17 juni 2024, 01:56:59

2e Valkje erbij?

Gestart door lianne, 7 november 2008, 21:07:01

« vorige - volgende »

lianne


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

8 november 2008, 21:29:20 #17 Last Edit: 8 november 2008, 21:33:17 by ♥Debby♥
Lianne.. de meeste dames hier vragen 15 á 20 euro voor een wildkleurvalkje en dan weet je wel zeker wat de leeftijd is en, in veel gevallen, dat ze handtam zijn.. er zullen hier geen dames zijn die 50 euro voor een wildkleurtje vragen hoor.

Fijn dat je een kooi gevonden hebt.. bij welke dierenzaak kom jij? ook in Katwijk?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi,
50 euro  :o :o :o
Dat is wel heeeel veel geld.
Inderdaad, een wildkleurtje kost 15 euro :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lianne

Hey debby,
ik heb deze uit den haag, en dat beviel me erg goed.. ik ga morgen daar een valkje halen. ik heb er al een gereserveerd.
maar de dames van deze site wonen niet dichtbij en zal ik alsnog veel moeten betalen voor deze reiskosten.
ik heb voor elvis een valkje in huis gehad, ik had hem gekocht bij een dierenwinkel in noordwijkerhout. ze zeggen: hij is 14-16 weken oud. hij had al een hele gele kop. en wsas erg schuw deze koste 45 euro.ik heb deze terug gebracht en elvis meegenomen uit denhaag. ik had een goed voorgevoel dat ik die vogel never nooit tam zou krijgen.
ik heb ook een berichtje geschreven over elvis zijn vlieggedrag. hij is kortgewiekt maar vliegt nooit !
alleen als ik in een andere kamer ben komt hij me achterna vliegen. weten jullie een oplossing?
Xx lianne

en de vogel die ik morgen ga halen is wit met gele kop,, lutino toch? dat vind ik een mooie combinatie..

Anke

Hoi Lianne,
Ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst :)
Ga je ook een dagboekje beginnen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lianne

sorry anke ik heb wel verschillende dingen gelezen over dat "dagboek" maar geen flauw idee waar ik dit kan doen en hoe het werkt.. ???

lianne

ik zie nu waar ik moet beginnen met een dagboekje :P
maak hem zo aan, kun je er ook foto's inzetten? en hoe?
en Debby, ik zie nu pas dat je ook in katwijk woont :)
ik woon ook in katwijk aan de rijn, Schutterswei woon ik.
ik ga naar de dieren winkel Pets Place, die bij dorp.. maar soms naar die in de digros. ik ben 1 keer geweest die in katwijk aan den rijn, bij de wilbert daar. maar dat vind ik zo'n raar mannetje :P eerste keer kwam ik daar en ging die vertellen over zijn bankzaken en dat hij te weinig geld had geleend.. enzo enzo.. dus het verschilt.. waar ga jij..?

♥Debby♥

Ik ga niet naar een dierenwinkel..  ;)

Er zit in Rijnsburg een groothandel en dat is voordeliger dan een dierenwinkel en met veel vogels kost het ook veel voer.. en als ik eens naar een winkel ga dan is het de Welkoop, ook in Rijnsburg.. heeft ook grootverpakkingen.

één vraagje nog.. je gaat toch niet naar Dennis Papegaaien toe he?? die Dierenwinkel in Den Haag?

En Lutino's zijn mooi hoor.. ik heb er ook 4.. 1 mama en 3 kinderen.. ;)



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lianne

Nee het is een Pets Place in den haag loosduinen.
de eigenaar haalt de vogels bij een fokker.
maar ik vind die zaak waar jij je voer vandaan haalt wel intresant. waar zit deze zaak en kan ik daar ook me voer en dingen voor me valkje halen, niet dat je meteen 10 kilo moet kopen ofzo..
xx

♥Debby♥

Het is op het industrieterrein waar tegenwoordig ook Olympia (de fitnesszaal) zit.. Het heet Geon/Schrijvers

www.geonshopping.nl





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lianne

ik ga even spieken op de site ;D
dankje