kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mila , haaaahaaaaaaa ...Tapa komt bij jou wonen , wat leuk zeg , en of het een mooie is, daar twijfel ik niet aan , hihi! Gaaf hoor, ik hoop dat het een pop is hoor , grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd hoor met mooie Tapa !!  ;D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Weet jij al of je grijze eitjes bevrucht zijn? of laat ze e er niet naar kijken?

mila

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 12 april 2009, 09:32:42
Weet jij al of je grijze eitjes bevrucht zijn? of laat ze e er niet naar kijken?

heey bonnie

ze laten me er niet bij de man is zo aggresief :-\.
zodra ik gepiep hoor dan moet ik wel kijken maar daarvoor kijk ik maar niethaha.

groetjes

heey yvon en ann

ben erg blij met Tapa en ik weet zeker dat ze mooi is haha.

groetjes

Dierenfreackske

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

nou een kleine update hiero...

ben er achter gekomen dat me dominant pastel pop een man is dus ik baal als een stekker.
weet nog niet wat ik ga doen verkopen of houden en nieuwe pop zoeken.....

donderdag moest mijn hondje bevallen dat ging dus met de keizersnee
zondag moest only bevallen ook met keizersnee omdat dat ook niet ging wel al nachten opgezeten enzo.
wel nu bij de mijne 1 mooi dik monstertje met iets merle
en bij only 2 hele mooie blue merle...

de grijze eieren zijn nog steeds niet uit dus ik denk dat ze niet bevrucht zijn vanaf zondag kunnen de rose eitjes uitkomen.

de rest heeft hier geen eitje het koppel getekend zit wel sinds eergisteren in het blok dus wie weet....
het bleekmasker koppel zit ver uitelkaar nu weer ik weet het ook niet meer....
de moed zakt zo wel in je schoenen...

groetjes

•=Bonnie=•

Mijn bleekmasker x bleekmasker koppel heeft ook nog geen eitjes. Aan de man zal het niet liggen, hij wil wel en gepaard hebben ze ook wel dat heb ik gezien... had jij nu een kweekrijpe pop meegenomen van Thierry?

Jammer van je grijze eitjes, laat je de rose bij de grijzen uitkomen en zo ja, gaat dat dan goed? Of haal je ze na uitkomen meteen weg voor handopfok?

En verder, gefeliciteerd met de pups  :) Met de vogels is het gewoon geduld, het is nog zo vroeg in het jaar joh. Hier doen ze ook raar, veel onbevruchte eitjes of ze stappen er af na tien dagen  >:(  Dus dat schiet ook niet op, maar goed. Hoort er allemaal bij. Gelukkig hoeven we er niet van te eten en is het allemaal gewoon hobby  :P

mila

nog even en dan stop ik met vogels kweken ik wordt er niet goed van.
nu is mijn bleekmasker koppel waarschijnlijk 2 poppen en met koppel dominant pastel ef pop blijkt ook een man te zijn.

ik vind het zo niet leuk meer om vogels te houden als je niet eens weet wat je kweekt ik koop toch duidelijk koppels niet niet 2 poppen of 2 mannen dat je een keer vergist kan altijd maar dit gaat wel om grote bedragen nie tom 10 eurie's

groejtes

hilde

ach          mila        da's balen pfffffffffff

groetjesssssssss

•=Bonnie=•

ah joh, je hebt gewoon ff de smoor in  ;D  Heb je die creme-ino onder de vleugels gekeken en zitten er gele stippen in?

mila

ik heb zeker de smoor erin omdat ik veel geld heb betaald voor een man die geen man is want eeen popje crem ino kosten bij heb maar 100 euro in plaats van 120...

ja bonnie er zitten gele stipjes onder de vleugel wel heel vaag maar het zit der.

•=Bonnie=•

Citaat van: mila op 20 april 2009, 12:16:37
ik heb zeker de smoor erin omdat ik veel geld heb betaald voor een man die geen man is want eeen popje crem ino kosten bij heb maar 100 euro in plaats van 120...

ja bonnie er zitten gele stipjes onder de vleugel wel heel vaag maar het zit der.

Troost je... ik heb voor mijn creme-ino pop bij hem ook 120 betaald... voor die mutatie is het nog steeds niet teveel, ook niet voor een pop dus dat scheelt.

Ik ga je ff een pm sturen ;)

mila

nee ik ga ff nadenken wat ik met deze poppen ga doen.

ik heb nog een wildkleur man en een dominantpastel man.

bleekmasker creme ino met de wildkleur?

bleekmasker grijz met de dominant??

ik weet van gekkeheid niet meer wat ik kan doen om een mooi koppel te vormen

groetjes