~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

Saar

Ik hoop zo dat je hem vind :-*

Marian

Hoi Lynette,

En....weet je iets over Diégo?? :-\
Ik heb er vandaag regelmatig aan gedacht.

Met Teddy alles oke hoor, hij zit nu lekker met zijn koppie tussen de veren te slapen.......jawel in de grote kooi :o, bij Gijsje, Guusje en Indy :-* :-* :-* :-*
Het ging zo goed met z'n viertjes. Dus de kooi helemaal gepoetst, nieuwe stok, stokje en schommel gekocht en opnieuw ingericht ;D ;D

Tot later, Marian

Hermien

Elke keer als ik een bericht lees over een weggevlogen valkje, moet ik weer denken aan mijn Gompie. Ik weet dus hoe het voelt en duim hard mee dat Diégo weer gevonden en thuisgebracht gaat worden'.

Stertke.

Dierenfreackske

Hoi .ja ..ik ook wel ! Sterkte en hopelijk is Diego nog gevonden.?? :-\ :-\  Ann

Sally

Hoi Lieve Lynette,

Fijn dat je een leuk adresje hebt gevonden voor Teddy.
zo te horen heeft hij het er helemaal naar zijn zin. :)

Maar wat lees ik nu? Diego nu echt weggevlogen? Aah! wat erg meid!
Ik hoop da ge hem snel terug vind ze!
Een dikke knuffel voor jou!!

Liefs, Sally

Kimm

hey meis,

ik hoop dat je vandaag wat meer geluk hebt. ik blijf duimen hoor dat diego bij jou terug komt. dit verdien jij niet meis. ik vind het zo verdrietig voor je en ik hoop dat diego zich zolang kan redden buiten.

dikke knuffel kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ik kwam even kijken of je al goed nieuws had ....

helaas nog niet dus.  :'( :'(

Ik blijf duimen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Hoi Lynette,

Wat fijn dat je voor Teddy nu een huisje gevonden hebt. Gefeliciteerd Marian!

Maar wat balen van Diego. Is hij nou toch ontsnapt.... Ik hoop zo dat je hem nog vindt meid, ik duim mee hoor!

Met Mika gaat alles perfect. Vanmorgen zat hij ineens hevig Pino te versieren (niet dat die daar aandacht aan besteedde ::). Maar Joepie is weer vreselijk broeds, dus misschien dat er binnenkort een lampje bij die twee gaat branden.....

Liefs, Sanna

lynette

Hoi allemaal

Helaas nog geen goed bericht  :'( nu al 2 nachten niet lekker geslapen. Met schuldgevoel van had ik maar beter opgelet.
En het idee dat me lieverd daar buiten zit helemaal alleen.
Zonder eten en zonder zijn veilige kooi. Snachts is het koud. En slapen is buiten ook gevaarlijk. al die katten die hier lopen. Al die grotere roofvogels. Alles spookt door me hooft. Iedere keer als ik in de tuin zit en ik wat zie vliegen schiet ik gelijk overeind om te kijken ofdat het Diego is. Maar helaas  :'( Ook elke keer als ik ga plassen of net wakker word stap ik gelijk naar het raam waat ik op de buitenplaats kijk en naar de kamervoliere ofdat mischien hij er zit.
En ook nog geen enkel telefoontje van dat iemand hem gezien zou kunnen hebben. Gelukkig hangen overal de Flyers nog. Maar die onzekerheid. Kreeg ik maar een teken dat hij nog leeft  :'(

Ik ben er echt kapot van ..................  :'(   bedankt voor jullie lieve berichtjes.   :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje meis.........wat  :censuur !!
Je houdini is een echte houdini.  :'(
Ik hoop ook voor jou en Caroline ook ,dat je toch nog iets te horen krijgt.
Dit zijn geen leuke dingen om mee te maken.
Sterkte en ik hoop echt dat je heel veel geluk hebt dat hij toch nog terug komt bij je en zijn popjes !!

Groetjesssssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Hoi Lynette,

Joh, ik had zo gehoopt op een goed bericht hier!
Helaas :'(
Er spookt nu van alles door je heen, daar wordt je helemaal naar van. Ik hoop dat het gauw wat beter met je gaat :)

Wil je een knufje van Teddy? :D
Hij heeft het hier goed naar zijn zin, eet, poetst en speelt een beetje, maar hij moet nog wel wennen hoor. Is regelmatig nog stilletjes en teruggetrokken, maar laat inderdaad niet het kaas van zijn brood eten ;D ;)
Hij woog gisterenavond niet zoveel :-\, hij is wel klein, maar toch even goed in de gaten houden, 69 en na het eten van wat trosgierst 70. vanavond zelfde tijd weeg ik hem weer :)
Hij is een schatje :-*
Dank je wel Sanna :D

Liefs Marian

Jacoba

Hoi Lynette,

Het zit je niet mee, een valkje ontsnapt dat is het ergste wat je kan overkomen, want je weet niet waar het is of hoe het gaat. Ik hoop dat je toch nog wat hoort van Diego. duim duim duim.
Heel veel sterkte
Jacoba

lynette

Hoi Hoi

Bedankt voor de reacties. Nogsteeds geen nieuws  :-\

@Marian

Dat is wel erg licht  :o :-[ maar het is echt een klein dropje. Ozzie van mij was in de eerste maanden ook erg klein en zat aan de 75 gram. Dus met veel verwennen en in de gaten houden dan komt dat wel goed.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Marian

Hey Lynette,

Is zeker erg licht, maar ik houd het in de gaten!
Vanavond woog hij 72 gram, zelfde tijd, dus gaat in elk geval de goede kant op :D
Geen zorgen maken hoor :), hij is in goede handen (al zeg ik het zelf :-[ ;D)

:( nog geen nieuws, duimen en hopen op morgen dan maar!

Lekker slapen vannacht hoor, heb je ook nodig :-*

Liefs, Marian

Dierenfreackske

Hoi Lynette, wat balen dat je nog steeds geen nieuws hebt. Ach , meiss, ik wou echt dat je iets gehoord had, al was het maar een teken he, dat wist je nog dat hij er nog is, die onzekerheid maakt je ze vreselijk bang enzo, ik hoop dat je vandaag misschien nog iets hoort van Diego, toch vreemd dat de mensen nooit iets gezien hebben he  :-\ ???  ::) misschien een tip , ik zou niet tegenwind zoeken, maar meewind, ken je dat? iet tegen de wind zoeken, maar met de wind mee, misschien kan het helpen , heb je hem zie wegvliegen?Stel je een vogel bent, waar zou je kunnen naartoe vliegen he??
Misschien kan het ook helpen? Ach , het is maar iets dat ik probeer he , kan anders niets doen van hier he :'( :'(
Ik heb al veel aan Diego gedacht :'( :'( Ik hoop dat je vandaag meer geluk hebt, ik duim in ieder geval nog hoor! Wonderen bestaan nog, dus geef de moed nog niet op he, het vriest niet buiten dus kan het nog he! Grtjs Ann