5 mei 2025, 23:46:11

Praten

Gestart door Pris23, 17 november 2008, 20:56:45

« vorige - volgende »

Pris23

wie heeft er ook een valkparkiet die praat??

groetjes Pris & Pino

smiley

hallo pris en pino

mijn valkje zegt best wel veel b.v hallo ,apenkop ,kiekeboe ,schatje ,waar ben je ,ach dimmy (dat is mijn hond) ,he boy  en zingt  woordelijk hoeperde poep zat op de stoep en fluit deuntjes van kill bill en zelda en fluit papegaaitje leef je nog,en het bouwvakkersfluitje, ik moet er wel bij zeggen dat hij nu 2 1/2 jaar oud is en dat het hele gezin met hem bezig is om de woorden dagelijks te herhalen .ook maakt hij sinds kort zelf ook woorden zoals koetje boe , want dat heeft niemand hem geleerd.
niet elke vogel heeft zoveel talent om te praten en wij zijn er ook erg trots op dat hij dit kan .
ik begreep dat jouw vialkje ook praat en mijn tip is blijf zo veel mogenlijk herhalen wat je hem wilt leren 1 woord per week kan hij leren als hij nog erg jong is anders duurt het iets langer maar het komt dan ineens dat hij het zegt wat jij graag wilt leren .
heel veel plezier met je valkje  want een valkje dat praat is best bijzonder wees maar trots op de jouwe.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

C@rl@

Goh wat leuk zeg, en wat kan hij veel woorden :)
Dat moet een prachtig gehoor zijn als hij praat.

smiley

hallo parkietengek

ja het is echt super om te horen wat hij allemaal kan ,we liggen hier soms dubbel van het lachen omdat hij tijdens het verleiden van zijn popje het ook doet normaal zou een man zijn vleugels wijd houden en fluiten maar smiley zingt dan hoeperdepoeperdepoep  aan een stuk door en trapt daar bij met zijn pootje alsof hij lee towers is .
dat geeft echt zulke stomme situatie's dat we echt niet meer bijkomen van het lachen maar als hij door heeft dat je lacht word hij kwaad en kan je een snauw van hem krijgen.
of hij noemt je apenkop nu weet ik niet hoe slim vakjes zijn maar hij zegt veel op het goede moment.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

BaUkJe

Kan je je pratende vogel niet eens gaan opnemen en op youtube zetten, zodat wij mee kunnen genieten?