Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Manon*

Hoi hoi Ann,

Wat tragisch wat er is gebeurd met Malou!

Ik wens je heel veel sterkte  :-*

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi hoi ...ik kan het nog steeds niet geloven, mis haar zo en de valkjes ook hoor!  Thx voor de steun, grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi , door omstandigheden komen Frodo en Toby niet naar hier, stom misverstand, ga er niet helemaal op in gaan,  ik vind wel en wacht wel gewoon hoor!

Ik vind wel een andere mooie nog, bleekmaskertje bont,maar nu effe verwerken van Malou, mijn lieve schat is er wel niet meer, en ik vind het zo raar dat ze ergens is tegenaan gevlogen, waar dan he! 

Met de papvalkjes gaat het uitstekend, vanaf morgen geen pap meer voor ze ...effe kijken dan

Ik heb ze van de paprika zien smullen dus ze eten wel he
ik zie ze van de zaadjes proeven maar of ze er werkelijk pellen zie ik niet...morgen is het heel warm dus blijven de kleintjes lekker binnen he! Grtjs. Ann

Caroline

Ach, eerst je arme Malou en nu ook nog slecht nieuws over Frodo en Toby ....  :'( :'(

Balen hoor.  :-\

En tuurlijk ben je een super baasje, als ik ooit terug kom als een valkje wil ik bij jou in de voliere hoor.  ;)

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline...en of het balen is he ....nu wacht ik gewoon op de witmaskertjes pale fallows van Rianne, en zal ze heel goed verwennen, hoor!

Arme Malou, het is een raadsel wat er gebeurd is,  je ziet het even niet en dan gebeurd er natuurlijk iets he. :'( :'( :'( :'(

Aaaaaaaaaach , Inka krijgt vandaag geen pap meer, ik hoop dat ze dan zaadjes gaat eten ? Grtjs. Ga ook zonnebloempitten halen hoor! En nieuwe trosgierst en snoepstokjes!

Met de valkjes gaat het intussen super, heb ze gisteren nog een flinke douche gegeven, en genoten hebben ze gedaan hoor!

Vandaag gaat het nog warmer zijn, dus ga ik 3 keer douche,, rond 12 uur ,om 16 u. en om 19 u.

Grtjs. Ann

Kimm

hoi ann,

ik kom je even een knuffel brengen.

heel veel sterkte lieverd.

rust zacht lieve malou :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, thx voor de lieve knuffel,  :) :) :)  ik mis mijn mooie gele meid zo net als Chika en Spirit, ik denk dagelijks aan hen, maar het zal hopelijk wel slijten, ik hoop dat het nooit meer zoiets meemaak!

Hier een paar foto's van eergisteren Malou met Silver, zou het misschien toch nog een koppel geworden zijn ?? Ik zal het niet meer weten he Arme Suske en Silver en wat mis ik ze.
Grtjs. Ann

Deze foto's zijn eergisteren gemaakt en vond het net zo'n leuk koppeltje worden , ik zal het nooit weten, wie het zou geworden zijn , Suske of Silver he ...ze missen haar hier en ik ook heel erg! Grtjs. Ann

Caroline

Ach, mooie Malou ... ik had een zwak voor haar.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Sterkte met t verlies van Malou :'(

Bij wie zou je Toby en frodo halen dan? Je boekje gaat zo hard dat ik het niet meer bij kan houden :-X :-[

Dierenfreackske

Hoi, bij een zekere Linda uit Lommel, grtjs. Ann

hilde

ach ja die ken ik van kapaza

kelly heeft ook een valkje van haar

groetjessssssss

hilde

bij mij mag je ook een valkje komen halen hoor maar heb de juiste mutatie niet voor je  :(

die bleekmasker kosten heel veel geld zei ze tegen kelly ik viel achterover welk bedrag ze zei

groetjesssssssss

Dierenfreackske

Hahaha...ja dat is waar ...ik hoef Frodo en Toby al niet meer...
Nou , zo ben ik he! Hoef al niet meer als ze zo denken over mij, ik weet wel beter, voor mij zijn al mijn valkjes even veel waard , of ze nu 20 of 200 kosten, elk valkje zie ik graag en is speciaal voor me en zou geen enkel van mijn valkjes willen missen, alleen de jonkies dan die ik nog moet kwijt raken.

