14 juli 2025, 01:32:51

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

samantha21

bedankt voor de tips.

het gaat ondertussen weer wat beter met speedy.
zijn nageltje zit er gelukkig nog aan.. ik denk dat hij een klein sneetje heeft opgelopen aan zijn pootje, als ik het bekijk.

nog ff goed in de gaten houden......

Marian

Citaat van: samantha21 op  9 oktober 2009, 12:47:44
Citaat van: Marian op  9 oktober 2009, 12:23:40
Hoi Samantha,

Kom eens in je boekje kijken :D
Mooie man, die Storm van je. Nog niet zo lang geleden had ik ook zo'n mooi mannetje, ik blijf daar een zwak voor houden...
Wel gek eigenlijk, ik heb nu inmiddels 5 valkjes en bewust niet voor een wildkleur gekozen :-\
Je hebt ook een leuke kooi, lekker vrolijk.

Fijn weekend, groetjes Marian

dank je wel! storm ziet er super mooi uit, ben ook erg blij met hem... speedy is ook erg mooi!

ik vind zelf de kooi kwa grote erg mooi. alleen het dak vind ik vrij onhandig. ik zit erover na te denken om een andere kooi te gaan kopen.

Haha, tuurlijk is Speedy ook erg mooi!! ;)
Ben benieuwd wat voor kooi je dan gaan kiezen :D
Altijd leuk om iets nieuws voor de valkjes te kopen!

Groetjes, Marian

samantha21

het gaat gelukkig stukke beter nu met speedy :) :)! zijn pootje ziet er goed uit. ik denk zo te zien dat er een sneetje net boven zijn nagel zat. storm is de laatste tijd in een beetje chagerijnige en broedse bui dus kan zijn dat hij perongeluk te hard heeft gepikt. of speedy heeft perongeluk zich gesneden aan iets. helaas heb ik het niet kunnen zien. ga het een beetje in de gaten houden.

storm is er wel vandaag uit geweest op zijn speelplekje op het bureau maar hij begon alweer naar me te pikken en agresief te doen dus heb hem maar weer ff terug gezet.
straks maar weer even proberen.... :)

mariejj

Wat is Storm toch een lekkerding  ;D

Arme Speedy  :(

samantha21

Citaat van: mariejj op 11 oktober 2009, 21:16:24
Wat is Storm toch een lekkerding  ;D

Arme Speedy  :(

storm is zeker een lekker ding...  ;D

met speedy gaat het weer wat beter hor, gelukkig :)

samantha21

een aantal nieuwe foto's van storm op zijn speelplaatsje :)

Marian

Hoi Samantha,

Sorm vermaakt zich prima op zijn nieuwe speelplaats en niet onbelangrijk, hij kan er lekker eten ;D
De speelplaats zit aan de kooi vast?

Fijne dag, groetjes Marian

Saar

samantha21

Citaat van: Marian op 12 oktober 2009, 10:56:11
Hoi Samantha,

Sorm vermaakt zich prima op zijn nieuwe speelplaats en niet onbelangrijk, hij kan er lekker eten ;D
De speelplaats zit aan de kooi vast?

Fijne dag, groetjes Marian

nee, naast de kooi staat mijn bureau, daar staat het speelplaatsje op. ze zijn verbonden met een touwladder.

Marian

samantha21

een lekkere douche en daarna goed schoonmaken :)

Dierenfreackske

Hoi hoi ...wat een heerlijke douchefoto's he ! Wat super dat ie zo geniet he ! Grtjs. Ann

samantha21

Citaat van: Dierenfreackske op 12 oktober 2009, 16:45:01
Hoi hoi ...wat een heerlijke douchefoto's he ! Wat super dat ie zo geniet he ! Grtjs. Ann

ja, ze genieten altijd zo lekker ervan... altijd leuk om te zien :)

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik heb genoten van je mooie en lieve foto's , wat een lieve valkjes ook, en wat een smullers ook! Grtjs. Ann

samantha21

Citaat van: Dierenfreackske op 13 oktober 2009, 17:28:34
Hoi hoi, ik heb genoten van je mooie en lieve foto's , wat een lieve valkjes ook, en wat een smullers ook! Grtjs. Ann

dank je wel he! :) zijn ook wel toppertjes hor! al hebben ze af en toe ook buien, haha... storm is een beetje broeds, dus veel pikken enzo... ondanks dat zijn echt echte schatjes