19 juli 2025, 13:29:35

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Sanne,

Ach wie weet was het wel een baaldag......wie weet begint de valkjespuberteit??? ;D....wie zal het zeggen.....de tijd zal het leren...  en natuurlijk mag jij ondertussen van je valkjes genieten!! ;)
Misschien moeten jullie allemaal ook nog wennen, zo lang zijn ze toch nog niet samen??
En afwisselend de valkjes alleen en samen eruit zou een mooie tussen-oplossing kunnen zijn?
Een doek over de kooi zien ze snel als straf en is daarom misschien wat minder geschikt :-\

Blijven genieten hoor van je mooie mannen :D :D

Groetjes, Marian

Bello

Hoi Sanne,

Hee meis wat is dat nu?? niet wanhopig worden hoor.....

Je RT is duidelijk aan het puberen, en bijten dat mag niet....

Haal hem is uit zijn kooi en ga eens met hem naar de badkamer (Levi niet meenemen).

RT vind het wel heel erg leuk met Levi maar je mag zijn pubergedrag en zeker bijten niet goed vinden...
Lijkt wel of hij aan Levi laat zien dat hij puber is geworden en zo uit probeert wat hij bij je mag en kan doen.

Een doek zien ze als straf....geef de ander bv. trogierst in de kooi......

Heb je iets minder aandacht besteed aan RT? jaja valkjes zijn aparte vogels... dat weten we allemaal.

Laat maar snel iets horen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hoi hoi Sanne,

Ik kan me goed voorstellen hoe het moet voelen zo'n dag!

Zelf had ik eens twee valkjes, tibeau en Zazcha en zazcha was erg dominant toen hij puberde... was ook nie meer leuk en ook hij beet enorm hard en was niet meer te peilen.... Na een tijdje werd ie ook nog jaloers op tibeau. Maar toen de puberteit over was, had ik twee heerlijke valkjes die lekker bij me kwamen zitten savonds als ze los waren.

Ik kan me je gevoel voorstellen hoor, maar het komt echt wel weer goed.

Liefs Manon

Always look..

Dank je Manon voor je medeleven!

Ik wist in me hoofd ook echt dat het goed zou komen maar het doen veel pijn als je maatje, want dat "was" RT echt, je alleen laat als je heel moeilijk hebt.. (noem daar verder geen details van)

Vóór zijn pubertijd zat hij strak tegen me aan als hij merkte dat ik me minder vrolijk voelde.

Maar net met hem alleen wezen douchen en dan is hij echt een schat.  (Levi is nog wat jong om mee te gaan dus die mag over een paar weekjes met me mee)

Dus kan het idd niet echt peilen opt moment..

Púúúbers  :-\

Always look..

Marian:
Arti is van jongs af aan aan een doek om de kooi gewent dit omdat hij in mijn slaapkamer staat en ik hem ook zijn rust wil gunnen als ik wakker lig tv te kijken, voor Levi is het idd een minder geschikt plan.

Levi is nu vanaf 29 mei bij ons dus is idd nog niet zo lang.

Het zullen vast van allerlij factoren zijn, pubertijd, stoerdoen tegenover Levi, wennen etc

Maar wat het ook mogen zijn ik voelde me er niet gelukkiger door ;) en ik vind het voor nu een goede oplossing, Arti doet normaal als hij alleen is en Levi kan goed aan mij wennen als hij alleen is.

xx

B87

Dus ik moet niet gaan twijfelen of ik een maatje voor Suzty neem? ;)
Al is Suzy niet zo'n knuffelbeer als RT!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Always look..

Even heel iets anders..

Ik zit nu al een tijdje bij me mannen de boel in de gaten te houden en merk dat Levi heel de tijd bij RT zit te bedelen om eten  :-\

Ik kan niet goed zien of RT hem ook te eten geeft maar hij zit wel steeds over Levi's koppie heen met zijn snavel bij die van Levi..
Ze zijn beide gewogen en zijn allebei nog goed op gewicht

Arti = 100
Levi = 86

Is het een probleem als Arti, Levi voert of moet ik ze gewoon hun gang laten gaan?

(Levi eet ook gewoon zelf zaadjes)

xx Sanne en de kerels!

Always look..

Ik heb gewonnen!
Levi zat heel de tijd bij me, die vind het heerlijk zo te liggen en RT heeft na alles uit de kast gehaald te hebben om Leev voor zich te winnen de hoop op gegeven en is er bij komen zitten..
En hij doet nog normaal ook  ;D
En dat na al die dagen ramp  ;) :D

:-*

hilde

fijn voor je sanne

groetjes en dikke knuff aan RT en levi

Always look..

