Legpuzzels gezocht / donatie idee! slotje aub...

Gestart door Saar, 31 oktober 2008, 10:55:49

« vorige - volgende »

Saar

Hoi iedereen,
Ik vind het nogal leuk om legpuzzels te maken.
Ondanks dat ik er nog heel erg veel heb liggen boven ::), blijf ik toch iedere keer op zoek gaan naar nieuwe puzzels :-[.

Dus mochten jullie nog legpuzzels over hebben, stuur me dan een pbtje of zet het hier neer.Of ik moet er echt teveel hebben dan laat ik dat ook wel weer weten. Ik betaal dan de verzendkosten en prijs voor de puzzels n.o.t.k.. Misschien is het dan ook wel een leuk idee om het geld ipv naar de verkoper over te maken, het te doneren aan het forum.
Groetjes Saar :-*

Saar

Marianne

Hoi Saar,

Ik heb er ook heel veel en voornamelijk van Jan van Haasteren.
Ik ben net als jij en wil ze ook niet weg doen.
Dus helaas, maar misschien vind je nog iemand anders zie de zolder nog eens gaat uitmesten.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Saar

Hoi marianne,
IK ben niet zo gek op jan van haasteren...
Vind andere puzzels mooier :)

Saar

Zo, even dit topic een schop omhoog geven ;)
Aangezien het forum nog steeds/weer in het rood staat, wil ik graag helpen.... Dus nogmaals de oproep:
Wie ooooooow wie heeft legpuzzels waar hij of zij vanaf wilt, en wilt het geld dan naar het forum laten overmaken? De verzendkosten maak ik naar de verkoper over.

Ik maak de puzzels maar 1 keer en dan plak ik ze vast met tape :). Ik kan hier eventueel foto's van maken, en als jullie interesse hebben in 1 vastgeplakte puzzel, plaats dan een bod en als we akkoord gaan dan mogen jullie het overmaken naar het forum. Het enige wat dan wel aan mij vergoed moet worden zijn de verzendkosten. Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.

Kimm

hoi saar,

ik vind dit een heel goed intitiatief van jou hoor!
helaas heb ik geen puzzels in huis.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Dat is jammer Kim....
Hopelijk komt er snel iemand die het forum weer wat rijker kan maken om het zo maar te zeggen ;)

Larissa

Hey Saar

Van welke puzzels hou jij ?
Ik vraag dit omdat ik nog puzzels hier heb liggen
Moet ze dan wel ff opzoeken...uiteraard zijn deze nog compleet

Laat maar wat weten

groetjs Laris

Saar

Hoi hoi
Ik vind heel veel soorten puzzels leuk.
Maar die cartoonpuzzels vind ik niks :-[
Kan je er foto's van maken?

Larissa

Hey Saar

Ik zal later vandaag (maandag) ff foto's maken en zet ze dan wel hier ff in het topic

Groetjes Larissa

Saar

Larissa

hij is nog helemaal compleet heb hem in november vorig jaar gekocht, heb er nog meer maar die moet ik ff opzoeken  :-[
post de foto's zodra ik ze hier heb gevonden
Laat maar wat weten

groejts Larissa

Saar

die is mooi! en clementoni heeft fijne puzzels :)

Larissa

Die is heel mooi tis ook nog een glow in de dark dus das wel lache savonds als het licht uit is

Wil je hem hebben.....laat het maar weten

groetjes Larissa

Saar

Citaat van: Larissa op 27 april 2010, 12:20:57
Die is heel mooi tis ook nog een glow in de dark dus das wel lache savonds als het licht uit is

Wil je hem hebben.....laat het maar weten

groetjes Larissa

Ja is goed.... Maar ik ben benieuwd naar welke je nog meer hebt die je wilt verkopen ;D