Valkparkiet Kalender van My Cute Little Birdies...Niet meer te bestellen.

Gestart door Monky, 23 november 2008, 13:46:59

« vorige - volgende »

Monky

Hi Allemaal,

Zoals sommigen van jullie weten, ben ik het afgelopen jaar bezig geweest met het maken van een verjaardagskalender met valkparkieten en bloemen (mijn 2 grootste hobby's)  :)






Januari


Valkparkiet: Grovertje
Bloem: dwergiris





Februari


Valkparkiet: Yaro
Bloem: Ipheion "Wisley Blue"





Maart


Valkparkiet: Gizmo & Ilo
Bloem: Krokus "Cream Beauty"





April


Valkparkiet: Garath & Disa
Bloem: Magnolia "Susan"





Mei


Valkparkiet: Zowie & whooshy
Bloem: Clematis "Early Sensation"





Juni


Valkparkiet: Dara
Bloem: Iris Germanica "Touche of Bronze"





Juli


Valkparkiet: Lulac
Bloem: Dwergvlinderstruik





Augustus


Valkparkiet: Yara
Bloem: Daglelie "Lime Frost"





September


Valkparkiet: Vesna
Bloem: Kranshortensia





Oktober


Valkparkiet: Neona
Bloem: Lupine





November


Valkparkiet: Sanya
Bloem: Helleborus "Yellow Lady"





December


Valkparkiet: Isaura
Bloem: Kerstboom








Er zijn een aantal van jullie die interesse hebben getoond. Ik ga de kalender eerst voor mezelf bestellen en als ik hem mooi genoeg vind,wil ik hem wel voor jullie bestellen.
Maar dus alleen als IK hem mooi genoeg vind  :)

Jullie mogen ook kritiek geven. Als er dingen zijn die je niet mooi vindt en dergelijk. Het kan er namelijk alleen maar mooier van worden  :)






Kosten

De kalender is een echte verjaardagskalender. Het is ingeklapt op A5 (halve A4) formaat .

Kalender: 13,50
Porto: afhankelijk hoeveel er besteld moeten worden

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Wow die wow die wow.
Ik vind de foto's echt prachtig!!!!
Ik zie mezelf al helemaal zitten te genieten als ik naar de kalender kijk  zittend op het toiliet   ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Valerie

Ik vind hem ook super!! Prachtige foto's!

Als Han het ook mooi vindt, wil ik ook wel zo'n kalender (als jij hem goedkeurt  ;D ) .



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Ik heb er geen woorden voor  :o
Echt ongeloofelijk super mega... fantastisch mooi  :D :D :D :D
Moet ik er nog bij vertellen dat je er eentje voor mij mag bestellen? (als je hem zelf goed vindt natuurlijk)

Wel heb ik nog een vraagje : Is het een kalender wat kan staan, of is het een hanger?

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Monique,

Mijn complimenten meid, als deze kalender niet mooi wordt, dan weet ik het niet meer hoor ! Hij is adembenemend mooi, schitterend gewoon  :-*

Groetjes, Karin

*Yvon

Hoi hoi

Ik kom ook even zeggen dat dit een super mooie kalender gaat worden !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

monkey

Dag Monky,
heb een tijdje getweifeld of ik wel of niet zou reageren. Ten eerste ik vind de kalender/foto's gigantisch mooi. wat een prachtige combinatie van de bloemen met de vogels.
Ik heb alleen een beetje moeite met de foto van Juni, ik hoop niet dat je je gekrenkt voelt als ik dit zeg. Ik vind de kleur van de bloem supermooi, maar ik vind de vogel er niet zo mooi bij passen. De vogel lijkt wat flets overkomen tegen die achtergrond. Persoonlijk zou ik het mooier vinden als er een valkje met wat meer grijs in zich bij zou staan.
Ik wil absoluut je foto's niet afkraken, want nogmaals ik vind ze supermooi.
mijn complimenten.
groetjes Monkey

Monky

Hi Monkey,

Ik wil even snel tussen door hierop reageren...

Het is grappig dat je dat zegt. Ik zit er zelf ook al een beetje tegenaan te hikken... En ik denk dat je gelijk hebt... Ik zal er nog eens naar kijken.

Je hoeft niet bang te zijn dat ik gekrenkt word hoor  :) Ik heb zelf om kritiek gevraagd als je mijn eerste berichtje goed gelezen hebt. Dus dank je wel voor de kritiek. De kalender kan er alleen maar mooier van worden  :) Toch?

Groetjes,
Monky ;D

monkey

hi monky,
leuk dat je even reageert,
Dit weet ik ook wel, maar de foto's zijn zo mooi dat het bijna "oneerbiedig" lijkt om er commentaar op te hebben  ;) Probeer het eens, ben benieuwd naar het verschil.
groetjes monkey

Caroline

Zo zie je maar dat smaken verschillend .... ik vind de foto met Dara juist ontzettend mooi.  :-[

Weet je al wat je gaat doen, Monique??

Ben erg benieuwd,  ;)

Groetjes, knufje voor Zowie en een hel fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Wat een prachtige kalender moet dat gaan worden. Je hebt me wel heel erg in de verleiding gebracht, alleen.....een kalender van mijn eigen valkjes is niet te versmaden.

Het moge inmiddels duidelijk zijn dat veel valkparkietbesmette patiënten hier op het forum ook nog eens heel erg creatief zijn. Tijd om eens een creamarkt voor forumbezoekers van deze site te organiseren.......

Als ik de kalender wil, laat ik het je weten. Moet dat voor een bepaalde datum? Hoeveel bedenktijd heb ik dan nog?

Met een knuf van mijn 'Vliegtuig'.

Anke

Citaat van: Caroline op 29 november 2008, 01:50:34
Zo zie je maar dat smaken verschillend .... ik vind de foto met Dara juist ontzettend mooi.  :-[

Weet je al wat je gaat doen, Monique??

Ben erg benieuwd,  ;)

Groetjes, knufje voor Zowie en een hel fijn weekend.  :D


Ik vind de foto met Dara ook heel mooi, ik houd wel van een foto met zo'n mooie rustige uitstraling :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi allemaal,

Ik heb de kalender besteld. Als het goed is komt het maandag of dinsdag binnen. Maar goed, met alle kerstpost is dat nog even afwachten.

Ik maak hier een lijstje van eventuele liefhebbers:



  • Valerie

  • Caroline

  • Romy

  • Hermien

  • Sabine

  • Jeanine

  • Dafrinja

  • Anke



Anke,
Ik weet alleen niet meer of jij hem ook eventueel wilde hebben?

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Oh wat fantastisch dat de kalender is besteld! Ja mij mag je zeker groen zetten want ik vind hem fantastisch mooi  :-*
Ik heb in gedachten al een plekje in m'n hoofd waar ik de kalender wil hangen in ons nieuwe huis  :D

Als je definitief weet hoeveel hij gaat kosten met verzendingskosten erbij, dan mag je je rekeningnummer doorgeven (met IBAN - code aub aangezien ik naar het buitenland moet storten), dan maak ik dat zo snel mogelijk in orde.

Groetjes en een dikke dankjewel  :D :-*
Romy