13 augustus 2025, 22:34:34

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat zijn je valkjes weer lekker aan het slopen ;D
Volgens mij gaan er bij jou heel wat mandjes doorheen....
Vooral de laatste foto is interressant.
Welke mutatie valkparkiet is dat? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

mooie fotoooooooosssssss ann van je sloperkes

die mutatie valkje ken ik nog niet van die laatste foto  ;D

groetjesssss

sabine

Hoi Ann,

Leuke foto's!
Vooral de laatste foto, van ket kale valkje. Zeker de veren verloren van het zien van de muizen ;D

Groetjes Sabine

Gerdy

Hoi Ann..

wat maak jij toch super mooie foto's...het is en blijft genieten.

er hebben wel heel veel muizen bij jou gezeten..echt niet normaal..

en of het een oplossing zou zijn met twee katten..ik zou het echt niet weten..
maar zou het niet moeilijk zijn om deze buiten je huis te houden en alleen in de garage?

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi hoi ...hihi, de laatste foto is een speciale mutatie , beetje gestoord en toch nog intressant naar het schijnt..hihi!
Hahahaha...moest er vreselijk om lachen hoor! , maar je zou me nu zelf niet meer kennen, want mijn kapsel is helemaal anders hihi! Beetje wennen ook, maar ben supergelukkig dat ik mijn lange haren kwijt ben, ihi!  Vandaag net 14 jaar gehuwd, dus ga ik maar, nog gaan eten enzo, morgen over de valkjes hoor! Alles goed hier met de valkjes en donsjes, hihi! Grtjs Ann  8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D

Caroline

Gefeliciteerd met je trouwdag meis, en een fijne dag.  :-*

Krijgen we ook nog een foto te zien met je nieuwe kapsel??  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met jullie 14 jarige huwelijksdag !!  :-* ;D
Ik wil ook je nieuwe kapsel zien !!  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon en Caroline, ik zal even aan Matthias vragen of ie foto's maakt, hihi, misschien komt er wel een toffe uit, met Lucky of Wiske...grtjs Ann

Hoi hoi...even een update-tje...met Cody en Cleo gaat het goed hier, ook met Zorro, en Luna en Sonny al willen ze weer graag naar de voiliere natuurlijk...maar nog even geduld, ik denk nog een weekje en ze kunnen weer bij hun vriendjes.
Met de donsjes gaat alles goed tot nu toe, Nala en Xenia zorgen tot nu toe heel goed voor hun donsjes   ;) :) :)

Nog een nieuwtje ...Felix en Fleur hebben 2 donsjes, de J-tjes ...

Junior FF
Jago

ik heb 2 gebroken eischelpjes gezien, kon ze niet zien, want Fleur zat op de donsjes.

Hopelijk gaat het ook goed dit keer. Grtjs Ann 

Gerdy

Hoi Ann,

wat heerlijk dat je weer twee donsjes hebt...gefeliciteerd.

nu die  :censuur muizen weg zijn moet het haast wel goed gaan.

gr Gerdy

Dierenfreackske

24 juni 2009, 11:40:15 #1974 Last Edit: 25 juni 2009, 22:13:17 by Dierenfreackske
Hoi Gerdy ...maar ja hoor! Ik denk het wel, grtjs Ann

Hoi hoi ...een nieuwtje hier....Matthias heeft naar Drongen geweest met mijn pa, en heeft 2 nieuwe valkjes meegebracht, het zijn zwaar bonte, voor Princess en
...???

Ze krijgen de naam Twister en Nova ...

Ik had hem gezegd dat het niet paste nu....maar had er toch 2 mee, (van mijn pa en hij zelf heeft er ook 1 gekocht....)

Hij wou een zwaar bonte voor Princess en het ander is voor een man.

Nog een nieuwtje....Eros is dan eindelijk uitgevlogen, de rest zal wel volgen denk ik !

Deze namiddag ga ik het binnenhok van de voiliere beginnen opruimen, vuile houtsnip weg, ontsmetten en drogen, al het speelgoed en stokken eruit....om te poetsen en ontsmetten....

Deze morgen is Dincky even bij me geweest in een mandje voor foto's en heeft trosgierst geproefd, en vond het al lekker....grtjs Ann

Deze nm foto's hoor! Deze nm komt een vriendin van me op visite een ijsje eten en vanavond foto's ook van de nieuwe

Grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Fijn dat al de muisjes weg zijn nu!

En 2 nieuwe valkjes? Foto's? :P
Leuk hoor.
Zitten die nu ook al bij de rest in de voliere of nog appart in quarantaine?

Leuk dat het nu goed gaat met je donsjes en mini valkjes!
Ik hoop dat nu alles ook goed blijft gaan. Ik gun het je ten harte.

Een late gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag! Ik ben ook best benieuwt naar je nieuwe kapsel. ;D Is er al een foto van gemaakt?

Groetjes!

Peggy

Hoi Ann,

Wat heb jij een pech gehad zeg met de muizen en wespen enzo en helaas ben je nog niet helemaal vd muizen af  :-\  Gelukkig wordt het aantal muizen  wel al minder. Succes daarmee hoor..bah

Ben hier weer heerlijk bij gelezen dus kan weer mee l*llen  ;D

Allereerst gefeliciteerd met je 14jarig huwelijk  :D

Leuk om te lezen dat het met de valkjes die binnen zitten nu goed gaat.
Is Zorro aan komen vliegen ?
Ik geloof goed dat Cleo,Cody,Luna en Sonny naar de voliere willen.  Dat is ook net een speelparadijsje.  En is je binnenhok helemaal spik en span ?

en Eros eindelijk uitgevlogen ?  super  8)  Dan zullen de andere E' Tjes ook wel gauw volgen.  Het wachten is op...

Ook super dat de donsjes van N&X zo goed verzorgd worden..nu kan je eindelijk weer genieten hè van mooie donsjes.

En F&F 2 donsjes;  gefeliciteerd.  Ook al heel leuk nieuws.Daar houd ik wel van  ;D

En dan ook nog twee nieuwe valkjes,  toe maar,toe maar  ;D
Is het niet weer eens tijd voor foto's  :P ;)

Ook van je nieuwe kapsel ?

Zou je voor mij ( en voor de anderen natuurlijk )  ook een keer een foto willen maken vd voliere in zijn geheel.Ben namelijk best benieuwd hoe dat eruit ziet of staat er al ergens een foto ?

Ik zag net trouwens een foto voorbij komen van jouw Ashley;  erg mooi hoor met dat witte/lichte plekje op haar achterhoofd..een beauty hoor.

Groetjesss Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

hilde

hoe gaat het met je 2 nieuwe aanwinsten die matthias heeft meegebracht??

groetjesssssssssssss

Anke

Hoi Ann,
Eerst alsnog gefeliciteerd met je 14 jarige huwelijk ;D ;D
Spannend weer nieuwe donsjes :)
En Eros uitgevlogen, het gaat goed zo.

Wahaha die Matthias die heeft gewoon even lekker met opa valkjes gehaald ;D ;D ;D
Ik ben wel heeeeeeel benieuwd hoe je nieuwe aanwinsten eruit zien ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx voor de felicitaties...met de valkjes en donsjes alles goed. Druk druk hier wel, maar hier alvast foto's !!
Grtjs Ann

Esca

Eros

Alix en Fleur

Alix en Fleur

Lucky

Ayko

Hier Nova

en Twister