28 mei 2025, 00:10:57

bionaire luchtbevochtiger

Gestart door bambak, 10 januari 2009, 14:35:49

« vorige - volgende »

bambak

10 januari 2009, 14:35:49 Last Edit: 10 januari 2009, 14:48:22 by bambak
Heeft iemand hier verstand van deze luchtbevochtiger?

Ik heb onderin water gedaan en de bak ook half gevuld met water. Stekker erin en dan handmatig op 65 gezet. Maar hij doet vrij weinig. Kan iemand me helpen? Zodat me eitjes niet weer uitdrogen :( Groetjes

Oh ja de luchtvochtigheid hierbinnen is 20. Dat getal staat ook op et apparaat en dan loopt ie op tot 28 en dan gaat ie weer terug naar 20 :/

Anke

Hoi,
20 is inderdaad veel te weinig.
Helaas ken ik deze luchtbevochtiger niet.
Het is natuurlijk een opendeur maar staat er niks nuttigs in de gebruiksaanwijzing?
Wat voor merk is het?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bambak

ik heb hem van iemand gekregen dus kheb geen handleiding.

hij is van het merk bionaire
type BWM8503

kheb al op de site van bionaire gekeken voor een handleiding maar daar hebben ze er geen van dit type meer :(

Anke

Hoi,
Ik heb even voor je gegoogled maar ik kan ook niks vinden van dit type.
Helaas...
Succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi,
Ik vond dit op de site van bianaire UK

How do I operate my digital control panel?

Some models come equipped with humidistat and speed settings that can be operated by pressing the Mode button. To set the humidistat, press Mode until the display says Auto. Then choose your speed setting and then set your desired humidity level. The humidity setting can be increased or decreased by pressing the + or - buttons.

Misschien heb je hier wat aan. :)
Groetjes Anke

Bello

Wij hebben ook nog ff gegoogled maar ook niets gevonden.

Het kan ook zijn dat hij niet meer goed werkt of dat hij te klein is voor de ruimte waar die nu staat.

Toevallig hebben wij een Boneco 2251 verleden week gekocht en deze is geschikt voor 250 m3.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

bambak

ik heb het probleem achterhaald. Ik heb em opengebroken en alles zat vastgekoekt. Goed schoongemaakt en nu laten drogen want als ik em nu aanzet geeft ie vochtigheid aan van 90%. Bedankt allemaal en de groeten :)