18 juli 2025, 21:50:05

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Tijntjuh

Ik neus graag in boekjes *LOL*
Alleen zie ik soms door de bomen het bos niet meer en is reageren niet altijd even makkelijk  :-\

Maar deze kon ik niet laten schieten, ben zwaar onder de indruk van deze serie foto's!!!

Always look..

Citaat van: Tijntjuh op 29 juli 2010, 20:35:24
Ik neus graag in boekjes *LOL*
Alleen zie ik soms door de bomen het bos niet meer en is reageren niet altijd even makkelijk  :-\

Maar deze kon ik niet laten schieten, ben zwaar onder de indruk van deze serie foto's!!!

Ik zie je graag nog eens in mijn boekje verschijnen! Gezellig!  ;D
Maar kan me jou reactie wel voorstellen, is ook niet makkelijk als je nieuw in een boekje komt om dat te reageren..

Ik vind het erg leuk te merken dat er meer mensen onder de indruk zijn van deze foto's, Ik vind het heerlijk om (goede) foto's te maken maar ben een beetje kritisch voor mezelf..
Vind niet gauw foto's echt goed  :-[

xx

Kimm

zo meis, echt een hele mooie fotoserie  :D ik vind het prachtig om te zien, dit soort foto's. goed gedaan hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis, hoe is het hier??

Ik las dat je geblesseerd was ....

Beterschap met alles.

Kom ik je meteen een fijn weekend wensen, doe lekker rustig aan.

Liefs Caroline, kusje voor je mannekes.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Citaat van: Caroline op  7 augustus 2010, 11:31:54
Hey meis, hoe is het hier??

Ik las dat je geblesseerd was ....

Beterschap met alles.

Kom ik je meteen een fijn weekend wensen, doe lekker rustig aan.

Liefs Caroline, kusje voor je mannekes.  :-* :-*

Haai haai  :-*
Bedankt voor het vragen Caroline!
Hier gaat het goed hoor, naja iig wel met de mannen  ;)
Ze zijn lekker vrolijk fluiten veel (en lief) en als ze er uit zijn komen ze bij mijn zitten De schatten!  ;D
Ook hebben ze na de foto sessie geen ruzie meer gehad om mij haha
Ze hebben het schijnbaar toen al uitgevochten!

Met mij zelf gaat het iets minder..
Een maand geleden is der een paard op mijn voet gaan staan, ging bijna weer helemaal goed en toen ben ik van de trap gevallen (bijna 2 weken terug) en nou is mijn schouder (nog steeds) behoorlijk pijnlijk, waarsch uit de kom geweest, banden dus opgerekt en behoorlijk gekneusd en als klap op de vuurpijl...
Jah ik wordt zo langzamerhand moedeloos van mezelf..
Heb ik gister gezellig in de tuin gezeten met de kippen en een van mijn kippen is heel close en ging op mijn schouder staan  ::) en toen ik mijn hoofd naar haar toe draaide om te kijken wat ze deed pikte ze me in mijn oog..  :-\

Ik wil nou even zonder blessures verder maar schijnt erg moeilijk te zijn voor me...

Fijne weekend!!

xx

Serita

he bah, wat een pech heb je allemaal joh!! Sterkte!

Always look..

Haai allemaal!

Net de hele kooi een schoonmaak beurt gegeven, De mannen zijn nou lekker in de rui dus hij zag er niet uit...
Probeer elke dag het grootste vuil er uit te halen maar als ze eenmaal aan het ruien zijn kan je blijven schoonmaken he!?

Levi geniet er nou zichtbaar van hij is heerlijk over de grond aan het stappen :D
Arti daar in tegen geniet op 't moment helemaal niet, hij is het meeste in de rui van de 2 en is daardoor echt niet in zijn hummetje, hij zit wat ineen gedoken en zielig voor zich uit te kijken...
Al met al is Arti gewoon ECHT ZIELIG als hij in de rui is ;)
Hopen dat het voor Arti zo snel als altijd voorbij is en dat leevje deze keer sneller door zijn rui heen is als de laatste keer, duimen jullie mee?

Verder gaat het hier (erg langzaam) de betere kant op...
Heb al bijna 2 dagen gehad zonder ongelukken, ben helemaal trots op mezelf haha :P

xxx

Always look..

18 augustus 2010, 23:47:19 #1147 Last Edit: 18 augustus 2010, 23:48:54 by Always look..
Hallo Allemaal, Vanavond tijdens het speel- (veel meer dan een) uurtje kon ik het weer eens niet laten me mannen lastig te vallen met me camera..
En dit is het resultaat  :D

Heel veel kijk plezier! xx

Wanneer ik weet hoe het verkleinen via Photo bucket werkt verklein ik ze nog ff...

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

samantha21

super mooie foto;s zeg! :D

ze zijn erg fotogeniek ;)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

TheaV

Thx voor de tip in mijn  boekje. had er al geantwoord, maar kom ook ff hier snuffelen.
Wat een geweldige fotogenieke valkjes heb jij . Geweldige foto's!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Marian

He Sanne :D

Hoe gaat ie met jou? Las net over je blessures, hoop dat deze inmiddels aan de betere hand zijn.
Het duurde even voordat de mega grote foto's op mijn scherm tevoorschijn kwamen, maar dat heeft de pret niet gedrukt. WOW wat een mooie foto's zeg, heerlijk om naar te kijken 8)

Heb jij een goede vakantie gehad?
Ik ben thuis gebleven (gelijk na de verhuizing) met mijn kinderen.
Heb het met hen fijn gehad, wat ik het belangrijkst vind, maar mis toch wel het vakantie-gevoel..

