kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Beheers je hoor, nog niet een blok geven nog. Echt wachten tot ze zeker twee weken bij jou zitten en die kalk door het water mengen.

Maar wel gaaf dat ze zich blijkbaar al thuis voelen :) Ik hoop voor je dat je meteen de hoofdprijs hebt bij het eerste nestje :)

mila

oke maar het is wel moeilijk.
ik ga nu het gat weer dicht stoppen dat ze er niet in kunnen.

ben ook erg blij dat ze zicht thuis voelen,
ik hoop dat ik een gezond nestje heb en het liefst lutino geelwang natuurlijk..

groetjes

•=Bonnie=•

12 juni 2009, 19:34:14 #482 Last Edit: 12 juni 2009, 19:35:53 by •=Bonnie=•
Goed zo :)

Je doet jezelf er echt een lol mee. En die twee weken maken voor jou niet heel veel uit maar voor het popje wel. :) Enne cinnamon-opaline-geelwang bronzefallows zijn ook niet te versmaden hoor ;)

Heb je je hoge hakken al gevonden?  ;D

mila

Citaat van: •=Bonnie=• op 12 juni 2009, 19:34:14
Goed zo :)

Je doet jezelf er echt een lol mee. En die twee weken maken voor jou niet heel veel uit maar voor het popje wel. :) Enne cinnamon-opaline-geelwang bronzefallows zijn ook niet te versmaden hoor ;)

Heb je je hoge hakken al gevonden?  ;D

hahaha ik laat ze ook nog even zitten zonder blokje heb hem net weer dicht gemaakt..

en hoge hakken heb ik genoeg hier alleen niet in het rood meer en deel zwart. ;D

heb jij al een hond uitgezocht???
wat wordt het een dalmat of wat kleiners...

ben erg benieuwd als je iets hebt gemaakt voor de cover dan zie ik hem graag verschijnen

mila

heey allemaal

even een update uit frieslan boppe  8)

vanmorgen best wel vroeg al in de auto met 3 lutino valkjes en Diesel en Betty Boop (2 chichuahua's) naar Bant.
en me nieuwe koppel catharina's opgehaald en me lutino's achter gelaten.
Diesel en Betty vonden het allemaal spannend maar toch wel leuk op de snelweg...

weer thuis gekomen komt me andere kweekkooi aan vers van de pers dus die in mekaar gezet helaas is ie nog niet af want het midden stuk past niet hebben ze een foutje mee gemaakt dus morgen nog ff terug brengen naar me overkant van de straat (daar worden mijn kooien gemaakt ;D)

het Nest A gaat het heel goed mee Arko vliegt al goed maar ik heb hem nog niet zien eten??
Abigail zal 1 van deze dagen ook er uit komen want die kijkt regelmatig door het gat naar buiten/...

der net weer even foto's gemaakt van nest A dus die zet ik er even bij op.
en van me nieuwe koppel catharina's
morgen zal ik foto's maken van de kweekkooien naast elkaar.

de rest van de valkjes doen het rustig aan ze fluiten allemaal M & M wippen in de rondte en die krijgen als ze zo door gaan eind volgende week hun blok.

Arko

Abigail

Anouk

Annie

Catharina's cobalt X groen

Fotogrootte aangepast.
Dit kun je ook zelf doen door de eerste img te vervangen door [img width=480 height=360] - Gerda, global moderator

hilde

Caroline

Prachtig, ik vind ze zo leuk, Catharina's.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

ik vind hun geluidjes zo lief he en ook hoe ze mekaar kunnen poetsen heerlijk om naar te kijken.

ook als tam vogeltje is het zo leuk he.

gr

mila

19 juni 2009, 19:04:46 #488 Last Edit: 20 juni 2009, 19:52:42 by mila
hallo allemaal,

ik weet dat ik eerder foto's zou plaatsen maar gisteren ging me hondje voor want die moest gisteren bevallen van der mooi pups ;D.

dus de beloofde foto's heb ik gisteren pas gemaakt.

even snelle update

ik heb sinds deze week de valkjes namen gegeven neit allemaal hebben ze nog een naam maar bijna iedereen.
zoals de wildkleur man van Bonnie die split opaline bronzefallow is heeft geen naam nog niet en hij zit zo braaf op zijn eitjes die hij heeft gemaakt met de opaline lutino pop.

