14 augustus 2025, 19:45:51

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, Caroline, thx voor de felicitaties hoor!
Hoi Maran thx hoor! Grtjs Ann

Hey hey...

Jaaa de eitjes rollen hier ver rond mijn oren als ik de voiliere binnenkom. Is waarschijnlijk wel toeval he!

Straks weer eens naar de valkjes kijken en vers eten en drinken gaan geven ook.

He ja, Crystal gaat samen met Pearl en Kenji voor de eitjes zorgen denk ik, want gisteren kwam CRYSTAL  ook uit Pearl en Kenji hun blok,  een triootje dus??

En ook bij Sky en Belle is het zo dat Silver mee helpt met het blok te bewaken, goed he! Verder niks hoor!
Vind het wel grappig zo

Bij Wiske en Mysterie zal waarschijnlijk ook Suske helpen met het blok te bewaken, dat zie ik ni al, want overal is hij mee he.Vind dat zo tof.

Verder gaat alles gewoon zijn gangetje, iedereen zorgd goed voor de donsjes, de jonge en nieuwe valkjes slopen lekker alles wat ze vinden he. Vandaag ook de laatste nieuwe houtsnip in de voiliere doen. Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik kom je een hele fijne dag wensen vandaag. Ik wilde haast zeggen, fijne koninginnendag maar dat is bij jullie natuurlijk niet, hahaha !

Wat zijn je donsjes toch ontzettend lief om te zien en wat maak je toch verschrikkelijke mooie foto's. Ook gaat je boekje als een sneltrein  :o  :o

Fijn dat de ouders het zo goed doen, wel sneu dat er weer een donsje is overleden hè, wat jij zegt ... de natuur is hard en het zal er ook allemaal bij horen denk ik. Toch blijft het een heel erg naar iets om een lief donsje zo te moeten aan treffen.

Ga je nog wat leuks doen vandaag !?

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, ik vind het ook vreselijk om een donsje zo te moeten aantreffen hoor! Gelukkig heb ik weer lieve donsjes , en straks weer donsjes.

Nee , bij ons is het nationale feestdag, dat is op 1 mei, morgen dus is een betaalde feestdag, dus mijn ventje is ook thuis, haaaaa whahaaa, de eitjes vliegen hier ver rond mijn oren, ik heb er al moete, weggooien , zo jammer, maar ze komen veel te snel van Felix en Fleur, de donsjes zijn nog niet uit het blok als er al nieuwe zouden zijn , en kan ze ook niet bij iemand anders leggen he, ze zijn ook nog met 2 koppeltjes aan het broeden op hun eigen eitje(s)?

Vandaag eens foto's maken van Felix en Fleur en Angie en Amore.  Grtjs Ann

Caroline

De dag van de arbeid .... toch??  ::) ???

Fijne dag morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hha de eitjes vliegen jou om de oren  ;D  ;D
mooie foto's weer ann  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline, jaaaaaa, inderdaad , dat is op 1 mei, en bij jullie koninginnedag? Wat is dat precies? Ben nieuwsgierig he!
De valkjes doen goed hun best, weer een eitje bij Felix en Fleur, jammer dat ik ze bij niemand kan verleggen, moeten jullie nu ok zo ver wonen...grtjs Ann

Hoi Kim, hahaa ja, weer eentje bij, maar ga het wel weg doen, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , hier Angie nog een keer; is nog steeds hier, als iemand een lief huisje weet ??Niet dat hij hier in de weg zit he.... :D :D   grtjs Ann   ;D ;D

Anke

Hoi Ann,
wat een leuke foto's weer ;D
Op koninginnedag vieren wij de verjaardag van onze koninging ;D ;D
Met kermis en vrijmarkten enzo.
Het is bij ons dus een nationale feestdag. ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Erg leuke foto's weer allemaal Ann.. Mooi mooi mooi...
Wat zit Angie daar toch leuk. ;D

hilde

hoi ann

weer leuke foto's gemaakt
ik heb ook zo een koppel de jongen zijn de blok nog niet uit of er liggen al eitjes en ik heb ook geen ander koppel waar ik ze kan onder leggen ofwel zitten ze met donsjes ofwel met eitjes

groetjesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi Anke, haaa ja, ik heb het gehoord op de radio, er zou iemand een man op het publiek door gereden zijn expres he!
Vreselijk gebeuren, wat een toestand he.

Hoi Hilde, jaa , ik heb de echte gewoon weggegooid nu; ik kan ze toch nergens bij leggen,  ze hebben hun eigen nestje allemaal en zijn ook nog zo onervaren, behalve Sky en Belle dan, maar die hebben zelf genoeg werk aan hun donsjes.

Hoi Sky en Belle hebben 1 witte en 3 gele donsjes

Hun naam is, Coda,Candy,Cody en Crocky? GRTJS Ann

Hier Bingo en Benji (donsjes van Felix en Fleur)

sabine

Hoi Ann,

Wat een heerlijk gezicht, die donsjes. Gelukkig gaat nu alles goed ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

He Sabine,  ja hoor, nu gaat het heel goed en ik hoop dat ze hun 2 schatten goed blijven voeren hoor! Maar ik denk het toch wel, knuffie, Ann

Caroline

Ach, wat doen ze het goed, hè.

Een hele fijne vrije dag morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hoi Ann..

wat zien je donsjes er goed uit..hoeveel eitjes heb jij nu nog?

gr gerdy