11 mei 2025, 17:47:04

constant onrust

Gestart door Gerdy, 15 januari 2009, 11:19:12

« vorige - volgende »

Gerdy

ik weet niet wat er aan de hand is maar al dagen lang is er veel geschreeuw in de buiten voliere..het is echt niet normaal meer..
ik heb 14 valkjes buiten zitten ..het is echt niet te harden en dat begint s morgens vroeg al..halverwege de middag begint het pas rustiger te wordenik ben bang dat ik zo last met de buren ga krijgen.
heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ?

gr gerdy

Mara

Hoi Gerdy

Hier doen ze het soms als een vogel overvliegt of als ze geluiden van valkjes of grasjes horen. Maar ik heb er 30 buiten zitten, die hoor je echt maar amper.....Maar het kan ook zijn dat er mss een kat of een ander roofdier bij hun voliere komt?

Het is gissen, maar afgaande van mijn eigen vogels, reageren zij door middel van roepen, maar niet de hele dag.....

Sterkte ermee.

Mara

Jacoba

Hoi Gerdy,

Heb je geen muizen onderin je voliere lopen?
Er kwam ook eens iemand bij mij van mijn valken roepen zo erg, heb jij misschien ook een idee wat dit kan zijn? We zijn gaan zoeken en na even zoeken kwamen we muizekeuteltjes tegen; dus muizen in voliere. Misschien een tip verder zou ik het niet weten.

Groetjes Jacoba.

Karin

Heb je ze pas in de buitenvolière zitten of zitten ze er al langer ? Is er wat verandert in de samenstelling van de groep ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves