12 juli 2025, 14:55:59

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Leuke foto's Samantha ;D

samantha21

Citaat van: sylvia59 op  9 oktober 2009, 09:57:38
Leuke foto's Samantha ;D

dank je wel.
ik heb mijn dagboekje een lange tijd niet bijgehouden. maar ga nu weer het dagboekje bij te houden. er zullen wel meerdere foto's volgen.  :)

Landiej

Vervelend als die mannen zich zo misdragen. Bij ons heb ik er gelukkig nog niet zoveel van gemerkt, maar Loekie is ook nog wat jong.

Wel bijt hij af en toe in een moedervlekje/sproetje, puur uit nieuwsgierigheid. AU! :o

samantha21

Citaat van: Landiej op  9 oktober 2009, 10:08:19
Vervelend als die mannen zich zo misdragen. Bij ons heb ik er gelukkig nog niet zoveel van gemerkt, maar Loekie is ook nog wat jong.

Wel bijt hij af en toe in een moedervlekje/sproetje, puur uit nieuwsgierigheid. AU! :o

hoe oud is jou jong dan?
het is wel vervelend maar hoort erbij. hij blijft storm, en blijft een schatje ontdanks dat ie af en toe bijt.

Landiej

Hij is net een jaar, en zit nu sinds een paar weekjes voor het eerst met een popje in de kooi.
Misschien gaat het broedse gedoe dan nog komen ;)

samantha21

Citaat van: Landiej op  9 oktober 2009, 10:24:46
Hij is net een jaar, en zit nu sinds een paar weekjes voor het eerst met een popje in de kooi.
Misschien gaat het broedse gedoe dan nog komen ;)

heb je ook een dagboek?

samantha21

de ochtendfoto's van speedy en storm

Dierenfreackske

Hey, wat een leuke foto's heb je en wat een leuk speeltje hangt daar in de kooi! Mooi hoor! Grtjs. Ann

Marian

Hoi Samantha,

Kom eens in je boekje kijken :D
Mooie man, die Storm van je. Nog niet zo lang geleden had ik ook zo'n mooi mannetje, ik blijf daar een zwak voor houden...
Wel gek eigenlijk, ik heb nu inmiddels 5 valkjes en bewust niet voor een wildkleur gekozen :-\
Je hebt ook een leuke kooi, lekker vrolijk.

Fijn weekend, groetjes Marian

samantha21

Citaat van: Marian op  9 oktober 2009, 12:23:40
Hoi Samantha,

Kom eens in je boekje kijken :D
Mooie man, die Storm van je. Nog niet zo lang geleden had ik ook zo'n mooi mannetje, ik blijf daar een zwak voor houden...
Wel gek eigenlijk, ik heb nu inmiddels 5 valkjes en bewust niet voor een wildkleur gekozen :-\
Je hebt ook een leuke kooi, lekker vrolijk.

Fijn weekend, groetjes Marian

dank je wel! storm ziet er super mooi uit, ben ook erg blij met hem... speedy is ook erg mooi!

ik vind zelf de kooi kwa grote erg mooi. alleen het dak vind ik vrij onhandig. ik zit erover na te denken om een andere kooi te gaan kopen.

samantha21

ik was bezig met mijn kamer toen ik opeens allemaal bloed zag liggen op de grond.... ik schrok me rot :o

ik zag dat speedy onder het bloed zat, hij mist een nageltje en zijn pootje bloedde. ik heb het ff in de gaten gehouden en het bloeden is gestopt.

ik schrok me echt rot. ik ben nu goed aan het kijken of ik iets vreemds aan zijn gedrag zie maar tot nu toe niets.

hoe het gebeurt is, ik heb geen idee. ik heb speedy niet horen krijzen. misschien ff vastgezeten. of storm heeft gepikt naar zijn nagel... maar dat weet ik niet zeker...

het wordt dus even opletten.. maar schrikken was het wel. :(

Landiej

Dat is zeker scrhikken! Ik schrik al van bloed als er een bloedpen uitgetrokken is (zoals een paar daagjes terug), maar zo'n nageltje eraf is toch een ander verhaal :-\

Heeft hij er verder geen last van? En is echt het hele nageltje weg of alleen een stukje?

Citaat van: samantha21 op  9 oktober 2009, 10:52:38
heb je ook een dagboek?

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29944.0.html

Dierenfreackske

Hoi , jeetje wat moet jij geschrokken zijn he ! Gelukkig is het bloeden gestopt he! Hou hem maar even in de gaten hoor!

samantha21

9 oktober 2009, 16:26:34 #103 Last Edit: 9 oktober 2009, 16:29:11 by samantha21
ik ben ontzetten geschrokken.

ik laat ze nu ff met rust, heb de gordijnen van mijn kamer dichtgedaan zodat ze wat kunnen rusten. ik hou het wel in de gaten. af en toe kijken bij ze.

het bloeden is gestopt gelukkig. ik kan niet zien of het hele nageltje weg is..... omdat het nog bloedig eruit ziet. hoop dat ik vanavond ff wat beter kan zien.

hij heeft er volgensmij niet zo heel veel last van. want hij gebruikt zijn pootje wel...

wordt vervolgd....

Dierenfreackske

Hoi, je kan misschien de etensbalkjes en drinkbakje in de hoogte hangen zodat ie als ie op zijn stok zit bovenaan zijn pootje niet te veel moet belasten om te gaan eten en drinken he! Ik heb dat hier ook nog meegemaakt met mijn Wiske vroeger. Ook nagelte zwart zag het...en toen balkjes boven gehangen , ook een klein beetje druivensuiker in het water kan geen kwaad hoor! En kleine zaadjes in plaats van grote een paar dagen tot het beter gaat! Als dat lukt zal het snel beter zijn hoor! Grtjs. Ann