27 april 2024, 17:44:40

mank en pijn

Gestart door pippeke, 26 oktober 2008, 22:53:44

« vorige - volgende »

pippeke

Hola,

Onze 9 weken oude valk, pip, loopt sinds vandaag mank, hij lijkt last te hebben van zijn rechter pootje en ik denk dat het zijn grote teen is. Hij kan wel op het pootje steunen en er zit ook kracht in, ik kan niet direct merken dat hij echt heel veel pijn heeft als ik er aan zit. maar het lopen gaat steeds slechter.

wij denken dat hij met leren klimmen in zijn kooi iets te enhousiast naar beneden is gesprongen en dat er iets 'gebroken' is, zijn grote teen staan namelijk af en toe wel over zijn andere teen (de teen links van zijn grote).

is dit uberhaupt te behandelen of weet iemand misschien wat er anders aan de hand kan zijn??

Kirsten

Hoi,

Wil je valkje hem nog wel klemmen als je je vinger eronder doet? Beweegt hij hem uberhaupt?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

pippeke

Zijn naar de VA geweest die heeft er even aan lopen trekken en kwam tot de conclusie dat t niet gebroken was, maar wel erg gekneusd...

maar nu gaat t wel weer hij zit in een kleinere kooi om de poot niet teveel te belasten want hij blijft gewoon springen van boven.


Kirsten

Hoi,

Fijn dat het niets ergs is en alles weer helemaal goed zal komen met hem.
Goed dat je even naar de arts geweest bent, dan heb je toch zekerheid

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Hermien

Fijn om te weten dat het allemaal weer zo meevalt. Geef je gekneusde valkje maar een warme knuf van mijn 'Vliegtuig'.