminste weer overzocht en kan je ze overal volgen.

gr gerdy

sabine

Wat een mooie grote voliere heb je. Heerlijk voor alle valkjes  ;D
Leuke foto's van Suske en Wiske, erg schattig

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, is waar hoor, grtjs Ann.

Hey hey,

Hier is alles goed met de valkjes hoor!Nala was Crystal aan 't verleiden, en mooie deuntjes aan 't fluiten, Djonah was Yellow aan 't verleiden , Alix en Ayko waren aan het smullen daarnet, Silver Malou Boy Sky en Belle zaten in de kleine ruimte, Felix was naar de sneeuw aan het kijken met nog een paar andere valkjes  Wiske wou op Fleur kruipen maar daar was Fleur het niet mee eens hoor!

De rest heb ik niet zo goed gezien, hihi.
Grtjs Ann, maak het zelf maar uit wat je vond van vandaag aan de foto's

Marian

Hoi Ann,

Ooohhh wat een mooie en grote volière 8)
Wow, super hoor, dat is wel genieten :D
Bedankt ;)
Ja is ook zo...ze kunnen ook vreselijk bitchie doen. Hier heeft Guusje (popje) de broek aan, ze jaagt Gijsje gewoon uit de voerbak wanneer zij erbij wil :-\.......maar nu MAG Gijsje voorzichtig vanaf de 2-de positie uit de grote bak mee-eten :P :D
Ik hoop dat ze elkaar nog wat liever gaan vinden, ze zijn nog jong, kan volgens mij best nog komen.
Gijsje is nu in de rui.....en verliest zijn parels.....dus man en pop :-* :-*

Ik heb weer mogen genieten van je nieuwe foto-serie :D
Groetjes, Marian

Sally

Hoi Ann,

Ik ben weer terug hier, en heb weer een heleboel foto's in te halen.
Mooi weer hoor! Fijn om te zien en te horen hoe de valkjes elkaar opzoeken, en zo lekker knuffelen met elkaar!

En je voliere is ook super mooi, en groot.!

Groetjes Sally

sabine

Hoi Ann,

Wat heb jij leuke leuke en mooie valkjes.
Ik zit echt te genieten van je valkjes  ;D

Groetjes Sabine

aad

Hoi Ann

Zo ook even hier wezen  buurten  ;) ;)
Je dacht ik zal een 'paar' foto's plaatsen ??  ;) ;) ;D ;D

Groetjes aad

BaUkJe

Mooie "blauwe"  ;D volière haha... mooie foto's weer! gr Baukje

Dierenfreackske

Hoi Baukje... ha ja he, grtjs Ann

Hoi Aad, euch.....ha ja ! ;D ;D ;D

Hoi Sabine.....leuk dat je hebt genoten hoor, grtjs Ann

Hoi Sally...fijn dat je hebt genoten...ja ...het is leuk dat de valkjes elkaar opzoeken hoor! Grtjs Ann

Jacoba

Hoi Ann,

Wat heb je veel mooie valkjes, het waren ook maar een "paar" foto's die ik bij moest kijken. :) :) :) ;D
En een mooie voliere, prachtig voor elkaar.
Veel plezier met je valkjes, er valt zoveel te zien.

Groetjes Jacoba.

Rob S

Hee Ann,

Volgens mij sta jij gewoon elke dag een uur in de voliere om foto's te schieten ofzo hahaha, prachtig ;D! Je hebt het goed voor elkaar, maar denk je dat het echt nodig is om een doek voor de voliere te hangen, gezien je ook een binnenhok hebt?
Bij mij gaan de vogels gewoon het binnenhok in als ze het koud krijgen, dus de laatste dagen zitten ze best veel binnen ;)

Gr Rob

Dierenfreackske

Hoi Jacoba...thx voor het compliment , ik voel me gevleid
;) ;) :) :) 8) 8)  grtjs Ann

Hoi Rob, euch.ja , dat klopt, maar het is aan de ene kant wel open als het zonnetje schijnt hoor,, maar waar het zeil is (het blauw) is het net de noorderkant en westen, vind ik hier net iets te koud, het binnenhok is ook een stukje open he, dus ook niet volledig dicht, en de voiliere staat in een open vlakte zeg maar of zo goed als, nou ja ...ik vind het hier wel nodig, voila en ik denk dat de valkjes zich hier wel goed voelen hoor.... 8)
Maar toch bedankt voor het denken, maar ik vind het goed zo hoor! In de lente vliegt het er weer af he, het is ook maar voorlopig dat zeil... en ja, ik denk wel dat het hier nodig is hoor, ik denk dat ik anders best een paar zieke verkouden valkjes zou gehad hebben,  ;D ;D ;D ;D  nu dus niet he !
Het zijn ook nog altijd tropische vogeltjes he, en ik kies er voor dat ze ruimte hebben om uit de wind lekker hun vleugeltjes te kunnen uitslaan ,hihi! :D :D :D  Het is echt niet te doen zonder zeil hier hoor,  ;) ;) :D  grtjs Ann

Hoi hoi