3 mei 2025, 23:55:38

Update over Jenna

Gestart door Dimitri_G, 19 november 2003, 00:20:48

« vorige - volgende »

Dimitri_G

`Ik heb hier een maand of 6 geleden gepost over mijn nieuwe valkje en nu ik een digi camera heb dacht ik dat het misschien leuk is om een paar fotos van haar hier te plaatsen.

Ze is intussen dus 6 maanden oud, verschrikkelijk eigenwijs en ontzettend tam. Als ze er de pest in heeft dat doet ze alles wat niet mag, maar ze weet wanneer ze te ver gaat en dan stopt ze ook.

Het is een verschrikkelijke lieverd en hieronder een paar foto's die ik net gemaakt heb.

Hmm eens kijken wat mijn baasje nu weer aan het uitspoken is op dat rare ding met al die knoppen.

Eh? Wat moet jij met die camera? Ga weg man!

Hmm even de muismat controleren.

Poeh poeh even uitrusten hoor, hier op de arm van mijn baas is het altijd lekker rustig.

Stijn dc

hello

wat een leuke foto's van jenna. als ze al 6 maanden oud is denk ik dat je een eigenwijs popje hebt, want ze heeft nog niet echt een heeel geel koppie

geniet er maar van.

SDC:D

Tara

Hoi,

wat is Jenna lief zeg! Volgens mij is het inderdaad ook een popje :). Je mag blij zijn met 'r, het is een schatje :). Leuk hoe ze op die foto's staat :).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Dimitri,

Hele leuke foto's en zo te zien is het echt een kleine opdonder he :-)
En dat eigenwijze koppie voor de lens is altijd heel erg leuk :-)
Weet je inderdaad al of het een man of een popje is?
Aan het gedrag moet je het met 6 maanden zeker kunnen zien.

Groetjes, Paul

Dimitri_G

Aan het gedrag te zien denk ik dat ze inderdaad een popje is. Ze vertoond helemaal geen 'mannelijk' gedrag en dingen nafluiten of zo doet ze ook niet. Ze fluit wel af en toe maar dan van die algemene geluidjes.

Ze heeft de jeugdrui nog niet gehad (ze begint de laatste tijd wel van die donsveertjes te verliezen, vooral als ze zichzelf schoon zit te maken).