7 mei 2024, 12:50:31

valkje naar buiten

Gestart door lucassenhck, 2 november 2008, 09:23:59

« vorige - volgende »

lucassenhck

Ik kan een tam valkje krijgen,maar ik mag ze niet binnen vanwege allergie van een van de huisgenoten. Waar ze nu zit moet ze weg. Ze heeft al eens buiten gezeten maar omdat ze weigerde te eten moest ze weer naar binnen. Ze is helemaal met de spuit groot gebracht. Kan ik haar nu gewoon buiten in de volliere zetten of is dat te koud? Ik heb al extra gewacht dat t buiten weer wat warmer zou zijn dus ruim boven het vriespunt. Ze is ongeveer 3 maanden en komt dan bij 2 koppels oudere valken en een koppel valkparkieten. In het voorjaar wil ik er dan een partner bij of kan ikdie beter al nu erbij zetten. Ook weet ik niet zeker of het een mannetje of een pop is. Ze/hij is gepareld. Veel vragen waar ik spoedig antwoord op hoop te krijgen.  Gr Carla

Karin

Het is nu veel te koud om een valkje van binnen naar buiten te doen, dus dat is al geen optie. Ook als het helemaal met de hand groot gebracht is is het niet verstandig om zomaar in een volière te stoppen. Het is helemaal op mensen gericht. Voor het valkje is het het beste om er een ander plekje voor te zoeken.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves