17 juni 2024, 00:45:17

Het verhaal van Nicky

Gestart door candy, 19 oktober 2008, 21:18:36

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Nicky.
Groetjes van Leia :)
Hoe gaat het bij jullie? Is Sunny al helemaal gewend?
Kus,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer eens met een update.
We zijn inmiddels al weer zes weken op de camping,  8) 8) 8) maar doordat hier een klein ongelukje is gebeurd had ik door de spanning die dit bij ons teweeg bracht geen zin om een stukje te schrijven in mijn boekje.  :'( :'( :'(

Maar ik zal jullie bij dezen de uitleg geven wat er is geschied.
Een week of drie terug wilde Pixel gaan vliegen. Ze ging starten vanaf de deur van de kooi, die we tevens als balkon gebruiken. Bij het weg vliegen kwam ze te laag, waardoor de tafel in de weg stond en ze sloeg met haar linkervleugel precies op de rand van de tafel. Hierdoor leek het wel op een circus voorstelling. Ze maakte namelijk een koprol echter sloeg ze heel erg hard met haar rechtervleugel op de vloer. :'( :'( :'(

Na even beduusd te hebben gezeten, om met haar vleugel te trekken op een manier als of deze verrekt was,  ging ze toch maar weer proberen te vliegen en ging op de stander zitten.

Op de plaats waar ze ging landen zat Luna en die werd dus met een carambole van de stok gevlogen en die belande met haar stuitje op de vloer.
In de loop van het weekeinde ontstond er bij Luna een hele buil onder aan het lichaam als of er een eitje moest komen.  ??? ??? ??? 

Omdat er na het weekeind nog geen verbetering bleek te zijn opgetreden moesten ze maar naar de VA, waar ze onderzocht werden.  Hierbij was het wel heel erg schrikken voor de baasjes. Het bleek namelijk dat Pixel haar pols had gebroken en de VA zou proberen dit doormiddel van een strak verband te proberen te laten genezen, maar gaf hun weinig hoop op herstel en gaf aan dat ze er rekening mee moesten houden dat de hand van de vleugel als noch zou moeten worden geamputeerd. Bij Luna bleek het echter ook geen eitje te zijn, waar ze last van had, maar een scheurtje onder in haar buikje, waar ze aan moest worden geopereerd.
Na de operatie kwam er nog een verrassing. Het als popje geteste valkje bleek een mannetje te zijn. ::) ::) ::)

Bij Luna verliep het herstel heel voorspoedig en Pixel moest gisteren avond weer naar de VA voor controle. Hier bleek dat bij haar ook herstel op treed en ze heeft dan ook een nieuw verbandje gekregen, welk de baasjes met twee weken mogen verwijderen. Ook vond ze het nodig om wraak te nemen op de VA door hem tot twee keer toe flink te bijten. >:( >:( >:( Dit bleek achter af toch niet zo'n goed idee te zijn, omdat dit resulteerde in een bloedende snavel. Het bleek dat er een stukje van haar ondersnavel te zijn af gebroken, wat met kunsthars hersteld moest  worden. Dat dit goed gelukt is bleek wel uit de tweede hap.  :censuur:-X :-X :-X

Ik hoop dus dat jullie nu wel begrijpen dat ik dus even geen behoefte had om iets te schrijven.
Allemaal de groetjes van Nicky en al zijn vriendjes.

Saar

Hoi Nicky
Jeeeetje wat hebben jou valkenvriendjes een pech.
Hopelijk zijn ze snel weer beter!
Een kroeltje voor jou
Groetjes Saar :-*

Sanna

Jeetje zeg! Er is wel een hoop gebeurd bij jullie hoor. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er absoluut niet naar stond om hier te gaan schrijven. Ik ben in ieder geval wel heel blij dat iedereen nou herstellende is. Ik hoop dat er voorlopig meer rust in de tent zal zijn. Geef iedereen maar een lekkere knuffel!

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Nicky.
Wat erg voor je twee vriendinnetjes... of achteraf dus toch vriendje en een vriendinnetje.
Gelukkig zijn ze al aan het herstellen.

Hier gaat alles goed. Leia, die je zo leuk vindt, heeft nu een nieuwe vriendje die haar probeert te versieren... Maar daar vertel ik straks nog in mijn boekje over, ik ben nu mijn keuken aan het betegelen :-)

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Hermien

Ik val ff helemaal stil en zit gewoon wit weg te trekken. Wát een hoop narigheid zo in één keer. Heel veel sterkte en ik hoop dat je valkenvriendjes èn baasjes weer snel boven 'valkjesjan' zijn.

Geef ze allemaal maar een stevige knuf van de Duiveltjes van het Vederkruid.

Kimm

Wat een toestand zeg! dat is echt schrikken.
Heel veel beterschap hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo allemaal,

Eerst wil ik iedereen bedanken die gereageerd hebben en Leia wat is dat jij een nieuw vriendje. Dus ik wacht er op dat jou baasje er over schrijft, zodat ik er meer van kom te weten.
Verder heb ik ook een nieuwtje of beter gezegd vriendje er bij.
Dit is een albino en die word snoowy genoemd. 8) 8) 8)



Snoowy zou reeds vroeger komen, maar daar stak Pixel toen een stokje voor met haar stunt. Door de zorgen om de twee gewonde valkjes hadden de baasjes er geen tijd voor om Snoowy te gaan opvoeden en daarom is die nu pas gekomen nu ze helemaal zelfstandig is.
Nu eerst maar eens zien hoe zich dit nu verder onwikkeld en daar ga ik op een later tijdstip over berichten.

Caroline

Jeetje, wat een hoop narigheid joh!!!  :'( :-\

Gelukkig gaat het nu allemaal weer wat beter.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe albinootje.  :D

En je schrijft geteste popje blijkt een man, bedoel je volgende de berekening of is deze daadwerkelijk dna-getest?? ZO ja, waar als ik vragen mag??

Veel plezier met mooie Snoowy, sterkte met de ziekenboeg.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Hay Ria,

In mijn boekje lees ik dat er een 'kietje' is opgenomen....
Heb ik iets gemist? Het is ook al zo lang stil in je boekje!
Sterkte in ieder geval en bedankt voor je meelevende reactie in mijn verhalenbundeltje.

Kimm

hoi hoi,

ik hoop dat het goed gaat met het valkje.
beterschap hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ook namens mij beterschap met je valkje wat opgenomen/ziek is.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi henk en ria,

hoe gaat het hier? gaat het met het valkje al wat beter?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Kim,

Alles is nu weer goed met het kietje.
Ze speelt weer rond met de anderen, de AB kuur is goed aangeslagen. :D :D

Groetjes Henk en Ria