Wens je een fijne zondag toe, groetjes Marian

Always look..

Haai Meissie! ook fijn je in mijn boekje weer te treffen! :-*
Met mijn blessures.. Alleen mijn schouder wil nog niet goed genoeg mee werken, als ik veel loop heb ik der nog veel last van  :-X
Dat kon 4 tot 6 weken duren dus kan geen kwaad verder..

Mja de foto's vind ik ook erg mooi gelukt, had die avond in minder dan een uur 139 foto's gemaakt allemaal van dat soort foto's  8) :o

Ik heb een weekje "vrij" gehad maar ben toen nog naar de zorgboerderij geweest ik kan echt niet thuis blijven zitten en minder doen ;)
Dus een echte vakantie had ik niet maar vind het werken heerlijk :)

Kan me goed voorstellen dat jij de vakantie met je kinderen wel gemist hebt!
Misschien de volgende vakantie lekker paar daagjes weg met je kids?

Hele fijne Zondag gewenst en een knuffel van mij! xx

Always look..

Hier leek er erg veel fout te gaan de laatste tijd, Oom van pap, Leo, overleden,Mijn 2 katten Joepie en Binky in moeten laten slapen, vriendin van mijn opa ziek..
En okeei Leo,  Binky en Joepie krijg ik niet terug en de vriendin van opa is nog niet "schoon" maar het lijkt hier in NMGN stiekem wel de betere kant op te gaan..
Heb een hoop van me af kunnen zetten door het (overdreven) vele werken wat ik gedaan heb in de vakantie, ik was veel aan het oppassen en nog meer op de zorgboerderij(=ZB), HEERLIJK!
En als ik niet aan het werken was op de ZB was ik daar nog veel.. en reed ik Karima.. of lag ik vermoeid op bed, Voogs lekker fladderend door de kamer en Pukkie strak tegen me aan..
Ik heb de tijd voor mezelf echt even nodig gehad, het heeft me goed gedaan!
De dieren Thuis en op de ZB leken mijn "bui" niet erg ge te vinden, ik wordt dan lekker knuffelig met de dieren ze genoten zichtbaar :D

Maar het dagboek werd weer eens verwaarloosd door mij en mijn mannen..
Misschien ben ik der gewoon niet zo goed in om het "dagelijks" bij te houden.......

Maar ik moet door, vakantie is weer voorbij (op de ZB hadden de kids langer vrij)...
Dus ook de Voogs krijgen weer een beetje een normaal ritme en niet er uit wanneer ik maar tijd had, merk toch dat ze en dan met name Levi daar een beetje vervelend van worden, roepen dan meer als normaal en een beetje aan het mopperen tegen elkaar..
Er zijn weer een soort van regels hier
'S morgens wil ik geen "gezeur" en in de avond mogen ze lekker lang uit de kooi en toch eigenlijk wel doen waar ze zin in hebben.
Ze lijken het alweer erg snel door te hebben en vermaken zich dan ook prima!
En op het moment dat Arti en Levi zich vermaken, kan ik dan een Update maken over elk detail en alles was ze doen...
Best een goed plan al zeg ik het zelf... Nou nog volhouden...

Over elk detail gesproken,
Arti zit op de touwladder echt super verliefd naar me te kijken, vanaf hier zie ik zijn fel gele koppie met daarin die prachtige zwarte kraaloogjes.
Hij poetst zich wat tussendoor maar het belangrijkste is toch wel dat hij goed in de gaten houd wat ik doe.
Heel af en toe maakt hij een klein piepend fluitje om te laten weten dat hij nog steeds kijkt..
Inmiddels is Arti naar de schap boven me gevlogen en zit nou recht naar beneden te kijken over het randje heen... Wat een Schat!

Levi daar in tegen vliegt van de schap naar de touwladder en weer naar de schap en dan naar de kooi en weer naar de schap... het komt er op neer dat hij geen minuut stil zit maar... Levi is zo wel de eerste die ergens buiten de kooi lekker zit te slapen hij is dan echt op!
Je zou denken dat over Leev dan veel meer te vertellen is maar nee het is zo'n druk valkje dat het dan een vaag niet samen hangend verhaal gaat worden...
hij vliegt zit een paar tellen vliegt weer enzovoorts!
Een beetje een ADHD valkje dus, heeft geen rust in zijn koppie maar kan flirten vanuit de kooi als de beste! En kusjes geven oelala!!

En nu......
Het wordt steeds stiller boven me, Leev is zijn laatste poets acties aan het houden en ook Arti zit te gapen ze beginnen moe te worden... Als Pukkie nou niet in de zelfde kamer had geslapen hadden ze van mij mooi mogen blijven zitten op de schap maar Pukkie MOET bij mij op de kamer slapen ze is mijn alles! En dan al vertrouw ik Pukkie helemaal moeten de mannen toch echt op stok.. 3 lose beesten terwijl ik slaap is echt te veel!

Die 2 knapperds en Pukkie maken me echt gelukkig!