kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

Caroline

Leuke voorstel ronde hoor, en lieve foto's van de Aatjes.  :D

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

heey caroline

dankje mooi was even bezig geweest om alle koppels goed te zetten.

vandaag even in het blok gekeken bij de pyrrhura's rosiefrons en die hebben ook 1 ei joepie dus misschien over een aantal weekjes mooie jongen.

groetjes
mila

mila

26 juni 2009, 21:48:02 #497 Last Edit: 27 juni 2009, 00:42:31 by Gerda
 :'( :'( Jut en Jul zijn me ontsnapt.
ik weet niet hoe het is gelukt maar ze zaten buiten de voliere en ik in de voliere.

ze hebben wel hun jongen nog en ze reageren niet op de jongen.

Arko kan voor zich zelf zorgen maar Abigail Anouk en annie kunnen het niet alleen af.
dus die heb ik naar binnen gehaald om ze in de gaten te houdenof ze etenanders wordt het bij pappen.

ik baal echt als een stekker.
had eindelijk een mooi koppel die ook nog cinnamon voor bracht.
:'(

Titel aangepast door moderator - gelieve geen vloeken te gebruiken. Gerda, global moderator

Peggy

26 juni 2009, 22:06:44 #498 Last Edit: 27 juni 2009, 00:42:57 by Gerda
Hoi,

Lees al wat vaker hier maar heb nog niet gereageerd..wilde je eigenlijk eerst even feliciteren met je A nestje en zeggen dat het mooie jongen zijn maar nu lees ik dat de ouders weggevlogen zijn ?

wat verschrikkelijk zeg  :(

Heb je geen sluis aan je voliere ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

jeetje wat een drama en ook nog jongen. ik hoop dat de ouders terug komen.
sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mila

heey peggy en kim

dankje voor jullie steun.
Arko zit nog in de voliere ik hoop dat die ze terug roept maar lijkt er nu niet op :'(.

bij deze voliere zit geen sluis daarom is het makkelijker voor ze om weg te komen.
deze gebruik ik voor de minst streskippen.

de 3 jongste dames zitten nu binnen gelukkig waren ze al wat gewend aan mij maar ze eten niet en ik hoop wel dat ze gaan eten.

gr

Anke

Hoi Mila,
Ach wat verdrietig dat er twee valkjes zijn ontsnapt en dan hebben ze ook nog jongen :'(
Ik duim dat ze toch nog terug komen.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hè dit is echt vervelend..ook raar dat ze niet terug komen naar hun jongen maar ja mss willen ze dat wel maar zijn ze de weg kwijt  :-\  en waarschijnlijk zijn ze niet eens bij elkaar  :(
Eigenlijk zo zielig  :'(
Sterkte hoor.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

candy

Hallo Myarca,

Wat een naar bericht moest jij hier plaatsen.
We wensen jou heel veet sterkte en hopen voor jou, dat jij net zo veel geluk hebt als Rianne en ook Jut en Jul weer bij jou terug mogen keren.

Groetjes van Ria henk en Snoowy en zijn vriendjes.

mila

hallo iedereen

ten eerst bedankt voor jullie steun,

ze zitten zeg maar 100 meter verder op dus ik had de popjes Anouk Abigail en Annie in een klein kooitje gedaan kleine kooitje weer in een grote maar helaas ze reageren niet op het geroep. :'(.

ik heb vanmiddag zeg maar 100 meter verderop geroep gehoord van valkjes maar ze zitten over 4 bomen verspreid ik hoop wel dat ze bijelkaar zijn.

iedereen met een voliere hier in het dorpje is al gewaarschuwd want ze gaan hopelijk naar een voliere om te eten en die zijn er hier genoeg.

we hopen dat ze terug komen ik vond het zo'n mooi stel samen ondanks hun normale mutatie.

Caroline

Jeetje, wat balen joh!!  :-\

Zeker omdat ze ook nog jongen hebben, gelukkig kun je hadnopfok dus kun je ze op die manier helpen.

Ik duim dat je ze terug vindt/krijgt.

Groetjesssss en succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik weet sinds kort ook hoe je je nu moet voelen... Gelukkig is mijn valkje teruggevonden, een week later, en zit ze nu bij me in huis. Hopelijk heb jij ook zoveel geluk... Sterkte er mee!

mila

bedankt iedereen voor jullie steun.

ik voel me echt :censuur ook omdat er heel veel kraaien kauwen hier zitten en dat ze niet tam zijn.

heb de 3 jongste naar binnen gehaald en hebben al een beetje pap gehad.
ze vonden het niet lekker maar ja het moet ze eten al een beetje zelf dus dat is weer mazzel hebben.

ik ga denk ik nu Annie houden en er een mooi tam mannetje bij zoeken liefst ook cinnamon omdat ik graag cinnamon wil kweken vind het zo'n mooie kleur.

dus abigail en anouk zoeken nog een lief baasje ze zitten nu in huis en zijn heel rustig en zijn honden gewend.
ze moeten nog even aan handen wennen maar dat zal wel goed komen als ze hier vaker in handen zijn geweest toch??

meiden en heer Henk bedankt.

Koos

Ik had dit vanmiddag al gelezen...vreselijk dit! Echt vreselijk vind ik het. :'(
Zou ook helemaal gek worden van ongerustheid!
Sterkte en ik duim mij een rotje voor de terugkomst!!!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

mila

hallo iedereen

heb gisteren nog even rond gelopen langs de bomen maar ik hoor ze niet meer :'(.

ik hoopte zo dat ze in de buurt zouden blijven maar helaas.

Anouk Abigail en Annie doen het heel goed ze eten fruit en zaadjes dus dat gaat goed.
ze roepen ook niet meer naar hun ouders.

Annie blijft volopig hier en daar zoek in een cinnamon mannentje voor om weer cinnamon te kweken.

groetjes