kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

Gerdy

Leuk dat je een boekje bent begonnen..en jee wat heb je veel soorten vogels..wel gaaf hoor..ik ga je ook volgen

gr Gerdy

mila

hoi manon. debby

de zonparkieten en de tamme pop komen er elke dag uit als ik voer en voor de lol maar vliegen doen ze niet..
het koppel grijzen en de caiwue's zijn ooit wildvang geweest en is dus niet tam.de grijzen hebben ooit in een hele grote voliere gezeten 2 jaar lang maar dag leggen ze geen eieren meer, de valkjes moeten eerst een koppel worden voordat ze bij de andere kunnen.
en dat ze niet bij elkaar kunnen is misschien maar goed ook ze maken mekaar gelijk af als ze los komen.
dus de caique's en het koppel grijzen komen er nooit uit en vermaken zicht prima met de speeltjes en takken die ze regelmatig krijgen.

groetjes

Anja

Mooie foto's hoor.

Je hebt ook een mooie nieuwe handtekening.

Liefs Anja

mila

22 oktober 2008, 20:40:38 #18 Last Edit: 23 oktober 2008, 18:46:39 by mila
hoi Anja

bedankt ben ook trots op me popje met haar 2 eieren alleen denk ik helaas dat ze onbevrucht zijn volgende keer beter.
heb je me nieuwe site al gezien????

mariejj

Wauw die zonparkieten zijn mooi!  :o ;D
Zijn die ongeveer net zo groot als een valkparkiet?
Kunnen ze samen met valkjes enz?

mila

hoi.
zonparkieten zijn wel groter als de valk.
maarzonparkieten kunnen echt niet samen met andere vogels het is een aratingá soort dus kan behorlijk schreeuwen..
net als de zwartkopjes kunnen ook een kabaal maken.
ze zijn niet echt winterhard dus zitten bij mij in een kweekkooi en smorgens mogen ze los op de arm helpen met voeren.
maar zonparkieten zijn echt heel mooi kan niet anders zeggen dat ik verliefd op hun ben maar dat ben ik eigelijk op alle vogels van me ;D

mila

22 oktober 2008, 21:36:12 #21 Last Edit: 22 oktober 2008, 21:43:24 by mila
heey

hier even foto's van me zonparkieten hoe tam ze zijn.
de man geeft ook kusjes, de pop is meer op afstand en wil nog weleens flink hard bijten >:(

wat is dat voor flits???

weer die flits wat is dat toch???

o ik begrijp het sta ik er nu mooi op???

me man heeft me zegt dat ik me beste kant moest laten zien en wat vind jullie???

ben ik mooi of niet???

hou op met die flitsen ik wil ook een aai >:(

krijg toch wel me zin ;D

groetjes

christa

aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

WAT EEN SCHATJE

Kimm

nu snap ik dat het zonparkiet heet, wow die ziet er erg zonnig uit :D  :D
mooi hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mila

ze zijn geweldig en echt lief alleen soms kunnen ze wel schreeuwen dat het pijn doet aan je oor.
maar ze zijn geweldig haha ben verliefd

groetjes

mila

vandaag even het jonge valkje eruit gehaald voor de foto.
hij gaat er vanaf morgen helemaal bij mams en paps weg deze is al gereserveerd volgens mij wordt hij/zij een bonte.

is het geen scheetje ???

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mariejj

geen bonte hoor  ;)   zo te zien een wildkleurtje  :D

mila

ik hoop dat het geen wildkleurtje wordt anders moet ik gaan wisselen van mannen want ik kweek eigelijk wel voor bont geelwang enzo maar geen wildkleur...

mariejj

Citaat van: mila op 23 oktober 2008, 19:08:00
ik hoop dat het geen wildkleurtje wordt anders moet ik gaan wisselen van mannen want ik kweek eigelijk wel voor bont geelwang enzo maar geen wildkleur...

Ow maar het kan nog wel een geewang zijn,,  ;)
Wat zijn de ouders dan?