19 juli 2025, 13:29:24

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi,

Wat fijn dat het zo goed gaat joh.
Het is altijd even spannend hoe ze op elkaar gaan reageren, maar dit gaat helemaal toppie zo te zien.

Gave foto's ook hoor!!!

Fijne avond!

Always look..

We beginnen vandaag met een foto, Ik zit hier op bed me mail te bekijken en natuurlijk op het forum te lezen en indien nodig te antwoorden hoor ik kleine piepgeluidjes dus natuurlijk kijk je dan of alles nog goed gaat..
En wat ik toen zag, Naja kijk zelf maar:

Arti en Levi zaten samen op Arti's lievelings schommel ring! En vanaf boven op de schommel kan RT net bij de "plafond tralies" om de schommel te laten draaien ze waren daar samen van aan het genieten (Echt zooo lief)
Ze kunnen niet zonder elkaar!
Vanmiddag ben ik daar goed achter gekomen, een goede vriendin van me was bij me en die is een beetje bang voor vogels, Daar snappen wij als vogel liefhebber natuurlijk niks van ;) maar wil wel graag van haar angst af dus hebben we samen bedacht dat ik er een uit zou halen.
Dus ik pak Arti (die is immers het tamst) eruit en Arti vond het allemaal wel leuk die privé aandacht maar Levi vond het maar niks die was heel de tijd aan het "ijsberen" voor de tralies.
En toen Levi Arti riep ging hij meteen terug naar Levi.
Na al dat gefladder heb ik RT weer terug gepakt en heb ik hem op haar vinger gezet..
En na een tijdje weer in de kooi..

Ik had het eigenlijk niet mogen horen :P maar ze zei tegen RT nadat hij een kroel door de tralies kreeg dat ze hem stiekem best wel lief vond. Dat hebben we dan wel weer bereikt!

xx Sanne Arti en Levi

hilde

ach hoe lief

en fijn van je dat je je vriendin van dat vogelfobie wilt afhelpen  ;)

groetjesssssssssss knuff RT en ook levi natuurlijk niet vergeten

*Manon*

Wat bijzonder dat ze nu al zo naar elkaar toe trekken en al zo gek met elkaar zijn!

Geniet er maar van, maar dat doe je al hé  ;) ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Always look..

Haai Hilde, Tuurlijk wil ik iedereen van vogelangst af helpen het zijn zulke geweldige dieren!
En RT en Levi ijn echt lief samen!

Haai Manon, Ben zelf heel blij dat het zo goed gaat tussen die twee ik wou immers een vriendje voor RT erbij hebben en dat is met de komst van Levi erg goed gelukt!

En genieten... DAT DOE IK ZEKER!! ;D ;D ;D

xx Sanne

Kimm

goede berichten hier! fijn hoor  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Wat leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden al ,en dat ze al niet zonder elkaar kunnen.
Alleen maar leuk toch.
Daar word je zelf ook super blij van natuurlijk. ;D

Bello

Heee RT en Levi

Een mooi stel zijn jullie samen hoor, het ondeugd straalt er vanaf.

Mis je wel hoor Levi vooral onze knuffeluurtjessss, maar zie dat je het enorm goed naar je zin hebt bij RT dus je zit daar lekker op je plekje.

Dorothé

Berichtje van je pa en ma,

Je pa en ma zeggen dat je veertjes bij je oortjes al goed aan gegroeid zijn, sorry dat we je geplukt hebben....
We zijn trots op onze zoon!!!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Hallo Dorothé en Ivo  :-*

Een beetje ontdeugend zijn we idd, Sanne was een beetje verdrietig door ins denk dat ze het zelf wel verteld hier  :-[
Maar we hebben het gister denk ik wel een beetje goed gemaakt, het is niet zo leuk maar voor Sanne werkt het zo.

En pap en mam,
Bij mijn ogen is het behoorlijk kaal, (dat zie ik zelf lekker niet:P) maar dat komt nog wel goed verder komen me veertjes goed terug hoor dus maak je geen zorgen!

dikke kroel en knuffel voor Dorothe, Ivo, Pap en Mam
En wij moesten van Sanne zeggen dat je altijd kan komen kijken hoor (dat je dan gewoon even kan mailen)
xxxx

Always look..