de A-tjes gaat het hard mee gisteren was Abigail er ook al uit en vanmorgen weer terug in het blok gekomen.
Arko gaat denk ik volgende week verhuizen die zit al 2 weken buiten het blok dus die is redelijk zelfstandig..

zal ff de foto's uploaden en erop zetten.

groetjes

mila

De nieuwe kweekkooien

In deze zitten nog geen vogels

In deze zitten boven Mindy en Mork

Mork Wildkleur split lutino geelwang split bonzefallow
Mindy  Bronzefallow

In de onderste Balou en Witje

Balou zwaar bonte witmasker.
Witje albino

In de bovenste zitten kp pyrrhura's pitca rosiefrons.
In de middelste zit kp  Hummer en Nina crème-ino bleekmasker en bleekmasker split ino
In de onderste zit kp pyrrhura's frontalis donker groen.

Bovenste zitten de zwartkop caique's
Onderste zitten kp Willy en Willemein allebeide getekend.

me 2 nieuwe kooitjes voor me catharina's ze lijken nu klein maar ze zijn ruim genoeg ze komen alleen in het kweekseizoen hierin en straks in de voliere.

mila

hoi hoi allemaal

vanmorgen vroeg werd ik gebeld of ik aub zo snel mogelijk 2 donsje kon ophalen en verder met de hand kon doen want de ouders zaten er niet op en voerde bijna niet.

dus ik vanmorgen daarheen gereden en z eopgehaald.

ze krijgen nu om de 3 uur pap en kropjes legen ze super en liggen nu lekker warm in de zieke/baby op zo'n 30 graden en heerlijk vinden ze dat.

o ja was vergeten te zeggen dat het de 2 donsje nu 2 wk oud en een kleine achterstand en bonte boertjes zijn.
hier de foto's klein dat ze zijn

Fotogrootte aangepast.
Dit kun je ook zelf doen door de eerste img te vervangen door [img width=480 height=360] - Gerda, global moderator

Anke

Hoi Mila,
Je nieuwe kweekkooien zijn prachtig hoor!
Ah gossie die bonteboertjes :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

ja mila de kooien zijn mooi

ach wat kleine donsjes

groetjessssssssssssssssssssssss

mila

hoi dames

dankje wel voor jullie complimentjes,

ben erg blij met me kweekkooien nu kan ik nog meer vogeltjes kwijt ::).

nest A doet het super Abigail is vandaag er weer uitgekomen en scharreld lekker op de grond rond Arko gaat regelmatig bij haar even kijken maar die vliegt al goed door de voliere.

ik denk dat Arko einde van het de week weg kan naar zijn nieuwe baas die met smart zit te wachten op zijn 2 valkjes ;D.

de bonte boeren gaat het heel goed mee ze krijgen om de 3 eten en legen de kropjes heel goed.

groetjes

mila

Hallo iedereen

Na even een paar dagen niet in me eigen boekje zijn geweest omdat we allemaal bonnie volgen.

Er is hier best wel veel gebeurt alle jongen van nest A zijn uit gevlogen.

Arko

Abigail

Anouk

Annie

Annie en Anouk samen op het blok.

Hebben 3 eitjes waarvan 2 bevrucht wat ik heb kunnen zien zonder lampje

Hij doet zijn best alleen witje moet er niks van weten misschien komt het nog.

Harm en Annie zijn een  heel hecht koppel alleen Annie is niet helemaal goed ze wordt wat mager en wordt wat ouder.

Als dit ooit wat wordt dan ga ik een gat in de lucht springen...

Dit is zo'n mooi hecht koppel mindy hou van schommelen die kan de hele dag met de ringen bezig zijn.
Ze hebben nu ook het blok dus wie weet.

Dit koppel is het zelfde als Hummer en Nina hij doet zijn best maar hij wil er niks van weten.
Heb het blok al maand geleden weggehaald misschien doe ik het over een weekje er weer in doe allen heb ik er een hard hoofd in.

Dan heb ik nog een paar valkjes zoals Daffy de dominant pastel man
En nog een bleekmasker pop daar heb ik nog geen naam voor moeilijk hoor.

Zo dit was het weer voor deze dag.
Morgen zal ik weer foto's maken enzo.

Groetjes