Ik heb nog een paar valkjes te koop nl.

opaline witmasker pop
dominant pastel ef man
2 lutino popjes
1 opaline cinnamon man
1 opaline cinnamon  ( goed tam )

Geef maar een seintje wie intresse heeft hoor! Ze zijn allen fit en gezond.

update

Malou is nu begraven en denk enorm aan haar, ze was een lieve speelse meid...en was zo mooi geel...

Met Inka gaat het beter en beter, begint al zaadjes te eten, eindelijk he! Vanavond nog een beetje pap misschien, ik ga zien hoeveel ze is op gewicht he

Kiara en Jago eten ook al zaadjes. Goed he!

Shadow en Bingo vormen nu ook een koppeltje, dus blijft ze ook hier....eigen keuze.  Shadow is een bonte witmasker man en Bingo een mooi wildkleurtje...had liever anders gezien maar Shadow kiest er voor he en het klikt heel goed, dus laat ik zo ook samen, Princess is met Twister (man) een koppeltje, de twee zijn altijd samen.

Silver zit veel bij Sky en Belle, en Ashley is nog vrij...

Cleo is met Cody veel samen, is broer en zus dus mag niet, Cody is ook nog te koop he dus blijft hier ook niet tenzij ze met Nottie een koppel zou vormen, maar tot nu toe is ie steeds nog vrij!

Luna en Sonny maken het ook goed al is Luna in de rui hoor!
Is iets stiller dan anders.

Lilly is een prachtmeid , helemaal mooi wit en met haar mooie staartveren ziet ze er zo sierlijk uit he! Ze weet maar al te goed dat ze mooi is.

Lucky is de liefste schat en kan me niet missen hij zit al klaar 's ochtends aan de deur, en 's avonds weet hij ook dat hij een knuffie krijgt en kroelen voor hij gaat slapen,hihi.

Wiske is ook in de rui, en Mysterie is net uit de rui.
Nala en Xenia zijn al in de rui geweest en voelen zich goed.
Djonah en Yellow zijn de ouders van Kiara he...toch heel ander valkje dan zijzelf, vind het wel spannend zo.

Felix en Fleur zijn in de rui ook en Pearl en Crystall en Kenji zijn steeds in de buurt van elkaar te zien, Pearl slaapt ook veel met Crystal samen terwijl Kenji ergen vlakbij zit

Amore is een hele lieve meid ook, en blijft ook hier.

Zorro is op vrouwenjacht hoor! Ihij fluit voor Amore en Noa, ik hoop maar dat ie niet met Noa een koppel gaat worden ,zou zo graag Cleo bij Noa hebben. Maar of dat gaat lukken ??

Ecco is een supermooi ventje ook !En Angie is een eigenwijsje ook, hij fluit Ashley achterna, hihi!

Maar ik zou ook liever hebben dat Cleo naar Asley trekt dan hij
Angie blijft hier normaal niet hoor!

Suske is Suske , eigenwijs, fluiten, spelen en slopen, en lekker bij zijn makker Wiske en pop Mysterie om te plagen he!

Ayko en Alix kroelen ook weer heel de dag door...die zijn echt superverliefd!

De andere jonkies maken het ook heel goed, grtjs. Ann

hilde

19 augustus 2009, 13:46:48 #2279 Last Edit: 20 augustus 2009, 12:15:17 by hilde
uhmmmmm dat bedrag was wel veeeeeellllllllllll hoger hoor  ;D  kan me soms niet voorstellen waarom ze zoveel vragen . DENK DAT IK IETS VERKEERDS GELEZEN HEB SORRY DAARVOOR

weer een mooie update ann

je hebt ook een mooie collectie valkjes bijeen amaiiiiiiiii

in de toekomst wil ik er nog graag een geelwang koppel bij

had een mailtje gestuurd naar een zekere christine maar tot nu toe nog altijd geen antwoord vind het jammer eigenlijk .

denk ondertussen dat het valkje al verkocht is helaas voor mij dan .

groetjessssssssss