Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Heel verstandig hoor Ann. Doe jij maar lekker verslag van je eigen voliere.
Dan kunnen wij het ook nog snappen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi, hier alles ok hoor! De valkjes en donsjes gaat het goed , Yellow en Djonah en Felix en Fleur zorgen uitstekend voor hun jonkies...heerlijk is dat hoor! Ik ben zo benieuwd welke valkjes Djonah en Yellow nu eigenlijk gaan hebben.
Met de andere valkjes gaat het ook heel goed hoor! Grtjs Ann

Kimm

fijn ann dat het goed gaat bij jou en de valkjes! houden zo :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim... ja he, thx. Gave handtekening heb je, grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...had een hele berg foto's maar harde schijf (externe) waar de foto's worden gezet op pc is waarschijnlijk gevallen en kan ze nu niet meer installeren, gaat niet meer, dus deze week iemand hier voor de pc.

Update hier....
met de donsjes van Yellow en Djonah, en nog doonsje van Fleur en Felix gaat het goed, al was er iets met het pootje, precies een wrong gehad, (op gevallen,) in ieder geval zat Sky en Silver en Bellke vervelend te doen, in het blok bij Felix en Fleur, enz.... Dus nu heb ik Sky, Silver en Belle appart gedaan in het kleine gedeelte samen met nog een paar, en oa. de nieuwelingen Nova en Twister,  als de donjses uitgevlogen zijn is het gedaan voor dit jaar alvast.

Maandag grote werken, keuker herschilderen, deuren muren enz.... nieuwe gordijnen, ....Pladfond afwassen enz....het moet in orde zijn voor we weg zijn he.

Vanochtend schrok ik me een hoedje, Matthias zei , kom snel...Angie hangt met zijn koppie naar beneden, en zit vast in het muziektouw..
..we zeggen daar muziektouw tegen, da's zo'n windtuigje dat geluid maakt van de wind en met touwtjes vast hangd....
Dan komt er zo'n muziekje uit, de valkjes speelden daar vaak mee. Ik snel naar Anghie, schaar mee, handschoen, (was niet nodig, want hij bijt niet)

Heb de draden los geknipt en Angie nog effe vast om te kijken, niks aan de hand bleek, want meneertje ging dan waeg op de wilgentak gaan zitten, gelukkig dat Matthias het zag...ik lag effe boven op mijn bed te rusten, hihi!
  :D :D

Ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn moest Matthias er niet zijn geweest....was zo blij...heb hem direct
een knuff gegeven,,  af en toe
als er zoiets gebeurd met een goede afloop kan ik mijn blijdschap niet bedwingen, hihi!

Princess heeft Twister gevonden als maatje, ook een nieuw popje , en Belle zat bij Cody en Cleo lekker naast hen, ik wou dat ze nog wist dat het haar eigen jonkies waren he

Zo , Ayko en Alix willen nog een ronde, maar komt niks van in huis....blokken weg binnenkort en eitjes die nog komen jammer genoeg ook.

Met de andere valkjes gaat het eigenlijk ook allemaal super goed.

Grtjs Ann

Anja

Goedemorgen Ann,

Maar goed dat Matthias het had gezien van Angie. Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd was als hij het niet had gezien.

Fijn dat verder alles goed gaat met de birdies.

Veel succes vandaag met de grote schoonmaak.

Liefs,

Anja

Caroline

Wat ene geluk dat Matthias het zag .... en jij net op tijd was.  :D

Heel veel succes met de werkzaamheden.

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Super om te lezen dat het zo goed gaat met je valkjes en dat de ouders goed voor hun kroost zorgen.

en ik moet toegeven;ik vond het voliere verhaal ook lastig om te volgen  :P ;D  Gewoon over je eigen voliere blijven vertellen anders snappen we er de ballen van  ;D ;D

En wat een geluk ja dat je erop tijd bij was wb Angie. Eng hoor. Gelukkig is het helemaal goed gekomen.

Succes met alles wat je gaat doen  :D  en ondertussen blijven genieten van je vogels hè.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Hoi Ann,

Knuffelen kun je nooit genoeg :D
En wat is er mooier dan je blijdschap tonen? (heel veel andere dingen zijn ook mooi hoor! ;))
Whah, soms kan ik verhalen hier op het forum ook niet helemaal volgen, had ik even mazzel, jouw verhaal snapte ik weer wel :D :D
Die pa van je en Mathias samen....
Veel werkplezier vandaag!
Is het bij jullie ook weer beter weer dan afgelopen dagen?

Groetjes, Marian

Gerdy

wat goed dat Mathias het zag van Angie..echt super

maar wat zal je geschrokken zijn..pfff

wat heerlijk om te horen dat het met de donsjes en de rest allemaal goed gaat..

liefs Gerdy

Dierenfreackske

13 juli 2009, 15:53:14 #2050 Last Edit: 13 juli 2009, 20:54:21 by Dierenfreackske
Hoi Marian, het weer is schitterend vandaag, eindelijk hoor, ik hoop dat het zo blijft, want de valkjes mochten vandaag weer naar de voiliere, ze maken het super goed! Thx. hoor! Grtjs Ann

Hoi Gerdy, thx, ja heerlijk hoor! Grtjs Ann

Hoi...even een update-
Pladfond van keuken afgewassen, nu is Ed verf halen om morgen te kunnen starten met schilderen

Vanaf vandaag zit Inka ( valkje van Nala en Xenia ( bleekmaskertje split bont)  in de grote kooi, met zaagsel erin en speelgoed en stokken....hij moet wel nog pap natuurlijk, maar is super actief en ben bang dat ie eens uit gaat vliegen volgende weken, ook zijn we aan werken bezig en zit hij lekker ver weg van de stinkende verf!

Deze morgen zijn Sonny, Luna en Zorro eindelijk weer hun voiliere ingetrokken, en het was al meteen gefluit daar.

Zorro is helemaal geen tam valkje en gelukkig had ik 2 handschoenen aan om hem uit de kooi te halen, want hij beet zelf door de handschoen, hihi!
Hier nieuwe foto's weer

Cleo

Cleo samen met mama Belle vandaag

en Cody

Ben ik al wat mooier?

En natuurlijk zus princess

Ook Sonny zit weer lekker in de voiliere samen met Luna en Nottie, Lilly, Zorro en de C-tjes en de nieuwe valkjes. Grtjs Ann
Hier alvast nog een nieuwe foto van Sonny,

Gelukkig kan ik een paar foto's uploaden, maar niet veel, want de schijf is al weer vol, moet nu weer vrij maken eer ik andere kan uploaden,  grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat de valkjes weer lekker in de voliere rondfladderen :)
Ik heb van je foto's genoten !!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Mooie foto's hoor .... ik ben echt verliefd op jouw Princess.  ::) :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....jaaaaaa ze is ook heel mooi!  :-* :-* grtjs. Ann

Kimm

ja princes is zekers mooi hoor!!
wat sneu dat het donsje het niet heeft gered ann :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010