kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo Mila,

Ik heb genoten van al je mooie foto's. :D :D :D Prachtige valken. Ook je rosella's zijn mooi. En wat een aparte kwartel, zo een had ik er nog nooit gezien.

Mooie villa voor je kwartel, die boft maar, zo'n handig vrouwtje.

groetjes, Nel :)

mila

ik ben helemaal van de kaart  >:(.

ik zal het even vertellen,,

vanmorgen rond 8 uur ga ik altijd de vogels voeren enzo,
en ik kijk altijd hoeveel het er zijn..
nou kom ik vanmorgen in de eerste buitenvoliere van de valken, mis ik een valk???
ik zoeken in de nestkasten gekeken achter het kwartelhuis gekeken erin nergens te bekenen???
hij is gewoon WEG en ik weet niet hoe dit kan...
voel me best schuldig dat ik het niet weet hoe hij weg heeft kunnen komen alles gecontroleerd of er ergens een gat of wat dan ook was.

ik heb geen last van muizen of ratten dus dat kan het ook niet zijn..

maar ben nu wel 1 van de mooiste bonte mannen kwijt en zijn popje roept ook niet naar hem vind ik ook apart...
jullie begrijpen denk ik wel dat mijn dag  :censuur is begonnen...

groetjes

Saar

Misschien een hele rare vraag, maar heb je wel sloten op de poortdeur en op de voliere ???????????????

*Manon*

Hoi Mila,

Nou moe  ??? ??? Hoe kan dat nu gebeuren?
Helemaal raar dat je m niet weer kunt vinden zeg...
Ik hoop dat je er snel achter komt waar die nu gebleven is....

Groetjes Manon

mila

hoi saar
mijn deuren gaan vanzelf dicht en die maak je niet 1 2 3 open vooral geen vogeltje van 100 gram..
en niemand kan hier de achtertuin inkomen zonder dat wij het door hebben de kaketoe's slaan meteen alarm en de honden ook...

hoi manon

ik hoop dat ik hem snel terug heb dat is wel de man van me beste koppeltje die weg is die hebben zich al meerdere malen bewezen.
ik baal als een stekker dat die weg is maakt niet uit welke er mist je mist hem tocht  :'(.

groejtes

Dierenfreackske

23 januari 2009, 18:11:44 #140 Last Edit: 23 januari 2009, 23:32:53 by Dierenfreackske
Hoi Mila, Jeetje wat erg van het bonte valkje , wat raar , heeft iemand dan misschien in je voiliere een gepakt? Dat kan , het is nogal gebeurd he,  raar dat het popje niet roept ook, misschien is ie wel bedwelmd ? Hopelijk niet natuurlijk , maar ik kan niets anders bedenken, misschien is iedereen wel bedwelmd een beetje en roepen ze daarom niet? Ach ik vind het zo'n naar verhaal he, meis, heeft niemand iets opgemerkt? Goed beveiligen ook hoor, dat is heel belangrijk, allee, wat is er anders gebeurd ? Kan toch niet zomaar verdwijnen? Vreemd he, maar sterkte hoor, ik hoop dat er niet nog meer verdwijnen daar, grtjs Ann  ??? ??? ???

bobbie

Hoi hoi,

Jeetje, wat balen zeg. Zeker omdat je niet weet waar hij gebleven is. :-\

Kan het niet zo zijn dat hij met je meegevlogen is toen je de laatste keer uit de voliere liep? Of heb je sluizen?

Leuk is het niet. Tjonge. Ik hoop dat je er nog achter komt waar hij is gebleven en hoe hij er uit kon komen.

groetjes, Nel :)

Mara

Hoi Mila

Dat is inderdaad een raadsel zeg. Zit de valk ook niet ergens in een hoekje of zo?

Sterkte in elk geval.

Groetjes

Mara

mila

hoii Bobbie,

ik stond nog buiten de voliere toen ik het door had, ben toen eerst de voerbak van de kaketoe's gaan pakken.
ik heb geen sluizen maar hij is niet meegevlogen met eruit stappen...

Hoi Mara

ik heb overal in de voliere gekeken en kan hem nergens vinden en zo groot is de voliere niet.
ik snap ook niet dat zijn popje hem niet roept dat doen ze altijd...

dankje voor jullie ideeen en steun..

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila, het is echt een raadsel meiss, heel veel sterkte in ieder geval, hoe was het vanavond met de andere valkjes in de voiliere en het popje van je bonte valkje, STERKTE !!!
Ann

mila

heb vanmorgen echt weer alles afgezocht niks te vinden...
zijn popje riep vanmorgen wel even maar nu ook niet meer.

net even foto's gemaakt van het groepje wat niet meer compleet is.

er staan bij de andere dieren ook nieuwe foto's van de rose kaketoe's.

groetjes

Kimm

hoi mila,

ik vind het ontzettend verdrietig voor je dat je hem kwijt bent :'(
sterkte hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Mila

Maar een valkparkiet verdwijnt toch niet zomaar? Kan hij niet ergens achter zijn gevallen of zo? Probeer alleen maar mee te denken he.

Sterkte ermee.

Mara

mila

hoi Kim

dank je ze zitten er ook niet zo blij bij de andere valken..

hoi Mara

ik begrijp dat je meer denkt maar ik heb nu alles weg gehaald overal onder gekeken in de nestblokken nog een keer gekeken.
hij is echt verdwenen en ik snap er niks van heb het dak bekeken of er ergens een gat ofzo in zat ook niet heb op de grond gekeken of misschien daar ergens gat zat...

groetjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik krijg er kippenvel van, grtjs Ann