2 mei 2025, 21:23:30

valkjes samen met ? ...

Gestart door Marianneke, 9 november 2008, 23:14:06

« vorige - volgende »

Marianneke

Hey, ik heb twee valkjes, een koppeltje, en ik heb een arthur kooi, dus 'groot', ik zou graag nog twee vogeltjes extra hebben, welk soort vogels past er nog bij valkjes ?

Karin

Voor de vogels zelf zou het leukste zijn nog 2 valkjes  ;) Maar als je persé een ander vogeltje wilt kun je denken aan 2 grasparkietjes ( maar dan mag je niet kweken ! Grasjes kunnen erg fel zijn tegen valkjes ) of 2 catharinaparkieten. Kakariki's zijn ook leuk, maar erg zenuwachtig en dan is de kooi denk wel te klein. Rosé bourkes vind ik zelf ook erg leuk, maar die schijnen weer niet zo makkelijk tam te worden. Als je tropische vogels leuk vind kun je ook denken aan zebravinkjes bijvoorbeeld. Weet alleen niet of de tralies van de arthur smal genoeg zijn.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

christa

bourkes parkieten zijn idd niet zo snel handtam maar wel rustig van aard.als ik de voliere in kom om te voeren zijn zij degene wat blijven zitten ook pontificaal voor de deur. en vliegen niet eerder weg als ik mijn hand uitsteek.
groetjes christa

Karin

Ik vind ze ook erg leuk hoor  ;D Maar zou ze pas nemen als ik een grote buitenvolière heb. Moet ik eerst een idem tuin hebben  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves