Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Caroline

Leuke foto's weer hoor.

FIjn dat je valkjes eindelijk thuis zijn.  :D

Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Ann,

Lijkt me een heel gezellig middagje geweest gisteren :D
Wow en ineens 6 valkparkieten rijker :o
Kunnen ze mee feestvieren in je mooie grote volière ;D ;D
Je heb het kei-leuk voor elkaar zo Ann :D

Groetjes, Marian

♪ Marlies

Een beetje laat, maar ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie gastvrijheid en de lekkere broodjes. :-*
Het was een gezellige middag, jammer dat de tijd voorbij vloog. :-\

Je hebt een hele mooie volière en hele mooie valkjes. :o
Ik weet zeker dat ze bij jou niks tekort komen.  :D

Geef Lucky maar een knuffel van me. Ashley maar niet, want die is het niet gewend. :P

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies, zal ik doen, ik vond ook dat de tijd voorbij vloog.
Ik vond het ook heel gezellig hoor! Thx ook voor de 2 supermooie valkjes :-* ;D ;D ik hoop dat ik mijn 6 nieuwe valkjes heel lang bij me mag hebben.Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, even een update, Ayko en Alix zorgen nog steeds hezel goed voor hun donsjes, Amore en Angie, Angie is waarschijnlijk licht bont en split witmasker en is te reserveren nog, Amore het lutino popje gaan we zelf houden, dat is definitief. Als Angie niet gereserveerd raakt en het is een pop gaan we ze ook houden dan, beter een pop te veel dan een man te veel denk ik dan. Maar hij of zij is te reserveren,
Ik hoop dat ze nog een ronde doen, dan mogen ze, want ze doen het heel goed met hun donsjes.

Nala en Xenia hebben tot nu toe 1 eitje in het blok en ook Sky en Belle hebben 1 eitje.
Ik ben benieuwd of ze wel gaan broeden.

Met de andere valkjes is alles goed, ze slopen , eten ,spelen, en vliegen er op los!
Nu  even foto's
Van in de voiliere , de andere valkjes laat ik nog even wennen eerst, als het mooi weer wordt mogen ze ook in de voiliere hoor, dan kunnen ze zich lekker uit leven. Grtjs Ann

Fleur

Sky en Fleur

Sky

Suske

Wiske

Anke

Hoi ann,
Wat een mooie foto's weer!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat een schitterende foto's weer !!  ;D
En alweer eitjes erbij,hoeveel zullen er volgen ??  ::) ;D ;D
Als ik zo naar jouw Wiske kijkt....... mis ik toch ook wel een beetje een witje in onze voliere.  :-[ ::)
Ach,misschien ooit eens.  ;)

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon,  :D :D :D :D :D  ik begrijp het wel dat je Lilly  mist en Lucky he! Ik hoop dat het in mei beter weer wordt , Lilly wou ook een kroel van Lucky  zag ik , grtjs Ann

Dierenfreackske

hilde

weer mooie foto's ann
heb ook weer fotookes getrokken van de donsjes en de andere valkjes

groetjessssssssssssssssss

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Hoi hoi,  vandaag maak ik foto's van de donsjes en de valkjes in de voiliere, en ook de valkjes die nog binnen zitten, de nieuwe valkjes stellen het heel goed en voelen zich al goed thuis. Nottie is een eigenwijsje, een doorzettertje denk ik, hihi! Sonny zit steeds achter Luna, en Luna kroelde zelfs gisteren met Sonny,Lilly is erg in de rui en zit nu niet goed in de veren , maar het is een mooie en hele lieve hoor! Lucky is de tamste van allemaal, en heeft al op Matthias zijn schouder gezeten, en Ashley voelt zich ook goed thuis in de voiliere met de andere valkjes.Ze is ook helemaal niet bang, maar mag niet te dicht komen of weg is ze he! ;D ;D

hadow en Pearl heeft Matthias nu ook zien wipwappen, dat zijn hele mooie valkjes, ik wou altijd al dat Pearl en Crystal op een van mijn bonte witmaskertjes vielen.Dat is nu dus bevestigd, hihi!

Straks misschien paaskuikentjes ook. want ik verwacht binnenkort donsjes van Felix en Fleur, ik ben zoooo benieuwd wat daar gaat uitkomen.

Ik wist niet dat hier zo veel valkjes plots een nestje gingen willen , had zeven blokken gezet voor het geval ze een nestje wilden en nu zijn  er al 4 blokken van bezet, want Nala en Xenia hebben al een eitje en Sky en Belle sinds gisteren ook.
Amai , ik moet dringend kooien bijmaken , mijn ventje zal dat wel moeten doen in de tweede week van de paasvakantie, volgende week dus. Dan is hij een weekje thuis.

Deze namiddag maak ik dus foto's weer! Nu nog deze van gisteren in de voiliere.

Nala op zijn blok

Xenia

Boy ook aan een blok (nog geen eitje in)

Ayko even gaan eten voor de donsjes

Wiske wil wipwappen maar Suus steekt daar een stokje voor

De drie broertjes bonte witmaskertjes

Gerdy

Hoi Ann..

wat zijn het weer mooie foto's die je hebt geplaatst..

ze krijgen het bij jou ook druk met eitjes leggen..

ik ben heel benieuwd naar de foto's van je donsjes..

vanaf 17 april kan ik donsjes verwachten..ik vind het nu al weer spannend.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , jaa ze krijgen het wel druk met eitjes leggen en donsjes he, bij jou ook whaaaauuuuw 17 april misschien ook al weer donsjes, gaaf hoor! Ik kom zeker kijken, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Leuk dat er zoveel valkjes een blok willen :)
Ik heb genoten van je foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes