Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Caroline

Wow Ann, wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst!!  :D

Je jonkies worden echt prachtig!!!!  :o

Fijn weekend.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Sally

Mooi mooi mooi...
Echt weer geweldig die foto's.
Genieten met volle teugen hoor. ;D

Gerdy

geweldig weer Ann..

de valkjes komen zo mooi uit met dat groen op de achtergrond..

gr Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy en Marian, Caroline en Sally, thx hoor, het was echt genieten voor hen met de talkjes.

Hoi joi, ja, de takjes schiet niet veel van over , hihi! De blaadjes en takjes zijn weder gesloopt, ze hebben weer hun
lol gehad he,
Och, deze morgen , daarnet eigenlijk zag ik zo'n grote vleugelpen los hangen bij Suske, recht in zijn vleugel, heb hem moeten vangen want hij had me door! Heb heùm daarnet verlost van die vervelende vleugelpen, het bloedde wel al een tijd van ervoor al, net of er zit een stekker in je vel, ach arm ventje, ik moest hem wel verlossen, nu zit hij lekker op de sasdeur te slapen, ik ga straks kijken en zien of ik iets nog moet , want ga het ook ontsmetten, met zo'n spray om te ontsmetten, da's hanig terwijl hij effe slaapt, spuit ik het het gat ( vreselijk zicht hoor!) maar hopelijk gaat het nu toch stoppen met bloeden, ik ben echt verwonderd hoe hij dat heeft gekregen, misschien met het vliegen?

De andere valkjes zijn lekker aan het eten, spelen en een paar aan het rusten ook. Met de donsjes en valkjes gaat het anders goed.  ;D ;D ;D grtjs. Ann
Hier weer foto's van de ..valkjes.

hilde

bij jou schijnt de zon precies?
hier niet zo af en toe komt ze piepen

WEER MOOIE FOTO'S ANN

heb weer genoten ann

nu zijn mijn eigen tamme valkjes aant meetypen
maar ze willen precies niet typen
de andere gisterenavond wel hihi ;D  ;D  ;D

groetjesssssssssssssssssssss

Dierenfreackske

Hoi hoi....ja he, gisteren hadden ze er wel zin in precies!
Fijn dat het zonnetje schijnt daar, hier nog niet hoor!
Grtjs Ann

Sally

Aah, wat vervelend zo'n losse pen die bloed bij Suske?
Maargoed heb je die verweidert he. Nu maar hopen dat het stopt met bloeden...

Heb weer genoten van je foto's hoor. Wat een leuke valkjes heb je daar toch allemaal he. ;D.

Groetjes!!

Dierenfreackske

hilde

dat moet zeker lekker geweest zijn zo te zien op je weer mooie foto'sssssss

en is al alles op?

groetjesssssssss

ann:gisteren waren het wel andere tamme valkjes die aant typen waren die luisteren nog niet zo goed  ;D
men eigen tamme valkjes wel  :)

Anke

Hoi Ann,
Jaaaa weer foto's om van te genieten ;D
Je valkjes staan er weer prachtig op!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, jaaaaa ze vonden het heerlijk! Grtjs Ann

Hoi Hilde .... :D :D :D  GRTJS Ann  :D :D

Marian

Ik zie ze weer lekker smullen :D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Hoi , even een update ...drukke dag geweest vandaag....

Eerst en vooral , met Suske gaat het weer , de veer is er gisteren uitgetrokken en het is mooi aan 't genezen, een beetje opgedroogd bloed nog maar hij is weer helemaal de oude, JOEPIE , een grote geruststelling ....en het grote nieuws is ......................................................................................

Amore en Angie hebben er een nieuw broertje of zusje bij........... een nieuw donsje van Ayko en Alix...en de naam is
ECCO.

Morgen dus weer kijken of er misschien nog eentje is al....en
ook kijken bij Pearl en Kenji want daar is misschien ook iets
morgen te horen en te zien he, want het was ook voor deze dagen uiotgerekend. Amai er staat me nog wat te doen deze dagen en weken....met al de donsjes ! Het nestje van Sky en Belle is allemaal geringd , behalve de oudste dus niet.

En ook het neste van Felix en Fleur.

Bingo is nog niet uitgevlogen... maar zal niet lang meer duren.
Benji heeft ook bijna al haar veren., en het pleegdonsje (valkje Coda) heeft ook al veren , maar is nog jong he! Het zal nog wel een goede week duren eer ie het nestje verlaat, en Fleur en Felix zijn nog aan het broeden op 2 bevruchtte eitjes van hen,, het ene eitje is nep.

Met Pearl , Crystal en Kenji gaat het super ook, Pearl en Crystal waren lekker aan het kroelen samen terwijl Pearl haar Kenji mooi op het nestje zat. E n dan was Pearl ook naar het blok, samen met Kenji. Alix zat ook lekker samen met Ayko van hun eerste donsje te genieten alweer. Ik hoop dat dit nestje beter gaat dan het vorige.

Nala en Xenia zorgen ook heel goed voor hun donsjes, morgen ga ik het oudste donsje ringen , en enigste geeltje, de rest zijn witte donsjes, hihi!

De twee jongste donsjes van Sky en Belle worden niet geplukt en toch zijn het net kale kippen, hihi!

Met Wiske en Mysterie gaat het ook goed, ze broeden op 4 eitjes ...1 pleegeitjes ?? en 3 eigen eitjes.

Djonah en Yellow broeden ook heel goed op hun 4 eitjes.

Vanaf nu gaat het supersnel gaan allemaal dionsjes na elkaar.
Ik ben ook benieuw<d of Ayko en Alix een wit donsje gaan hebben, tot nu toe alleen maar geeltjes, ik hoop op een witje ook, maar anders hoop ik op een lutinootje weer , altijd leuk ook! , maar de anderen zijn even mooi en leuk hoor! Als ze maar allemaal groot en gezond worden en een goed huisje vinden,

Met Shadow , Ashley,Lilly, Lucky , gaat het super, Lucky zit op mijn schouder en land op mijn hoofd als ik de voiliere binnenkom, en als ik weg moet wil hij er niet af, hihi! Het kost me zo'n tien min. extra om hem gerust achter te laten ,hihi! Hij is ook heel nieuwsgierig, en gaat gewoon naar de donsjes mee kijken als iknaar de blokken ga, gisteren ook het blok van Fleur en Felix ververst , vandaag die van Sky en Belle, en ook die van Nala en Xenia. Malou begint te wennen dat Boy er niet meer is en ik ben ondertussen gerust dat Boy een goed plekje heeft.

Wiske had een vies poepje op zijn kuif gekregen, van een ander valkje...het is nog niet weg .Lilly is in de rui en Amore ook. Angie en Amore krijgen ook nog steeds voer van Alix en Ayko. Amai, het zijn superouders wel. Ik ben echt trots op al mij valkjes. Sonny en Luna genieten van elkaar...en Nottie , Silver en Suske fluiten zoals hun leven er van af hangt, lol.
Zo , dat was het voor vandaag denk ik. Hopelijk ben ik niemand vergeten ook. Grtjs Ann