foto's van zoveel mogelijke mutaties

Gestart door kenay86, 25 september 2008, 15:15:59

« vorige - volgende »

kenay86

ik ben bezig met mijn eigen website te maken.. graagw il ik hier ook informatie over de valkparkieten en nu ben ik opzoek naar zoveel mogelijke foto's van verschillende mutaties die ik mag gebruiken. Natuurlijk zet ik je naam op de foto en zal ik een bedankje onderaan de pagina zetten..

Ik zou wel graag de foto willen zonder namen erop zodat ik zelf de naam erop kan zetten (mag je zelf weten of het de kwekerij naam of je eigen naam moet wezen) maar dan blijft alles in dezelfde stijl :) ik vindt het anders zo rommelig staan.

Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen :)

Groetjes Desire

I_Xyzyx_I

Hoi Desiree

Ik kan je wel aan foto's helpen van de volgende mutaties:

Bronzefallow
Bronzefallow witmasker (man en pop)
Bont Bronzefallow
Bont Opaline
Cinnamon witmasker
Cinnamon geelwang
Opaline (man en pop)

En maandag ook nog aan de volgende:

Bleekmasker opaline
Bronzefallow opaline
Dominant pastel EF witmasker (licht type)

Dus kies maar uit welke je nodig hebt ;) stuur maar een pm dan weet je zeker dat ik je reactie zie, kun je ook speciale wensen doorgeven ;)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

lynette

Hoi

Ik kan als je deze nog nodig heb je helpen aan foto's van:

witmasker man (na verlies van parels)
cinnamon gepareld bont man/pop (vader en dochter)
cinnamon gepareld bont witmasker pop
cinnamon gepareld witmasker pop
bont gepareld witmasker man of pop
gepareld witmasker pop
gepareld pop;
bont man
gepareld bont man
cinnamon gepareld witmasker pop
wildkleur pop
cinnamon opaline geelwang pop
lutino gepareld pop

Baby valkjes foto's

gapende valkjes foto  ;D

Ik heb 20 gigabite aan valkjesfoto's

Welke mutaties zoek je nog meer?
Als je echt alle mutaties op je website wil zetten is dat echt heel gaaf.
Ik heb nog niet zo een website gevonden met alle mutaties er op.

Waar ga je jou hostname (webspace) aanvragen of aanmaken?
Ik heb zelf everoneweb maar omdat ik druk in de leer ben met html in die trend zoek ik nog een goede webadres waar ik mijn space aan kan maken met me eigen naam.

onder mijn handtekening kun je mijn website zien en een aantal van mijn foto's vinden.

Succes met het verzamelen van de foto's en het bouwen van je website. Ben er erg benieuwd naar ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Esther*

Citaat van: lynette op 15 oktober 2008, 00:57:57
Waar ga je jou hostname (webspace) aanvragen of aanmaken?
Ik heb zelf everoneweb maar omdat ik druk in de leer ben met html in die trend zoek ik nog een goede webadres waar ik mijn space aan kan maken met me eigen naam.

Hoi Lynette

Ik zit bij flexwebhosting en doe alles zelf met html codes.
Ik heb eerst hulp gehad en nu doe ik het zelf.
Kost wel wat. ;)

groetjes Esther

kenay86

ik heb mijn webhosting bij strato, het eerste jaar kost het 1 euro, daarna iets van 5,95 per maand :) ik heb hiervoor 1 gb ruimte, 20 gb traffic, 1 gb ruimte aan elke e-mail (kan 100 e-mails maken)

Ik maak mijn websites half om half :) het meeste doe ik wel met html zelf typen, maar bijvoorbeeld de plaatjes op de juiste plaats zetten doe ik weer met de view optie :) Ik gebruik hiervoor trouwens dreamweaver en vindt dit een perfect programma :)

ik ben ondertussen bezig met de andere pagina's te maken, maar het domein werkt wel al (http://www.valkparkietenkwekerijkenay.nl) ook moet ik eerst een lijst maken met de verschillende mutaties, en dat is best nog wel lastig :D er zijn zoveel combinatie mutaties mogelijk dat het nog een heel puzzel werk is.. mocht iemand mij daarmee kunnen helpen graag natuurlijk :) ik zal vandaag de andere pagina's uploaden, want er waren er alweer een paar klaar geloof ik :D

lynette, als ik de lijst met mutaties klaar heb zal ik je pm'en over de foto's die ik nog nodig heb :) hartstikke bedankt in ieder geval voor je hulp :)

lynette

Hoi Hoi

wat een prachtige website. Ik ga binnenkort ook maar eens weer flink aan de gang.

En ook nog eens bij de grotten van Han geweest  ;D ik ook vond het een leuke grot zeker de trein met de Birdy's  ;)

En ik help je graag. Binnenkort mogen me vriend en ik de fotocamera van me moeder lenen dan zal ik van al mijn mutaties even een paar prachtige foto's maken.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen