FLEVOVALKENHOF ***Gelukkig Nieuwjaar!!!***

Gestart door *Esther*, 4 januari 2009, 18:00:26

« vorige - volgende »

Caroline

Zou wel leuk zijn, toch nog een "erfenis" van Poetih.  :)

ik duim voor je.

FIjne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Wat leuk toch nog bevruchte eitjes van Poetih :)
Jammer dat Piccolo en Smoezie hun jongen niet voeren :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Gefeli met de bevruchte eitjes! Hopwlijk pikt je andere koppel het voeren nog op  :-\

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  4 mei 2009, 18:10:27
Gefeli met de bevruchte eitjes! Hopwlijk pikt je andere koppel het voeren nog op  :-\

Citaat van: Anke op  3 mei 2009, 12:59:19
Hoi,
Wat leuk toch nog bevruchte eitjes van Poetih :)
Jammer dat Piccolo en Smoezie hun jongen niet voeren :(
Groetjes Anke

Yep, er zijn nu al twee donsjes dood.
De rest gaan allemaal de blokken in en uit, blijven lang zitten maar eitjes ho maar. Anders had ik daar gauw de eitjes bij geschoven.

gr Esther

Caroline

Ach, wat sneu.  :'( :'(

Sterkte.

Succes met de rest.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

$$#@!  Ik zou je graag helpen, maar ik kan je alleen een broedmachine aanbieden... dan heb je nog 17 dagen uitstel van executie. Heb je wel wat langer de tijd een koppel te vinden om ze bij onder te schuiven.

Randy

hej esther

ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd 8)
kijk maar wat je wilt ;D

groetjes randy :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Hey,

Bedankt voor het meedenken!
De eitjes van Poetih liggen bij Loenatik en Tickle. Tickle is nog jong en geelwang dus dat is een gok. Hiermee heb ik wel de tijd om ze evt nog bij een ander koppel onder te leggen.

De eitjes van Smoezie en Piccolo is een zelfde soort verhaal, alleen komen de eitjes nu al uit en is er geen koppel waar de eitjes naar toe kunnen. Het moet een koppel zijn waar de eitjes gelijk uit kunnen komen en gevoerd worden. In dit geval maakt de broedmachine niet uit.

En de eitjes van Poetih liggen bij Loenatik dus zij is als het ware de reserve broedmachine, inderdaad uitstel van executie.
Dus tja wat is wijsheid. Om nu een eind te gaan rijden met deze eitjes ....  :-\

Ik weet het nog niet.

gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  5 mei 2009, 09:56:52
Hey,

Bedankt voor het meedenken!
De eitjes van Poetih liggen bij Loenatik en Tickle. Tickle is nog jong en geelwang dus dat is een gok. Hiermee heb ik wel de tijd om ze evt nog bij een ander koppel onder te leggen.

De eitjes van Smoezie en Piccolo is een zelfde soort verhaal, alleen komen de eitjes nu al uit en is er geen koppel waar de eitjes naar toe kunnen. Het moet een koppel zijn waar de eitjes gelijk uit kunnen komen en gevoerd worden. In dit geval maakt de broedmachine niet uit.

En de eitjes van Poetih liggen bij Loenatik dus zij is als het ware de reserve broedmachine, inderdaad uitstel van executie.
Dus tja wat is wijsheid. Om nu een eind te gaan rijden met deze eitjes ....  :-\

Ik weet het nog niet.

gr Esther

Nah als de eitje bebroed worden nu, dan kan je beter afwachten en kijken wat er gebeurd. Misschien kan je iemand vinden met een koppel dat net of een paar dagen geleden begonnen is met broeden waar je ze heen kan brengen als ze er toch afstapt.

valkchico

hoi Esther,

zie dat het allemaal niet helemaal soepel verloopt bij jou.
Ik kan je vertellen dat jou schatje bij mij 5 donsjes heeft samen met Anani. Ze doen het erg goed twee witte pluisjes en drie gele verder heb ik inmiddels ook 3 papjongen de rest gaat best redelijk hahaha af en toe denk ik wel eens waar begin ik weer aan hahhaha.

succes.

gr Esther

*Esther*

Hey,

Mooi dat het goed gaat! :D

Tja de eitjes van Smoezie en Piccolo is niks geworden.
Alleen Smoezie had er oog voor. Piccolo was toch nog te jong denk ik. Twee donsjes zijn er dood gegaan en de rest is niet uitgekomen.

Nog steeds zijn ze druk met de broedblokken maar eitjes ho maar.

gr Esther

carco

Balen zeg:gaat ook niet zo lekker dus.

Groetjes: Caroline.

P.S.Had Esther je het nieuws al gestuurd? "Je"lutino (nu Rubio gedoopt) heeft met haar nieuwe man 2 witte en 3 gele donsjes. Ze doen het hartstikke goed.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Esther*

30 mei 2009, 20:22:23 #72 Last Edit: 30 mei 2009, 21:44:45 by *Esther*
Ik heb er ook één............................. ;D

Eindelijk is een wit donsje met donkere oogjes geboren wat ook gevoerd is.

Het is een tweede legsel van Piccolo en Smoezie. Piccolo is verhuisd omdat ik na de dood van Poetih een man over had. De drie eitjes heb ik bij Naud en Taïs in het blok gelegd. Zij zitten daar toch de hele dag in ::) dus kan ik er net zo goed wat eitjes bij in leggen. Op zich wel handig om te weten als back up koppel.

Eén eitje lijkt niks te worden de ander misschien wel.

En verder..... nog niks. Ik was van plan om de blokken in de blokhut op te hangen. Ik denk dat het daar beter gaat.
Maar met het net geboren donsje durf ik dat nu niet aan. ook niet met de andere lege blokken. Stel je voor dat ze eens interesse in een blok binnen krijgen, laten ze het donsje buiten in de steek....

Ik ben ook benieuwd naar de mutatie. Ook al weet ik het ongeveer wel, het blijft spannend of er geen verborgen split is bv bij Smoezie.

O ja en er liggen weer eitjes bij Tickle en Loenatik. Hun vorige nestje lieten ze in de steek. Eén eitje heb ik open genmaakt en daar zat al een redelijk volgroeid donsje in. Het had geel dons en een donkere lens. Ik hoopte op een rode lens.  ;)

groetjes uit het zonnige B'huizen!

•=Bonnie=•

Ha, eindelijk, gefeliciteerd met je donsje :)

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met het donsje!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes