kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

nog 1 koppeltje

koppel 6 witmasker X lutino gepareld.

ik heb ook nog een geelwang popje zitten daar heb ik een man voor gekocht alleen komt de man pas in febrauri naar zwolle toe..

Kimm

hoi mila,

wat heb je prachtige koppels :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mila , ja , het zijn mooie koppels en een mooie voiliere hoor , , grtjs Ann

*Manon*

Hoi Mila,

Mooie foto's heb je gemaakt zeg en je koppeltjes zijn erg mooi!
Hoe is het met het pootje van je gele valk?

Groetjes Manon

mila

dankje allemaal..

hoi Manon

met het pootje gaat alweer beter, ik zag vanmiddag dat ze ook een wondje had aan der vleugel maar ze vliegt goed.
en eet ook goed ik heb ze even apart gezet dat ik haar in de gaten kan houden.
ze zitten met zijn 2 in een voliere met het nachthok en daar zit ze ook lekker in...

als ze weer hersteld is dan kan ik buiten ook de koppels verdelen over 2 voliere's.

groetjes

mila

Wat ik vanmiddag had,
ben ik foto's aan het maken van de baby konijnen die gisteren zijn geboren. ik voelde dat iemand mij aan het bekijken was maar kon niet snel zien waar hij/zij zat. en ineens had ik het door snel 2 foto's gemaakt van de geluurder....

zijn popje zat er eerst ook maar die had door dat ik keek en vloog snel weg, haha

wat je al snel leeste ik heb weer jongen konijnen......

groetjes

Dierenfreackske

:) :) :) :) :) :) :) :) grappig wel ,  :D :D :D :D :D :D Grtjs Ann

christa

ik schrok al!!ik dacht al een vogelmepper of zo..............
hahahaha
groetjes christa ;D

mila

haha christa

die kunnen niet in mijn tuin komen ik heb hondjes he,,,
hele valse honden..(en rose kaketoe's zijn ook wel vals voor vreemde :P)
maar vond hem best grappig hoe hij er boven uit zat te kijken wat ik aan het doen was...

groetjes

christa

ik vind zulke dingen altijd zo lief.bij ons doen de catharina s altijd zo vreemd. dan ben je ze kwijt en dan zitten ze in de buxus te kijken wat ik aan het doen ben op zo n sneaky manier.
groeten christa ;D

Dierenfreackske

Hoi Mila, fijn dat het beter gaat met het pootje van je gele valkje, grtjs Ann

lynette

Hoi Hoi

Dat is wat ik noem een leuke gluurder ;D

Groetjes lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

mila

Hoi Ann

het gaat super met de gele valk vliegt alweer rond komt nu naar voren om te eten.
ik zet er van de week een ander koppel bij,

Hoi Lynette,

zo'n gluurder wil ik wel vaker hoor haha..
die valken doen soms rare dingen om aandacht te krijgen...

vandaag nog wat nestblokken ophangen en er moeten nieuwe komen want de caique's hebben er extra kijkgaten ingemaakt vonden te het nestkast te donker haha.
ik moet nog even voor extra blokken voor de valken halen of maken want ik het precies het aantal blokken voor de koppels en ik wil altijd meerdere erin hangen dat ze kunnen kiezen.
het koppel wildkleurXdominantpastel zitten in de kweekkooi en hopen dat ze nu ook wat gaandoen.
het koppel getekend zitten ook in de kweekkooi ze hebben al eens eieren gehad dus hoop dat het snel wat komt.
me bronzefallow split geelwang man zit nog in belgie zijn popje zit op hem te wachten.
de rest van de koppels zitten buiten dus dat duurt nog even voor dat ze wat gaan doen.

de grijzen roodstaarten het eerste koppel heeft al een week hun blok en hopen dat ze er wat mee gaan doen want dit koppel zit pas 3 maanden bij elkaar.
dat ander koppel grijze roodstaarten krijgen pas half februari hun nestkast want die leggen gelijk eieren.
de rose kaketoe's hebben ook hun nestblok die gaan hopelijk februari maart ook weer beginnen want die hebben een keer overgeslagen. de bonte boeren zijn nog van streek dus dat zal nog wel even duren voor dat ze weer op eieren willen gaan zitten.

in de toekomst wil ik nog een  koppel bleekmasker valken en een koppel amezone's erbij hebben...

zo even alles opgeschreven morgen weer een update
groetjes
mila

mila

hoi hoi allemaal

vandaag druk geweest om alles schoon te maken,
voliere's schoonmaakt buurt gehad andere stokken opgehangen, bij de valken en de kaketoe's(<die slopen alles)
gisteren de laaste kweekkooi klaar gemaakt voor een koppel valken,geelwang/bleekmaskers.
morgen de rossela's apart zetten en de valken bij elkaar,
Gele valk popje is weer helemaal beter vliegt gaat klaar zitten voor der man hij wil nog niet...

met opaline witmasker popje gat ook kippetje zitten voor der man maar die snapt het volgens mij nog niet helemaal haha.

cinamon popje zit rustig af te wachten tot der man een nestkast heeft uigezocht,

warmte zieke kooi helemaal schoon gemaakt ingespoten met frontline voor eventuele bloedluis dan kunnen daar straks de bakken erin en de jongen voor handopfok papegaaien en parkieten....

ben nu nog opzoek naar een leuk koppeltje kakariki's omdat is ze erg leuk vind.

nu heeft iedereen hier een nestkast in de hokken dus bij mij kan het kweekseizoen beginnen(in de schuur dan)
morgen zal ik even foto's maken van stokken in de voliere, en me laatste kweekkooi voor me toekomstige koppel geelwangen/ bleekmasker.

Dierenfreackske

Hey Mila, ik heb toevallig ook een koppeltje dat Wildkleur is en het popje dominant pastel, maar die van mij is een donker type, ben ook benieuwd wat voor jonkies daar uit gaan komen hoor, hihi!  ;)  Fijn dat je gele valkje ok is weer, grtjs Ann