20 juli 2025, 18:44:15

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Wat fijn dat het zo goed gaat met Arti!!
Leuke foto heb je geplaatst :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

dank je wel Caroline, zo zijn me maatjes toch altijd een beetje bij me op dit forum (uit het zicht maar nooit uit het hart!!).

hallo Anke, vond het zelf ook een erg leuke foto hij was echt heel erg om aandacht aan het vragen echt heel lief  ;D

ik zal vanavond weer eens een stel fotootjes maken en een goed verhaal schrijven

xx

Always look..

Ben nu terug van weg geweest, was een dagje bij mijn vriend dus Arti zat tot vanavond alleen thuis.
Toen ik de kamer in liep was hij druk aan het fluiten en leek het er op dat hij zichzelf wel aan het vermaken was :)
Nadat ik me rondje met de hond had gelopen mocht Arti de kooi uit.

Eerst moest hij weer eens verplicht op de weegschaal kijken of hij niet was afgevallen maar in tegendeel, hij was alweer aangekomen, terwijl ik nog steeds geen extra snoep geef aan hem, maar Arti woog net 104 grammetjes et wordt een flinke vent ;)

hij heeft daarna eerst een tijdje bij me zitten kroelen en kussen en daarna is hij op sloopjacht gegaan :-\
hij is aan een schap in de kamer aan het knabbelen echt blij ben ik er niet mee en dus ben ik hem steeds aan het weg halen daar en zet ik hem weer op favoriete plekjes in de kamer bijvoorbeeld de speeltuin ::)
Hij heeft hier in de kamer ook een fotolijstje (spiegel) en hij zit echt constand zichzelf goed te bekijken in die spiegel en is ook altijd wel daar te vinden (beetje ijdel is hij wel hoor, en van mij heeft ie het niet)

maar ik geef hem groot gelijk, ook hij mag goed kijken wat voor een knapperd hij is ;)

(foto's volgen)

Dikke kus Sanne en Arti

Always look..

Een mooie foto van bovenaf :-*

Op de laptop aan het kijken wat ik aan het tiepen ben

De bewuste spiegel, bijna zijn eigendom 8)

xx

Mara

Hoi hoi

Leuke foto's zeg!

Mara

Kimm

hoi,

wat is hij toch mooi zeg! een knuffelbeertje is hij!  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Jah Kimm dat is hij zeker echt een kleine knuffel!  ;D

Dank je Mara voor de reactie!

Kimm

hey,

ik schrijf hier ff verder.
als je gewoon het gedrag van arti in de gaten houdt en zijn poepjes en alle andere dingen komt het wel goed hoor.
en mocht hij ooit ziek worden wat ik natuurlijk niet hoop dan zal je er nu zeker vroeg bij zijn denk ik. ;)  :D

liefs kim

Always look..

Jah ik weet wel zeker dat ik er nu heel erg snel bij zou zijn!
Ik hou hem echt scherp in de gaten!

Tot nu toe is der aan Arti niks te merken.

xx

Kimm

zo is dat en geniet maar lekker van arti. en als er wat is dan kan je het hier altijd vragen toch. ;)

Always look..

Jah idd gaat helemaal goed komen!
en ga der vanuit dat arti zeker 10 wordt :P

slaap lekker voor strakkies

Always look..

zit ik hier rustig bij me laptop kooi is open dus als Arti wil mag hij zo bij me komen zitten maar hij bleef maar bij zijn waterbakje aan het klungelen, geen idee wat zijn plannen zijn maar het is allemaal zijn keuze...
Hoor ik opeens een plons-je...
Is meneer zijn waterbakje in gedoken van 5cm doorsnede  :o
past allemaal eigenlijk net niet maar hij vond het wel lekker volgens mij  ;D
Maar omdat hij mij, de muur, de kooi en alles er omheen liet merken dat hij gewassen wil worden (nu is alleen zijn borst een beetje nat) gaan we zo maar eens het bad opzoeken kan hij even op zijn dooie gemakkie goed badderen  ;)
Kijken of hij het daar net zo leuk vind als in zijn waterbakje..

tot straks!

Always look..

Arti wist niet wat er ging gebeuren volgens mij...
met mij mee op de schouder naar de badkamer en daar heb ik een bad voor hem alleen vol laten lopen (op buik hoogte voor arti) en meteen nam hij een duik in het water  :D
Hij heeft een tijdje rondjes gelopen en gedoken en vervolgens klom hij via mijn arm omhoog dus nam aan dat hij er genoeg van had en zijn we weer terug gegaan naar de kamer waar Arti leeft.
Hij is zich nu verder aan het opdrogen komt vast goed  ;D

Straks als hij droog is weer even wegen en dan is het bijna weer kooi tijd  ;)

xx

Kaatje

Hoi hoi,

Wat is Arti toch een knap valkje, hij doet zijn titel echt eer aan ! Hele leuke foto's heb je geplaatst en fijn dat Arti met oud en nieuw rustig is gebleven  :D

Groetjes, Karin

Always look..

Hallo Lezers

Arti schreeuwde me net even toe dat het weer de hoogste tijd is voor een verhaaltje op het forum, duss.. dat gaan we dan maar even regelen  ;)
(voor nu een kort verhaaltje, langere versie met foto's komt zsm)

Het gaat heel erg goed met me manneke, hij is goed op gewicht gebleven, eet nog steeds voor tien en ook fluiten doet hij voor tien  ::)

hij is echt een heel gezellige vogel met heel veel babbels  ;D

hij begint alleen wel een beetje eigenwijs te worden voorheen was het genoeg om hem 1x voor iets te straffen dan wist ie ook dat hij ermee op moest houden en nu is het zelf wel eens zo dat ik hem na 5x straffen zijn kooi weer terug in zet omdat ik gewoon moe wordt van hem straffen..

maar al met al is en blijft het mij schatje!

kus kus Sanne en Arti