28 april 2024, 04:32:43

Met SPOED hulp gevraagd !!!

Gestart door sabine, 8 november 2008, 20:29:06

« vorige - volgende »

sabine

Ja, het is erg vreemd en stil zonder Binky. Aan zijn lege kooi kan ik ook niet aan wennen.  :-[ Binky is echt mijn maatje  ;D Binky zal mij en zijn huis ook wel erg missen, hopelijk begrijpt hij ook dat het niet anders is en dat hij snel weer naar huis mag. Wat zal ik hem dan lekker verwennen.  ;D

Liefs Sabine

Kimm

je doet het enorm goed hoor! en ik hoop dat hij komende week weer naar huis mag.
ik vond het ook erg moeilijk om mijn valkje bij de da achter te laten, vreselijk vond ik dat. :'(
even doorbijten meis.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien



Je wordt ook hier niet vergeten!


                           :-*   :-*   :-*   :-* 

sabine

Citaat van: Hermien op 15 november 2008, 13:39:54


Je wordt ook hier niet vergeten!


                           :-*   :-*   :-*   :-* 


Dank  je wel Hermien  :-*
Morgen kan ik weer bellen, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Liefs Sabine

Kimm

hoi sabine,

ik ben erg benieuwd hoe het met binky gaat. ik hoop zo dat het beter met hem gaat en dat je hem deze week weer lekker vast mag houden.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hallo,

Naar omstandigheden gaat het goed met Binky. Hij eet goed en krijgt geen zondevoeding meer. De temperatuur in de warmtekooi gaan ze afbouwen. Zodat hij naar verwarwachting woensdag naar huis kan.  ;D
Ze zijn er niet meer achter gekomen wat hij had maar hij knapt weer op en dat is het belangrijkste.

Liefs Sabine

Kimm

hoi sabine,

fijn hoor dat het zo goed gaat met je binky!
toch jammer dat ze niet kunnen achterhalen wat het nou is, maar ik ben wel erg blij dat hij het zo goed doet :D  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Heel erg fijn nieuws dit ! Ik hoop dat je Binky een woensdag lekker kan gaan ophalen. Misschien dat je toch even moet vragen waar het nu aan gelegen kan hebben, het is toch een beetje vreemd, maar wel heel fijn natuurlijk  :D

Marian

Hoi Sabine,

Top dat je Binky woensdag op mag halen :D
Het belangrijkste is dat hij weer beter is....ergens blijf je je misschien wel afvragen wat het nou geweest kan zijn ???

Veel plezier met ophalen :D :D

Fijne avond, Marian

sabine

Het is nu zeker, Binky mag morgen naar huis !

Kimm



ik ben zo blij voor jullie!!!  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Fijn nieuws .... super voor jullie allebei!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Goh zeg,

Helemaal te gek hoor ! Geniet maar lekker van het idee dat jouw Binky morgen weer lekker bij je is ! Ik ben erg blij voor je  :D

Groetjes, Karin

Kimm

jaaaaa vandaag is de grote dag voor jullie!!!
geniet ervan en ga je ook een dagboekje openen,dat zou erg leuk zijn!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Binky is weer thuis  ;D . Hij wil alleen nog even niet uit het kooitje komen en naar zijn eigen kooi.
Binnen kort ga ik ook een dagboek bij houden. Als het jonge valkparkietje naar mij toe mag komen. Karin heeft net laten horen dat ze geboren zijn  ;D . Wat is het vandaag een geweldige dag   :-*

Liefs Sabine