7 mei 2025, 18:43:42

Goed of fout

Gestart door Always look.., 4 januari 2009, 20:20:17

« vorige - volgende »

Always look..

Hallo iedereen, het is nu een beetje te laat als jullie vinden dat het fout was, Vito (de witmasker) is inmiddels overleden, Maar de vraag blijft toch aan me knagen  ???

Ik heb een tijdje terug een foto van Arti gemaakt waarin hij net zo staat als Vito in zijn/haar tijd en schrok heel erg van de verschillen  :o

Nou was ik benieuwd wat jullie ervan vinden of het er echt zo slecht uit zag of dat ik dat alleen vind..

Vito is op deze foto 5 maanden oud ongeveer

Arti is hier 2 maanden oud

Alvast bedankt xx

Kimm

hoi ,

ik vind arti er helemaal niet slecht uitzien. waarom denk je dat?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

nee, je leest het verkeerd, ik vond dat Vito er heel slecht uit zag als je je bedenkt dat Arti 3 maanden jonger was op de foto als Vito.

dus gaat in dit geval over vito, maar arti als vergelijkings materiaal

xx

Kimm

ik vind vito er niet echt slecht uitzien op die foto.
ook is het zo dat het ene valkje anders eruit ziet dan de ander. ook qua leeftijd.

maar misschien krijg je nog meer reactie;s hierop.

groetjes kim

Always look..

bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb heel erg het gevoel dat ik veel fout heb gedaan of eerder had moeten zien.
Vito was flink kaal geplukt toen die bij mij kwam met 6 en halve week en dacht heel lang dat komt wel goed en nu vito na een half jaar is overleden denk ik vaak ik had het moeten zien.. en door die foto en de grote verschillen voel ik me er behoorlijk rot over..

xx

Kimm

waar is vito aan overleden?

en je rot voelen moet je gauw van je af gaan zetten. ik snap het wel, maar je bent nu waarschijnlijk veel allerter geworden.

groetjes kim

Always look..

Ik heb echt geen idee waaraan viet overleden is  :'(

Wat hier ook al veel wordt geschreven, je ziet het pas als het al bijna te laat is..
Ik heb behalve de slechtere veren echt niks aan viet gemerkt.

Gerdy

Hoi ..
Ik vind Vito er ook niet slecht uitzien hoor..en elk valkje is anders..

wat vind jij dan het opvallendste wat er verschild in Arti en Vito

gr gerdy

Always look..

Vito was een heel klein propje met veren die helemaal niet netjes op elkaar aansloten (wat dacht ik door ht kaalplukken door de ouders kwam) en Arti zit heel goed in de veren staat netjes rechtop..

ik ben wel blij dat jullie het mee vinden vallen misschien kan ik het dan eindelijk eens naast me neer leggen..

xx

Kimm

ja hoor, ik zou het naast mij neerleggen. ziek ziet hij er sowieso niet uit op die foto; helaas heb je niet alles in de hand en als ik terug kijk op de foto van mijn eerste valkje word ik ook niet goed hoor. maar ja hij mocht wel 18 jaar worden, maar het blijft altijd moeilijk dat soort dingen. had ik maar dit, had ik maar dat ;)

Always look..

Jah het is vooral dat "had ik maar dit en had ik maar dat" en dat kan ik maar moeilijk naast me neer leggen viet was echt een schat van een vogel en kon serieus alles met um.
en oppeens was ie er niet meer.

sabine

Hoi,

Je heb zo goed mogenlijk voor Vito gezorgd. Helaas heb je het niet altijd zelf in de hand. Ik vind Vito er niet slecht uitzien op de foto. En als je niks aan je valkje opmerkt is het logisch dat je niet zomaar naar de VA gaat.

Heel veel sterkte met het verlies, twijfel niet aan je zelf.  :-*

Groetjes Sabine

Always look..

bedankt voor jullie reacties misschien helpt het me het naast me neer te leggen en meer het vertrouwen in Arti te krijgen.
ik ben in een jaar 2 vogels kwijt geraakt en heel bang Arti te verliezen.  :-[

thnx!!

Rianne

De oogjes zien helder en schoon en het verenpak is glad, niks aan te zien dus.