14 mei 2025, 16:19:43

tip tegen bevroren drinkwater

Gestart door Karin, 5 december 2008, 13:12:37

« vorige - volgende »

Karin

Omdat ieder jaar weer mensen met dit probleem zitten lijkt me dit wel handig. Ik kwam het tegen op een website waar ik nog wel eens vogelspullen bestel :

Er zit dus een verwarmingselement in. Alleen even het draad beschermen met van die speciale buizen en klaar ! Moet je wel electriciteit vlak bij je volière hebben natuurlijk  ;D ;D ;D En nog goedkoop ook, 8,95 ! Dat scheelt weer een hoop winterstress  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Bedankt voor de tip !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Agnes

Hee, dat lijkt handig!

Ik heb een handige Pipo in huis, ik ga eens kijken of ik zoiets zelf kan maken. ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Karin

Voor die 8,95 kan je het volgens mij niet zelf maken hoor  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Ik heb een man in huis, die gooit nooit iets weg! Er ligt vast nog wel ergens een verwarmingselementje ;D

Maar je hebt helemaal gelijk, voor die 8,95 kun je de gok wel wagen.
Ik heb electiciteit in de voliere, dus ik ga even kijken welke plek het handigst is om de fontein op te hangen. Mijn man is electromonteur, dus het wegwerken van de kabel moet geen probleem zijn ;)

Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen ermee :D
Het lijkt me ideaal, nooit meer bevroren drinkwater, maar of het in de praktijk ook werkt?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Karin

Geen idee, heb ze allemaal binnen zitten. En de kippen geef ik gewoon 3 x daags vers water  ;D Maar dit lijkt me zeer handig met een buitenvolière en zou het dan ook zeker kopen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves