18 juli 2025, 13:16:07

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

Aller eerst ook Kim heel erg bedankt voor je lieve woorden, het is idd moeilijk en klinkt stom maar ga der steeds mee missen in plaats van steeds minder, Ik mis haar (constante) gemiauw heel erg..
Maargoed ik krijg der toch niet terug door bij de pakken neer te gaan zitten.

DE MANNEN!
Het gaat erg goed met ze, ze zijn heerlijk speels op het moment, heel de dag rustig aan het fluiten en als ik binnen kom wordt ik overspoeld door kusjes van beide! Ook het schreeuwen heb ik vanmorgen "gemist" zouden ze het eindelijk door hebben dat ze dan meteen aandacht krijgen ;)
Ik hoop het maar!
Van de week ging hier de wekker om 05.15, raam heerlijk open heel de nacht, en toen begonnen de mannen meteen te schreeuwen.. De buren zullen wel denken "Mens zet die wekker uit" ...
Dus toen vond ik het ECHT genoeg en het lijkt erop dat ze dat begrepen hebben ;)

Heb niet heel erg veel te vertellen.. Sorry!
xx Ons

Always look..

7 juni 2010, 21:50:41 #1066 Last Edit: 7 juni 2010, 21:52:58 by Always look..
Hallo Allemaal!
Nou ik heb geduldig moeten wachten maar vandaag was de dag dat Levi weer dacht aan de vorige keer kroelen..
Ik was Arti aan het kroelen en hij vond het heerlijk, oogjes dicht geknepen lieve geluidjes maken jullie kennen het vast wel ;)
Tot ik opeens zag dat Levi zijn koppie boog voor mijn arm..
(Ze zaten naast elkaar en mij arm ging voor Leev langs, om Arti te kunnen kroelen)
Hij bleef in die houding zitten dus heb ik de gok gewaagd om hem ook een kroel te geven en hij leek het erg lekker te vinden!
Dus ging ik om en om kroelen en  steeds weer boog hij zijn kopje naar mijn hand toe, ZO LIEF!
Tot het moment kwam dat Arti vond dat hij als enige gekroeld mocht worden en dus Leev aan het wegjagen ging als hij niet aan de beurt was.
En dan merk je pas dat aandacht verdelen best lastig is..
En als klap op de vuurpijl kwam toen ook mijn kleine meisje (Pukkie) op schoot liggen en aandacht opeisen.. ::)

Maar door wat gepuzzel kregen ze toch nog allemaal de aandacht die ze verdienen!
Hou van ze! xx

Always look..

Jammer!

Steeds minder mensen op het forum actief, Steeds vaker "discussies" om niets...
Mensen die willen dat hun boekje gesloten wordt of na hun eigen boekje stoppen.
Allemaal mensen die net als ik een passie hebben voor het prachtige wezentje dat Valkparkiet heet!
Tuurlijk geloof ik dat hun stoppen een (goede) rede heeft en natuurlijk mogen die mensen zelf besluiten te stoppen op het forum...
Maar missen doe ik die mensen wel!

Maar helaas krijg zou ik door middel van het schrijven van deze tekst in het dagboekje van "mijn knapperds en ik" die mensen niet terug krijgen op het Forum
Wel hoop ik door dit verhaaltje de nog actieve mensen aan te sporen NOG ACTIEVER te zijn ;)
En heerlijk te schrijven, reageren en vooral lekker positief te blijven

Het zou zo jammer zijn als nog meer mensen besluiten niet verder te willen op dit leerzame forum!

xx Sanne

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

hilde

heykes sanne

ik heb ook wat minder tijd maar lees toch boekjes en plaats nog geregeld wat fotookes .en ben het met je eens er verdwijnen als ik het zo mag zeggen meer en meer mensen van het forum .vind het ook wat jammer

fijn dat je levi ook hebt mogen kroelen
en arti de deugeniet levi verdrijven foei dat mag niet

off topic
men mama woont nu bij mij ze wil nietmeer alleen wonen sinds haar hartinfarkt .

Always look..

Citaat van: hilde op  8 juni 2010, 22:10:43
heykes sanne

ik heb ook wat minder tijd maar lees toch boekjes en plaats nog geregeld wat fotookes .en ben het met je eens er verdwijnen als ik het zo mag zeggen meer en meer mensen van het forum .vind het ook wat jammer

fijn dat je levi ook hebt mogen kroelen
en arti de deugeniet levi verdrijven foei dat mag niet

off topic
men mama woont nu bij mij ze wil nietmeer alleen wonen sinds haar hartinfarkt .

Jah het is zeker jammer dat er mensen "verdwijnen" maar tegenhouden kunnen we ze helaas niet   :-\

Mja het heeft bij leevje lang geduurt maar hij wil nou ook wel gekroeld worden.. En dat is voor mijn kroelmonster Arti een beetj emoeilijk te accepteren  ;)
Maar hij leert het vast wel dat hij me moet delen nu..

KAn me van jou mam goed voorstellen dat het eng is alleen te wonen en daarbij is met meerder wonen nog altijd gezelliger als alleen he!  :D

knuffel voor daar! xx

Saar

Heey meis,
Idd heel erg jammer.... Maar zo heb ik al meer mensen hier zijn gaan en komen. je doet er niks aan, helaas :-\

Always look..

Citaat van: Saar op  8 juni 2010, 22:37:34
Heey meis,
Idd heel erg jammer.... Maar zo heb ik al meer mensen hier zijn gaan en komen. je doet er niks aan, helaas :-\

Haai haai  :-*
Mja vrees dat je het ook niet tegen kan houden.. Wel kunnen we er voor zorgen dat het een gezellige boel blijft  ;) Dus dat ga ik maar proberen he!
Maar ga eerst mijn Poezerd binnen roepen..
Ik vind namelijk dat jij geleik hebt over het houden van poezen en dat de buren er geen last van hoeven te hebben!

xx

B87

Hey Zus!
Wta fijn dat Levi blijft kroelen! Leuk is dat als ze dat eindelijk door hebben! ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Bello

ff  hier mijn neus laten zien.

Gaat goed met je mannen, dat zie ik al.

Jammer dat jullie oude kat in is moeten slapen....................

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Citaat van: B87 op 13 juni 2010, 22:07:47
Hey Zus!
Wta fijn dat Levi blijft kroelen! Leuk is dat als ze dat eindelijk door hebben! ;D

Heei zussie!
Ik ben zekers blij dat leevje het eindelijk door heeft al moet ik toegeven dat het vandaag niet helemaal van harte ging hoor  :( Heb ze er net even uit gehad saam, vertrek zo naar Guusje meeuwis)

xxx

Citaat van: Bello op 13 juni 2010, 22:20:55
ff  hier mijn neus laten zien.

Gaat goed met je mannen, dat zie ik al.

Jammer dat jullie oude kat in is moeten slapen....................

Dorothé

Jah Dorothé, Het gaat zeker goed met de mannen! Ook het schreeuwen is weer een heel eind over!

Van joepje is idd heel jammer  :'( maar het blijft wel de beste keuze voor ons meiske!

xxx

Caroline

Leuke dag bij Guus.  :D

Knuffie voor je mannen, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

15 juni 2010, 20:45:41 #1078 Last Edit: 15 juni 2010, 20:49:29 by Always look..
  :o Zo een update hoor... Er ging hier ffies iets helemaal fout in me boekje bijna hele stukken tekst kwijt terweil ik alleen de titel alvast wou veranderen, voor de Update... Maar tis goed gekomen..
Alleen moet ik nou wel me tekst opnieuw typen...

Tozzow! xx

Serita

Hihii sterkte met opnieuw typen, succes!