3 mei 2025, 11:46:51

En jahoor ik heb weer wat!!

Gestart door Andre, 5 december 2008, 03:47:40

« vorige - volgende »

Andre

Beste mensen het heeft zeker 2 dagen geduurd maar hier ben ik weer!!
Update: met Cootje gaat het al veel beter, begint eidelijk haar speeltjes door te krijgen en dan vooral het touw met de knopen, ( knaagt eraan). Co wil alleen nog geen fruit eten, en een remedie daarop was Kattengras, maar ook daar moet ze niets van hebben. Fruitboom tak aangerukt,  maar helaas dat vindt ze ook niets. Aan de hand in de kooi raakt ze gewent, stapje bij stapje. Nu wil het geval dat ze haar derde zitstok de kooi heeft uitgewerkt ( de hoogste) en krijg hem met geen beding meer in de kooi. Is dit normaal. Ik ben vanavond naar mijn werk gegaan, Cootje zat in haar badje, ( op de rand) en bij terug komst zat zij er nog ( 8 uur later )....Is dat Normaal, of is ze boos omdat ik 2 dagen thuis geweest ben....en vanavond niet meer.....!! Ik duw haar ervan af maar zodra ik mij omdraai gaat ze er weer zitten???? Help, ik vindt het zo zielig...... ???

Wie weet er raad op??

Groet Dre

Kimm

hoi,

ik zou haar gewoon laten zitten waar ze zit. niet eraf duwen ;)

ze zoeken toch een plekje op waar ze fijn zitten.
het uitwerken van een zitstok heb ik nog nooit meegemaakt.

als zij hem er niet in wil hebben dan laat je het er toch lekker uit? heb je ook een zittouw? dat vinden ze ook vaak fijn om op te zitten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010