2 mei 2025, 11:07:36

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

Nadat Arti vanmorgen een grammetje minder woog was ik bang dat het eten toch niet zo heel goed ging maar ben vanaaf weer gemaild, Arti was weer gewogen en..
HIJ WOOG 91 GRAMMETJES!
Dus Arti mag bij mij komen wonen!!

Dus ik ga morgen mijn broertje maar eens heel lief aankijken (ik heb zelf geen rijbewijs) en dan zo snel mogenlijk mijn mannetje ophalen  ::) ;D

:-*

hilde

arti wacht  op zijn nieuwe baasje die hem starks komt halen   :)

tot straksssssssssss

Always look..

De voorbereidingen hier zijn getroffen  ;D zijn huisje is der helemaal klaar voor!!
en ik ook  ;D

kus sanne

Always look..

1 december 2008, 19:58:43 #33 Last Edit: 1 december 2008, 20:03:21 by Always look..
Op weg naar Arti,
Na 90 min rijden naar BelgiĆ« kwam ik daar samen met me broertje aan en daar wachtte een warm onthaal, 8 jonge (hele mooie) valken gingen meteen op me hoofd en schouders zitten, ook Arti kwam bij me zitten  ::)

Het was even kijken welke van de bontjes Arti was maar toen we daar achter waren wist Arti dat ik speciaal voor hem kwam en besloot hij niet lang meer bij me te blijven zitten.

Na een tijdje bij Arti gekeken te hebben zijn we bij Pappa Loco en Mamma Pareldje gaan kijken ik wou natuurlijk wel graag weten van welke valken Arti is, moet zeggen hij heeft de schoonheid niet van een vreemde hoor! wat zijn Pappa en Mamma mooi!!  :o

Nadat ik daar een "rondleiding" gehad had (wat een hoop beestjes zeg  :D) hebben we Arti in het transport bakje gedaan en zijn we richting huis terug gegaan.
Mijn jas half over het bakje gehangen en nadat Arti een tijdje heeft lopen drentelen en fluiten is hij in slaap gevallen (het was inmiddels ook al een beetje donker buiten) toen we bijna thuis waren is me manneke wakker geworden en wachtte hem hier ook een warm onthaal!
Iedereen was blij dat hij bij me is komen wonen!

Ik heb hem vrijwel meteen zijn kooi in gezet en heb hem zijn rust gegeven en ben inmiddels met de laptop bij zijn kooi gaan zitten hij houd me goed in de gaten en ik hem ook!

Hij is echt zoooooo lief!!
Tis nu (na een tijdje) toch echt mijn knapperd!

Arti vind je een schatje!!

:-*

Anke

Hoi,
Gefelictiteerd met de thuiskomst van Arti!!!
Ga maar lekker van je knapperd genieten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn dat je Arti bij je hebt en nu kunnen jullie rustig wennen aan elkaar , hihi , jij met je laptoppie voor de kooi , wel leuk , zo kan hij je goed in de gaten houden he ! Grtjs Ann ;D ;D

Always look..

Arti en ik zijn de nacht goed doorgekomen voor de zekerheid een lampje aan gehouden voor als hij toch een beetje bang zou zijn in zijn nieuwe huisje, maar de keren dat ik wakker was zat hij heerlijk te slapen  ::)

Wel heb ik hem gisteravond even verplaatst, hij was onder in de kooi gaan slapen ik vond dat zo'n zielig gezicht dat ik um op een hoog plekje in de kooi gezet heb (na een dikke knuffel en een kus)
En vanmorgen moest ik meteen gaan werken dus heb ik um met rust gelaten.
Nu zit ie lekker bij me een boterhammetje mee te eten  :)
Volgens mij smaakt het hem goed..

Kus Sanne en Arti

Kimm

hoi sanne,

gefeliciteerd meis met arti!!! gaaf hoor. ik wens je ook heel veel geluk met arti en dat je lang van hem mag genieten ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Beetje donker maar MOEST um gewoon even showen  ;) ;D

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

hoi sanne
en lukt het een beetje met arti???
ik mis hem een beetje  ;)
groetjes

Always look..

Haai Hilde,
Jah Arti is echt een schatje en snap heel goed dat je hem mist!
Mocht je in de buurt zijn je bent altijd welkom om met je kindje te knuffelen!
Ik zou snel foto's maken en ze naar je opsturen!

Hij zit nu weer lekker op me schouder mee te kijken en te brabbelen.

bedankt voor de super valk!!

kuss!!

hilde

fijn te weten dat hij  je nu al accepteert

als hij alleen met jou is gaat dat beter
gisteren was het in het groepje en dat is toch anders niet??,

groetjes

Always look..

Ja gister wou hij toch graag bij zijn boers en zussen blijven en nu als ik weg loop terweil hij op de kooi zit komt hij meteen naar me toe vliegen  :)
Ook mijn broertje nam hem net bij me weg en zette een stap achteruit en meteen vloog hij weer naar mij  ::)
Is niet zo leuk voor andere mensen die Arti graag knuffelen maar ik ben er wel erg blij mee  :P ;D
Het is immers mijn valkje!

:-* van mij en Arti

Anke

Hoi,
Wat leuk dat Arti het zo goed doet bij jou.
Je hebt een leuke en lieve foto geplaatst :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes