kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

hoi Ann,

het is aan beide kant het zelfde ik heb ook andere foto's gezien van de pop de man niet maar komen wel schritterende jongen van.
ze hebben allebeide vorig jaar een andere partner gehad en kwamen getekende jongen van alle beide dus ik ben benieuwd wat er hier uit komt k zal nog even om de splitten vragen.

zaterdag wordt het koppel gebracht.

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila , ik ben benieuwd hoor !  ;D  Grtjs Ann

mila

hier even een berichtje uit friesland...

veel gebeurt in een paar dagen drukke dagen.
heb me nieuwe koppel valken 2 wk geleden gehad..

ze zijn erg mooi.
ze zitten nu helaas met 6 man in 1 kooi omdat de rose kaketoe's naar buiten gingen en omdat ze nu al een tijdje binnen zitten kan ik ze niet naar buiten doen dus in feb gaan ze weer naar buiten...

de kerstdagen heb ik niet zo goed door gebracht...
Bailey dat is 1 van onze chihuahua is gebeten door me zus de jackrussel in der hoofd :o dus snel naar de dierenarts we dachten eerst dat ze zelfs dood was, gelukkig niet,de DA zei dat ze flinke hersenschudding heeft en 2 gaten in der hoofd van de tanden. >:(
nu moet ze minimaal een maand in de bench zitten mag ze eralleen uit als ze alleen kan lopen in de kamer en buiten...

had mijn koppel rode lori's te koop staan en die kon ik inruilen op 2 koppels bonte boeren ik wezen kijken of de bonte boeren er goed uitzagen en noem maar op nou wij een deal.
hij bracht ze 2 kerstdag.
ze in de kweekkooien gedaan en met rust gelaten omdat het al van die streskippen zijn.
ga ik gisteren kijken is er toch 1 bezweken door de verhuizing heel jammer mar kan gebeuren...

ik hoop dat iedereen mooie kerst heeft gehad..
en een super jaarwisseling krijgen en een super kweekjaar 2009 

Dierenfreackske

Hoi Mila , wat sneu van je hondje zeg , wat moet ze erg veel pijn hebben na zo'n beet ! Jeetje , wat erg , veel beterschap alvast , ik hoop dat ze er snel bovenop komt !
Wat een leuke valkjes zeg ! Mooie foto ook ! Grtjs Ann ;D

mila

hoi Ann

ze was in shock toen het gebeurde nu gaat het al veel beter pijn heeft ze niet omdat ze pijnstillers krijgt.
ze mag nu gewoon nog niet bij de andere honden omdat die chihuahua een breekbare schedel hebben en dit schedeltje is nu beschadigd ze zal over een maandje weer helemaal de oude zijn maar ze is wel zielig omdat ze er niet bij mag.
we halen haar wel regelmatig eruit maar ja dat toch anders...

maar ja dit moest ik even kwijt over me hondje en nu weer over de valkjes

ben erg blij met me nieuwe koppeltje er kan nu echt geen grasparkietje meer bij heb best veel vogels als je alles opteld ::)
en straks begint het kweekseizoen weer ;D

groetjes

Dierenfreackske

Hoe hoi , zitten de vogeltjes daar ook in een buitenvoiliere of is het binnen ? Fijn dat het hondje goed zal herstellen hoor , en dat alles goed is met de valkjes , grtjs Ann

mila

hoi hoi

bij mij zitten op het moment overal vogeltjes haha..
zitten in mooie kweekkooien grote voliere's of een grote parkietenkooi...
ik ben nog bezig met 3 kweekkooien erbij te krijgen/maken, dan kan ik bepaalde mutatie valken uit elkaar halen...

Bailey gaat het al heel goed mee ze wil al meer dingen doen :)

groetjs

Dierenfreackske

Hoi Mila , ach zo , heerlijk , overal valkjes he, grtjs Ann

mila

ten eerste GELUKKIG NIEUWE JAAR EN HEEL VEEL GELUK IN 2009...

morgen gaan we hier vanalles verandere :P
ik ga achter de schuur proberen om 4 voliere's neer te zetten, als het dan warmer wordt kunnen er valkjes naar buiten om zich daar te te zettelen,
de kaketoe's komen ook helemal achteraan te staan en de konijnen gaan naar voren...
wordt echt mooi let maar op..
morgen of overmorgen foto's ervan ;D

groetjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

mila

hoihoi

vandaag druk bezig geweest om alles klaar te krijgen..
nou het is niet helemaal geluk hoe ik het echt wilde maar ja je kan niet alles hebben...
het zijn 3 voliere's geworden nu, de kaketoe's staan nu helemaal achteraan en veel beter lekker uit de wind enzo.
morgen even het laatste afmaken takken ophangen vogels verdelen over 2 voliere's nachthok ophangen en dan mooie foto's maken...

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila , ik ben benieuwd hoor ! Wanneer maak je foto's ? Grtjs Ann  ;D ;D

mila

hoi ann

sorry ik zou vandaag foto's maken maar me gele valk was gewond aan der poot dus ben daar eigelijk meebezig geweest.
het gaat alweer wat beter ze zit nu met haar man in de vrije voliere en heeft alleen maar in der nachthok gezeten en daar gegeten.
probeer morgen foto's te maken oke???

groetjes
mila

mila

hoi hoi allemaal,,

vandaag druk gehad met koppels bijelkaar zetten kweekkooien van de zolder gehaald..
foto's gemaakt van de voliere's buiten...
morgen nog 1 kweekkooi klaar maken dan heb ik alles af voor het kweekseizoen......

er staan nu achter het schuurtje 3 voliere's.

er zit een gangtje tussen van zo'n 40 cm om me overgebleven panelen neer te zetten en wat rotzooi ;D

kweekkooi1 voor het koppel getekend

kweekkooi2 voor het koppel wildkleur X dominant pastel EF

en nu de koppels voor dit jaar

koppel 1 zuivere wildkleur X dominant pastel EF

koppel 2 opaline getekend X getekend.
koppel 3 wildkleur gepareld X witmasker gepareld.

koppel 4 bont X cinamon.

koppel 5 bont X geel.

zo dit waren nu even de foto's morgen maak ik er nog een paar.

groetjes