Gister pakte Sanne ons er uit eerst mij (rt) en daarna mijn vriendje Levi, maar je dacht toch niet dat ik gewoon ga doen alsof ik der leuk vind hè?!
Dus bij de eerste stap een schreeuw en weg was ik.. Maar wat is dat nou?
Levi ging niet met me mee! Hij lag (ja echt lag, die is behoorlijk lui) bij Sanne en ze was hem toch aan het knuffelen en kussen echt niet normaal hoor. :-\

Ik bleef hoop houden dat Levi toch nog mijn kant op kwam als ik maar gek genoeg deed..
Dus heb een rondje of 10 geracet, liedjes gefloten, herrie gemaakt en express dingen van de schap gegooid maar Leev keek niet op of om, weet niet wát Sanne hem in fluisterde maar dit was echt niet leuk..  >:(
Misschien kon ik het horen als ik op de schap boven hun ging zitten . . .
Normaal mag ik niet op die schap dus denk dat ik dan ook de aandacht krijg van Sanne maar nee hoor ze ging gewoon door met Levi kussen (pfff)  :-*
Ze heeft een plan hoor maar ik weet niet goed wat haar plan is . . .

Ik kon het haar vanaf de schap ook niet horen zeggen, dus moest ik nog iets dichter bij gaat zitten.
Onder de schap hangt en van de schommels die ze voor me gemaakt heeft , vanaf daar krijg ik vast ook aandacht maar toen ik daar heen klom draaide Sanne gewoon iets om WAT IS DAT NOU VOOR FLAUWE GRAP!  :o Toen ze dat deed ben ik maar naar der toe gegaan, waar het grapje ook voor was en wat haar plan ook mogen zijn, het mág niet zo zijn dat Levi plat geknuffeld wordt en er niet naar mij gekeken wordt.. :(

En toen ik dan echt bij Sanne en Leev ging zitten . . .
Ik geloofde me ogen en oren niet!
Ze keek me aan EINDELIJK en zei zelfs "HEEI BIRDYBOY kwam je ook even kijken gezellig hoor, kusss" tegen me.. ik kreeg aandacht!  ;D
ze pakte me niet vast, ze verwachte niks van me het enige wat ik moest doen was bij Sanne en Leev zitten voor een beetje aandacht :D
Cool, als ik alleen dat moet doen voor aandacht, gaat het goed komen hoor!

Ik ben een uur bij Sanne blijven zitten samen met Levi, daarna mochten we een rondje vliegen en toen naar bed, We waren er zo moe van geworden dat we zelfs samen op de stok hebben geslapen ipv in de voer en water bak!  8)

het was zo veel gezelliger als steeds dat bijten, Sanne zullen we het vanavond weer proberen?  ::)
xx Arti-Booi

hilde

wat een mooi verhaal RT

het was fijn om te lezen

nog veel plezier samen

groetjessssssssss

B87

TOP!! ;D

Vanavond weer proberen?? :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Manouk

heej Sanne!

hoe is het nu met je booiiisss?? ;) met de mijne gaat het goed hoor.. alleen was wel verdrietig vanavond :( mijn hamster is in mijn handen (schoot) overleden.. leek iets van een attack te hebben gehad en na een paar uurtjes rustig ingeslapen.. :( Coco en Gucci zaten vanaf hun speeltuintje rustig te kijken wat er allemaal aan de hand was.. vind het wel jammer dat het niet zulke kroelkonten zijn als dat arti en levi zijn hoor :( najah geduld hebben en dan komt dat miss nog wel.. en anders vind ik het al super om naar ze te kijken en te kijken wat ze allemaal uitspoken... ;)

weltruste alvast..

kus van mij en mijn mannen

Marian

Hoi Sanne,

Fijn dat je je ZO voelt :D

Goed weekend, Marian

Always look..

Hilde,
RT vond het leuk dat je zijn verhaal leuk vond hoor  ;)

Birgith,
Ik heb het die avond weer geprobeerd maar Arti was te druk met zijn eigen schaduw.. Hij bleef maar "Always look on the bright side of life" fluiten en kusjes vragen en "Heei birdybooi" zeggen.. erg leuk om te horen maar dat was niet wat ik in gedachte had :P

Manouk,
Ahw wat erg van je hammie  :'( *bied troost!*
Hoop dat je een beetje bij gekomen bent daarvan?  :-*
Wel mooi dat de Jongens rustig aan het kijken waren wat er aan de hand was, ze voelen het wel aan hoor!

Marian,
Jij ook een heel erg fijn weekend!

Allemaal,
Donderdag is het zoals jullie lezen niet meer gelukt om RT ook bij de knuffels te betrekken hij was te druk met flirten naar zijn schaduw  8) ::) Was wel erg leuk om te zien hoor!
En ondertussen zat Levi bij me te kroelen en vond het allemaal wel best.
Wel merk ik dat het bedelen bij Levi alweer minder wordt dus denk niet dat RT hem daadwerkelijk voerde.

EN. . . ze zijn weer gewogen nog goed op gewicht..
Arti 100
Levi 92 (Ja ook hij wordt al een grote vogel  ;))

Ze slapen nu beide op echt op stok, Al haal ik leev nog wel eens uit de voerbak en zet hem op stok, Als ik dat savonds doe zit hij der de rest van de nacht lekker te slapen.
Dus gaat steeds beter!

xx Ons
!