6 mei 2025, 23:04:20

meerdere mannen, kan dat??

Gestart door Falcon, 1 januari 2009, 18:24:55

« vorige - volgende »

Falcon

1 januari 2009, 18:24:55 Last Edit: 2 januari 2009, 12:47:04 by Falcon
hoi allemaal,

ik heb een vraagje..

mijn bogey is een man..mijn finn is een man..
vermoedelijk is spunky een popje..ze toont nl nog absoluut geen wit in haar gezichtje plus dat ze van die kleine creme kleurige 'pareltjes' op haar borst heeft gekregen (niet dat ik ook maar een flauw benul heb of alleen een popje dat kan krijgen :-[ ;D)

stel nou dat spunky wel een popje blijkt te zijn en birdie een man..

dan heb ik 3 mannen en 1 popje in mijn kooi..gaat dat wel goed??
kijk, als de situatie omgedraaid is en spunky blijkt een man en birdie een popje dan zit ik nog steeds met het dilemma, gezien finn en bogey beslist mannen zijn.

als spunky en birdie allebei popjes zijn, gaat het dan wel goed? omdat het geen koppels zijn?

Falcon

Kimm

hoi hoi,

3 mannen en 1 popje, ik denk dat dat niet goed is. je moet het even afwachten hoe het gaat. als ze nu allemaal goed met elkaar omgaan lijkt het mij geen probleem.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Ik ben bang dat dat knokken wordt, of je moet het geluk hebben dat 2 mannetjes helemaal verliefd op elkaar worden en het derde mannetje er met het popje vandoor gaat  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Falcon

@kimm: ze kunnen zeer goed met elkaar overweg..er valt geen onvertogen woord tussen ze.
ik zie ze nooit ruzie maken, ze eten samen, slapen samen, spelen samen, vliegen los samen..

@karin: finn en bogey trekken enorm naar elkaar toe, die wassen elkaar ook en bogey fluit ook heel veel naar finn toe..
finn begint ook al tegen bogey aan te babbelen en soms probeerd hij bogey's gefluit na te doen..

spunky en birdie maken geen enkel geluid qua babbelen of fluiten..
birdie is wel heel erg aanwezig qua acrobatiek maar ik zie geen machogedrag tegenover de anderen..
dus ik vermoed zelf dat spunky en birdie popjes zijn..

maar wordt het zowiezo knokken dan..als ik 3 mannen en 1 popje blijk te hebben?
(en er worden niet 2 mannetjes helemaal verliefd op elkaar..)

Karin

Of het zeker knokken wordt kun je niet zeggen, maar de kans is wel groot. Daarom wordt er altijd geadviseerd als je mannen én poppen heb of evenveel van beide geslacht of meer popjes dan mannen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Falcon

maar als ik dan wel 3 mannen heb en maar 1 popje moet ik er dan 2 popjes bij halen?
want dat wil ik niet..heb er niet voor niets 3 herplaatst. :(
en als spunky het popje blijkt te zijn dan wil ik ook niet haar weg doen of omruilen voor een man.

ik wacht eerst wel af..

Kimm

hoi,

ik zou mij nog niet zo druk maken joh. zolang het gewoon goed gaat is het toch prima?
inderdaad, wacht maar rustig af ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010