kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

als het goed is heb ik ook een popje erbij voor me nieuwe bleekmasker man.
het wordt een bleekmasker grijze split witmasker pop

dit komt eruit
1/8 BLEEKMASKER HOMOZYGOOT (dieper kleur van de wangen) GRIJZE split INO Mannen
2/8 BLEEKMASKER GRIJZE split WITMASKER INO Mannen
1/8 WITMASKER GRIJZE split INO Mannen
1/8 BLEEKMASKER HOMOZYGOOT (dieper kleur van de wangen) INO Poppen
2/8 BLEEKMASKER INO split WITMASKER Poppen
1/8 ALBINO Poppen

alleen moet ik nog even een bevesteging krijgen van Thierry dat ie haar ook meenement voor me.
ik ben zo blij  ;D

groetjes
mila

♪ Marlies

Als Thierry dat zegt, dan doet hij dat zeker wel. ;)

Daar kun je wel van op aan.

mila

ja dat klopt hij neemt de man ook mee dat is zeker.
alleen is de pop nog niet allemaal zeker, daarom ben ik ook gewoon verder opzoek naar een bleekmasker popje.
snap je.

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila, dat is zekerzo , ik heb ook 3 valkjes van Thierry, en hij zal je zeker bevestiging geven en ze zeker mee hebben voor je als hij dat heeft gezegt! Grtjs Ann

♪ Marlies

Citaat van: mila op 12 februari 2009, 18:50:38
ja dat klopt hij neemt de man ook mee dat is zeker.
alleen is de pop nog niet allemaal zeker, daarom ben ik ook gewoon verder opzoek naar een bleekmasker popje.
snap je.

groetjes

Ik heb een advertentie van hem gezien op Vogelarena en daar stonden toch heel wat bleekmaskers bij, maar misschien net niet de mutatie die jij wil. :-\

Je weet dat ik er nog 2 over heb hè? :P

Groetjes Marlies ;)

mila

hoi Ann

we zijn nog niet over de prijs eens voor de 2 daarom is het nog niet zeker.

hoi marlies

ik weet dat jij er ook 2 heb zitten alleen woon je best wel ver weg van mij en ik hou niet zo van auto rijden en jij vraagt het zelfde bedrag voor je poppen als Thierry en ik wil niet zoveel geld kwijt de man kost me genoeg zeg maar.......
en Thierry neemt ze mee naar zwolle en dat is voor mij een uurtje rijden.
ik ben nog aan het onderhandelen alleen wil hij niks van zijn prijs af doen en dat vind ik wel jammer...

groetjes
mila

♪ Marlies

Dan denk ik niet dat je er met Thierry uitkomt, want hij heeft z'n vaste prijs. :-\
Hij raakt ze toch wel kwijt.

Misschien dat je dan voor een witmasker popje moet gaan. Dan kun je toch nog bleekmaskers kweken. :D

mila

hoi marlies

ik zal je zeggen dat ik er met Thierry niet uit kom.
maar ik heb een ander popje genomen een
bleekmasker grijze split witmasker met veren in de nek.
en nu zijn we het over de prijs eens, haha
dus zaterdag 28 februari 2009 ga ik om 6,30 uur mijn nieuwe koppel ophalen ;D.
dus kan nu opzeker mooi bleekmasker kweken en ik heel blij haha, tuurlijk had ik liever een popje gehad die geen wit veren in de nek had maar soms kan het niet anders.

zodra ik foto's heb van me koppel zet ik ze neer.

groetjes

mila

zoals de tekst al zegt 28 februari ga ik mijn nieuwe koppel bleekmasker ophalen van Thierry.

gaat om de volgende combi.

cremino bleekmasker ino split witmasker man X bleekmasker grijze split witmasker met witte veren aan de nek popje ;D

joepie heb er nu al zin in.

groetjes

mila

was net even buiten om foto's te maken van de kooien die verkocht worden, de vogels zaten zo lekker in het zonnentje

het opaline witmakser popje zit al een hele tijd kippetje alleen haar man is overgestapt naar de cinnamon pop (haar man is verdwenen) balen nu een nog een mooie man vinden voor witmakser popje.
de rossela's zijn ook bezig met mekaar te versieren.

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila,  wat een mooie foto's, hihi! Ja, balen van het witmaskertje dat ie een andere popje gaat he! Grtjs Ann

mila

hoi ann

zeker balen dat hij is ovegestapt maar ja je kan niet alles dwingen je zal maar die mooier en knapper vinden als je witmasker
ga rustig opzoek naar ene mooi man voor der dan komt het helemaal goed.
'
groetjes

*Manon*

Mooie foto's Mila!
Wat voor kooien ga jij verkopen eigenlijk?
Ik ben nu wel nieuwschierig geworden  ::)

mila

Hoi Manon

ik verkocht een papegaaienkooi en een kweekkooi waar de bonte boeren in zaten en ik heb alleen nog deze voorfront over.

deze kan in 2e delen en daar kan je ara's achterhouden.
ik heb zelf zoals op de foto een apart koppel alexander X halsbandparkiet en onder nu een koppel getekend valkjes.

groetjes
mila

*Manon*

Oh dit is wel handig inderdaad  ;D ;D ;D