3 mei 2024, 21:01:16

vliegen?

Gestart door Marjanneke, 10 november 2008, 19:50:48

« vorige - volgende »

Marjanneke

Hoi,

Ik heb mezelf een valkje aangeschaft en ik vind dat hij het goed doet! Hij is erg nieuwschierig en volgt me altijd als hij in zijn kooi zit... Vandaag heb ik hem er dan ook uit kunnen nemen op mijn vinger! Hij was wel een beetje bang maar het liep toch erg goed :) Ik heb hem bovenop zijn kooi gezet om hem de omgeving te laten verkennen op afstand.. Nu doet hij een beetje raar:

- Hij doet zjn mond open als ik dichter naar hem kom.. Nochtans blaast hij niet :s
- hij maakt altijd aanstalten om te vliegen. Hij doet dan zijn vleugels open maar vertrekt niet. Integendeel hij zit precies vast ofzo en dan begint hij aan zijn pootjes te bijten maar nochtans kan hij goed over zijn kooi lopen :)

Iemands tips? Ideeen?

Anke

Hoi,
Als ik het zo lees, lijkt het erg op wat mijn jonge valkjes hier doen als ze net zijn uitgevlogen en in de kamer mogen vliegen.
Hoe oud is je valkje?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marjanneke

Mijn valkje is 3 jaar oud dus zou me toch een beetje verbazen  ???

Anke

Hoi,
Wahahah nee dan is het wat anders ;D
Sorry ik heb geen idee wat.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ik denk dat hij wel wil vliegen maar nog niet durft omdat hij de omgeving nog niet kent.

en het snaveltje open is nog wat van bangigheid denk ik

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010