18 juli 2025, 21:52:29

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Naja aan de ene kant is het leuk dat ze om me vechten betekend wel dat ze me allebij erg leuk vinden maar vind het niet nodig hoor alle dieren krijgen hier de aandacht van me en ook evenveel ook!

Van de week hadden zelfs de kippen ruzie om me.. stelletje gekken :P

Leev en Tommie lijken idd op elkaar, al vind ik dat al snel hoor bij wildkleurtjes ;)
En Arti vind het vaak erg leuk om op de foto te gaan hij gaat er ook echt voor zitten, daarom is het moeilijk van heb een actie foto te maken.. meestal lijken de foto's veel op elkaar  :-\

Ik werk op een Zorgboerderij, dat is een boerderij (vooral groot vee) voor jongeren met autisme die hebben daar een soort dagbesteding. in het weekend verzorg ik de dieren.
En werk op een Kinderboerderij hier in de buurt..

xx San

ps Dank je Kim!

Dierenfreackske

Hoi Sanne...wat fijn dat je op zo'n boerderij voor kinderen met autisme werkt, en op de kinderboederij, leuk toch !

Aaaaaa die Arti kan er wat van he ....grtjs. Ann

Sally

Kiekeboe!

Leuke foto's weer allemaal, stond weer wat achter, maar ben nu wel weer bij gelezen denk ik... ;D

Wat schattig dat je 2 mannen vechten om je, en je nadien kusjes geven. Wat zijn het toch 'soms' schatten he!

Always look..

18 december 2009, 08:01:25 #844 Last Edit: 18 december 2009, 08:06:29 by Always look..
Voor iedereen die mijn boekje leest....

amazingleeuwtje

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Heerlijk hè, die avondknuffels. Kun je je nu een beetje voorstellen hoe dat hier met VIER mannen gaat? Lekkerrr!

;D  ;D  ;D  ;D

Marian

Hoi Sanne,

Jij ook hele fijne dagen, meid! :-*

Liefs, Marian

Creatura

Hey Sanne,

Voor jou ook hele fijne feestdagen hè!!! 8) 8)

groetjes, Renske

Always look..

Sylvia, Kim, Marian, Renske Thnx! Gaat hier vast wel goed komen! vandaag is hier de kerst sfeer gekomen ;)

En Hermien, die knuffels zijn idd heerlijk! kan me voorstellen dat jij er dubbel van geniet!

xx

Caroline

Hey meis, gave foto's plaatste je.

Jij ook hele fijne feestdagen een een goed 2010.

Liefs Caroline, knuffie voor je mannen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

'k Heb gisteren juist weer een verhaal geschreven over mijn 'tuttelavond' met groepsknuf.

Fijne zondag, voor wat nog rest, hè?

;D  ;D  ;D  ;D

Always look..

Ik moet even op iets terug komen...
Ik vertelde jullie dat het werken op de boerderijen heerlijk is
Nou het werken op de boerderij is verschrikkelijk met dit weer! :-\

Ik heb zaterdag gewerkt en voor het water uit de gieter in de waterbakjes bij de konijnen zat was het bevroren, net als ik trouwens...
Koud... zooo hee... echt niet normaal!
En morgen mag ik weer  :-X
Ik was net de hond uitlaten en stond tot aan mijn knieen in de sneeuw en het sneeuwd nog steeds!..
En de hond maar trekken aan de riem (een bouvier) moet zeggen dat het moeilijk was te blijven staan...

Met de mannen hier gaat het goed ze fluiten spelen schreeuwen er lekker op los!

xxx

Dierenfreackske

Hoi Sanne, PRETTIGE FEESTDAGEN HOOR !! Natuurlijk is het niet zo leuk dat al het water is bevroren he, en voor de konijntjes, en is het minder leuk om te werken op de boerderij he met zo'n weer! Volhouden he!  ;) :)   Grtjs . Ann