3 mei 2025, 22:08:53

Liever zelfbevrediging dan paren...

Gestart door Vix, 25 oktober 2008, 10:59:19

« vorige - volgende »

Vix

Hoi!  Ik heb 2 valkjes: Birdy en Yellow (man en pop).  Ze zitten samen in 1 kooi en kunnen het heel goed met elkaar vinden (kroelen elkaar redelijk veel).  Momenteel zit Yellow, het popje, heel veel kippetje in de kooi.  Van mij mogen ze perfect een nestje hebben en kleintjes en alles erop en eraan maar er is één probleem: ik denk dat Birdy, de man, niet weet hoe hij eraan moet beginnen om Yellow te bevruchten of anders zegt het hem gewoon niks...  :censuur Heel raar eigenlijk want als ik hen uit hun kooi laat dan is het eerste wat Birdy doet zichzelf bevredigen op de handdoek die deels over hun kooi hangt en dan wordt Yellow bijna gek: ze begint in zijn poten te pikken (bijt niet door hoor) en gaat met haar vleugels en staart wagenwijd open zitten.  Ze hebben samen wel eens een nestje gehad maar de eitjes waren toen niet bevrucht (logisch...!).  Kent er iemand dit probleem of heeft er iemand ervaring met deze situatie?  Ik vind het soms zo erg voor Yellow: ze nodigt hem zo uit maar hij lijkt helemaal niet geïnteresseerd... :-[

Vix