Hallo Allemaal,
Ik had eerder willen schrijven maar bedacht me dat ik beter nog een keer kon proberen..
Ik heb vrijdag avond grote ruzie met Arti gehad  >:( en dat mede door Levi.. (die hem heel enthousiast steeds riep)
Het klinkt heel dramatisch zo maar zo voelde ik me ook  :'(

Ik had een beetje een baaldag dat is op zich wel te overzien, ik pak normaal een van me dieren ga zitten knuffelen en wordt dat vanzelf iets rustiger... En sinds ik Arti heb is dat vaak RT die ik bij me pakte maar dit keer pfff het was een ramp!!
Ik RT uit de kooi gehaald en nog voor ik een stap kon zetten vloog hij weg (dat deed ie anders nooit als ik me rot voel) ik met me "geduld" Arti weer gepakt en nu vloog hij na een stap weg... en zo vloog hij de eerste 5x weg..
Toen wou ik hem van me schap pakken bleef hij me maar bijten  :-\
In het motto "ik ben de baas of hij nou wil of niet" heb ik hem dus bij kop en kont (en dat is bij een valkje zo gedaan ;)) gepakt en MOEST hij met me knuffelen! En ook het vast pakken heeft hij nooit erg gevonden..
Hij heeft die tijd nog nooit zoveel en zo hard gebeten als in de 5 minuten, hij bleef echt aan de gang  :-[

Toen heb ik hem aan de kant gezet en ben huilend in slaap gevallen na een tijd.

En me vriend gezegd dat ik een beetje spijt heb van een 2e erbij  :-[ en dat zeker niet door Levi zelf maar echt om het feit dat ze elkaar steeds roepen en ik niks gedaan krijg met beide daardoor..

Ik wil me vriendje/maatje terug ipv een KILLER bird!

:) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :( :) :(

Na ja een paar dagen verder..
Ik pak ze er nu een voor een uit en de eerste tijd ook echt niet meer samen, ze hebben elkaar in de kooi buiten de kooi wil ik met ze knuffelen en hang daarbij een grote deken over de kooi zodat de gene in de kooi na een tijdje stil is en gister ook sliep.
En Arti  :o maar ook Levi gingen gewoon bij me zitten klungelen..
RT heeft eerst vanaf de schap zijn concert gegeven en daarna heeft hij lekker bij me zitten ravotten.
Na 2 uur ging hij de kooi in en Levi er uit ...
Levi heeft op de schommel zitten poetsen en daarna in me nek liggen "knuffelen"

Miss vinden mensen van jullie dit zielig of vinden jullie dat ik alleen aan me zelf denk OID maar ik heb me mannen echt voor de gezelligheid en wil het dan ook graag gezellig houden

en met deze oplossing gaat het goed nu.

xx Sanne

Kimm

hoi sanne,

misschien had rt ook een baaldag en had hij gewoon geen zin op dat moment. dat soort dingen kan je natuurlijk niet afdwingen ;)

verder komt het vast goed hoor met je 2 lieverds. het kan niet altijd gezellig zijn ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

hooi sanne..
wat jammer dat je een slechte dag met je ventjes had :( maar dat komt vast allemaal goed.. miss heb je ook gehoord/gelezen dat ik eigenlijk een beetje ben opgelicht :$ met mijn gucci..
zij is eigenlijk een hij en is iets ouder dan ze mij verteld hadden. najah eigen schuld miss wel.. ga nu echt alleen maar valkjes aanschaffen bij goede hobbykwekers die eerlijk zijn.... :@ was best een beetje boos en teleurgesteld.. maar daarom niet minder blij  met mijn ventje..
nu zit ik hier dus net als jij met twee ondeugende mannen ;)

veel plezier met je mooi mannen..

kuskus

B87

Hmmmz dat is wel jammer....  :(Naja zo doet Suzy dus heel vaak...
Gelukkig heb je een goede oplossing gevonden! Je kan het toch ook afwisselen? Soms met zijn 2en eruit en soms apart! Ik zie niet in waarom het zielig is hoor, ik snap het wel ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde

denk ook dat RT een baaldag had hoor sanne

geef hem maar een flinke knuff van me

groetjessssssssssssss

Always look..

Kimm en Hilde:
Ik zou willen dat het gewoon een baaldag was, hij had het zelf al een paar dagen dat hij mij niet zag zitten, en als ik dicht bij kwam hij zo gek deed..
Maar als de baas dan een baaldag heeft kan ze dat niet goed hebben..

Ik houd het nog even een aantal dagen zo vol als nu en dan hoop ik dat de mannen en aan mij en elkaar een beetje aandacht willen geven  ;) eerlijk zullen we alles delen!

Birgith:
Ben blij dat je me snapt! ik heb me mannen gewoon voor de gezelligheid en zolang ze niet gezellig kunnen doen dan niet hoor.
Klinkt miss bot maar vind het moeilijk om mijn maatje kwijt te zijn aan een (wel een heeeele knappe) andere valk.

en Manouk:
Ik heb ik je boekje gereageerd en hier gaat het vast snel goed komen iig dat hoop ik :)

xx