20 juli 2025, 22:29:15

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

hilde

mooi verhaal weer sanne

het zijn 2 lieve , schattige ,ondeugende jongens  ;D

groetjessssss

Always look..

Eerst voor alle overleden valkjes...

Jullie zijn voor altijd in onze harten gesloten!

En voor de baasjes die alleen achter blijven héél veel sterkte met het verlies van je vriendje of vriendinnetje!

Na deze "slechte" tijd op het forum voel ik me toch behoorlijk van slag...
Ik voel het verdriet en de enorme pijn dat zoiets met zich mee brengt, Ik mis mijn overleden maatje nog meer als normaal en sta nog meer stil bij hoe opeens het leven(tje) voorbij kan zijn..
En vooral bij de gedachte hoe snel dat kan gaan bij voogies!
En dat laatste maakt mij vooral heel erg bang...
Ik kom thuis en ga meteen boven kijken, zou er niks geks zijn met de Jongens?!
Echt met de spanning in mijn buik bekijk ik de Jongens goed..

Daarna ga ik mijn mail kijken, vaak veel VP Forum berichten en ook als ik dan de dag/verhalen boekjes ga lezen denk ik zo langzamer hand.....

De valkjes lijken hier een voor een dood te gaan, waren ziek en konden de strijd niet winnen, zijn toch te jong toen ze geboren werden konden het op de grote wereld nog niet aan, worden opeens dood gevonden, Zijn wat aanhankelijk en blijken dan toch erg ziek te zijn...
Het lijkt allemaal even niet op te houden...
Een voor een vertrekken de geliefde valkjes naar de regenboogbrug...

En natuurlijk gaan dieren net als mensen een keer dood, natuurlijk ook voogies hebben niet het eeuwige leven maar al de voogies de laatste tijd waren nog zo jong, hadden nog een heel leven voor zich...
WAAROM mochten ze daar niet iets langer van genieten?
WAAROM moesten de baasjes nu al afscheid nemen
WAAROM... dat is de vraag waar we niet achter zullen komen...

SAMEN
Bij het woord SAMEN staan we niet vaak stil,
Maar het is een groot gemis...
Als SAMEN niet meer SAMEN is!

Lieve Donsjes en Valkjes jullie zullen voor altijd in ons hart blijven!
En voor alle baasjes...

Vergeet niet dat ik aan jullie denk!

Kussies Sanne

amazingleeuwtje

:-* Lieve Sanne..... Heel mooi geschreven...

Liefs Syl

Kimm

lieve sanne,

wat heb jij dit mooi verwoord  :'(
de hele dag loop ik ook al met dit gevoel rond. houdt het nog op? hangt er een vloek ofzo? de hele dag voel ik mij verdrietig door de dingen die hier gebeuren, maar jij hebt dit zo ontzettend mooi geschreven meis!
dank je voor jou mooie gedachten en dat je die wilt delen. Dan ben ik gelukkig niet de enige wie zich dit af vroeg.

dikke knuffel kim  :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Jullie mogen echt van me weten dat ik na het overleiden van al deze schatten echt de weg kwijt ben..
Ik ben bang om bij me mannen te gaan kijken bang voor wat ik aantref, het lijkt hier op het forum echt niet op te houden..
En geloof me ik vind het echt heel erg dat jullie schatten getroffen zijn maar hoop wel dat wat er ook aan de hand is in de valkjes wereld, Ik hoop dat het STOPT...
Ik kan hier heel de dag wel huilen, om alles wat er op het forum gebeurd op het moment...

:-* :'(

Kimm

B87

Heel mooi verwoord Sanne!

Het lijkt inderdaad net of er een soort vloek over valkenwereld is uitgesproken.
Geniet van je mannetjes! Dat s shet enige wat je kan doen, genieten van de tijd die je samen hebt! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Creatura

Hey Sanne,

Heel, heel, heeeel erg mooi en goed verwoord :-\
Ik moet zeggen dat ik me hetzelfde afvroeg de laatste tijd. Er gaan er inderdaad veel, en ook jong, en vooral ook plotseling :( Ik voel me bijna een soort lotto-winnaar dat mijn valkjes nog leven :o
Probeer er toch niet al te veel bij stil te staan, want dat bederft je pret ook een beetje :-*
Geniet maar van je ventjes! Ik geniet ook van mijn vogies, zolang als ze bij me mogen zijn :)

Liefs, Renske

danielle

Wouw wat heb je dit mooi verwoord. Ik voel op dit moment precies hetzelfde. Ik was ook helemaal van slag vandaag.
' Ik mis mijn overleden maatje nog meer als normaal en sta nog meer stil bij hoe opeens het leven(tje) voorbij kan zijn.. '  dat kwam bij mij ook erg naar boven. Heb mijn oude dagboekje herlezen op het moment dat mijn eerste valkje zo ziek werd en het zo snel voorbij was. De pijn voelde ik weer helemaal terugkomen. En vind het dan ook heel erg dat toch nog zo veel zulke geweldige valkjes liefhebbers, die zo goed voor hun zorgen dit moeten mee maken. Het besef dat zo iets zo snel kan gaan.
Ik kreeg tranen in mijn ogen wat je hebt opgeschreven.

Groetjes Danielle

Hermien

Lieve Sanne,

Wat heb jij dat prachtig verwoord! Echt klasse! Moet meteen weer denken aan mijn 'lieve-ouwe-man' Gabber, die afgelopen zomer overleed. Hoewel hij nog heel dicht bij me is (in mijn hart) zou ik er wat voor geven om hem nu weer even over zijn kuif de strelen. Of, wat hij zo lekker vond, in zijn nekje te kriebelen. Jammer, dat dát nou net niet meer kan.....

Bij al die treurige berichten van de laatste tijd bekruipt mij ook soms het angstige gevoel: who's next? Durf ik amper nog te zeggen of te schrijven hoe goéd mijn 'Vliegtuig' het doet. Vandaag was het weer heerlijk, morgen kan het ineens heel anders zijn......

Schrijf jij nog maar veel van dit soort geweldige sonnettes, je hebt groot talent!

Dikke knuf van mij en mijn 'Veertjes' van het Vederkruid.

:-*   :-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi , dat heb je heel goed verwoord hoor! Mooi...iedereen moest dat eens lezen he die valkjes heeft !! Mooi !!
GRTJS. Ann

Caroline

Wow meis, jij hebt heel mooi omschreven wat wij allemaal voelde en dachten de afgelopen week.

Heel bijzonder.

Dikke knuffel  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

Saar

hilde