Kenay's dagboekje >> eitje 2 geboren..

Gestart door kenay86, 19 oktober 2008, 17:17:31

« vorige - volgende »

Anja

Probeer een s wat Kim zegt. Een oproepje dat helpt mss wel.

Liefs Anja

kenay86

onder welk onderwerp zou ik dat moeten plaatsen?:D ik gaat eens kijken, hopelijk is er iemand die me daarbij wilt helpen :)

ik heb wel een heel leuk nieuwtje :) het wordt geen voliere maar wel de volgende kooi:

Ik heb hem gereserveerd tot mn geld gestort is en mag hem dan komen halen, samen met nog een kooi van bijna 1 meter lang en 60 diep een hele hoop speeltjes, stokken, voerbakken etc :) ik hoop dat ie hier ind e kamer past ;D is volgens mij echt een joekel die kooi :o ben er wel heel erg blij mee :)

Groetjes Dees

Anja

Mooi zeg. Prachtige kooi.

Je kan het bij Andere Vragen plaatsen.

Liefs Anja

Kimm

wow super kooi!!!

en plaats even bij je oproep jouw woonplaats erbij, misschien dat er iemand dichtbij woont ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

kenay86

oproepje is geplaatst hoor, ben benieuwd of er nog mensen uit deze omgeving komen ;D

Kirsten

Hoi hoi!

Ik heb je nieuwe boekje gevonden!
Prachtige foto's in je voorstelronde, ben weer helemaal bij  :D

Heb je de duidelijke plaatjes van het kortwieken als eens gevonden. Je kan het misschien dan toch zelf of samen met je vriendin?
Ik woon anders misschien niet zo ver bij je vandaan?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

kenay86

hey kirsten,

ik kreeg net een link met foot's inderdaad bij mn oproepje :) ik ga het morgen aankijken of ik het zelf durf, zowiezo met hulp van mn vriendin ;) mocht het niet lukken wil ik wel naar jou toe rijden hoor, als je dat niet erg vindt tenminste, maar ik ga het eerst zelf proberen :)

en ver.. 3 kwartiertjes ongeveer ;D

kenay86

vanacht ineens grote paniek bij alle dieren hier.. de vogels die tegen de kooien aan vlogen en de honden die begonnen te blaffen.. we schrokken ons kapot en uiteindelijk om niks.. gelukkig hebben de vogels niet echt iets, Luna is wat veren kwijt geraakt, maar misschien zijn er ook wel veren bij van Nala, maar bij Luna zie je het in ieder geval duidelijk.. gelukkig waren we er snel bij en konden we de schade beperken door snel het licht aan te knippen en de vogels troosten..  de bakjes voer enzo lagen om de grond en heb dat vanacht maar zo gelaten, ik was hartstikke moe en was blij dat de vogels weer rustig waren dat ik achterover ben gekukeld en zo in slaap ben gevallen, vanmorgen om half 7 dus gelijk even nieuw voer enzo opgehangen :) dit is de eerste keer dat er paniek uitbrak in de tent en wat er noue cht aan de hand was weten we nog steeds niet..

Vandaag ga ik Nala's vleugels knippen en ik hoop dat het allemaal goed gaat :) Als het goed lukt wil ik ook proberen Lilo, Stitch en Mylo te gaan knippen.. die zijn ook nog behoorlijk bang en dan is Nala niet de enigste die niet kan vliegen :) ik vang hun ook met een handdoek namelijk.. de ene keer gaat het wel goed met vast pakken en de andere keer niet dat ik dus regelmatig de handdoek wel nodig heb.. en als ik er 1 ga kortwieken zou het voor de ander ook wel leuk wezen als ze niet steeds alleen neer storte denk ik :) ik ben benieuwd hoe het gaat :)

Kimm

balen dat je paniek hebt gehad, maar gelukkig geen gewonden :D

ik ben benieuwd hoor of het gaat lukken met kortwieken.

liefs kim

Gerdy

Hoi ..ik ben eens in je boekje gedoken..wat een heerlijke voorstel ronde heb je gemaakt..en je hebt mooie valkjes

ik heb ook een valkje binnen gehad wat niet te vangen was..bij mij hielp een vogel netje heel goed..geen angst en geen stress.

ik wens je veel succes vandaag met het kortwieken

gr gerdy

kenay86

dank jullie wel :-* ik heb de moed nog niet bij elkaar geraapt om de schaar te pakken, ben dan ook enorm lui vandaag :-[ ik zal straks eerst maar eens gaan douchen, misschien maakt dat me wakker ;D

De kooi heb ik me even in vergist hoe groot die is :o hij is 119 x 80 x 160 :o dat wordt heel hard schuiven hier in de kamer :D maar dan hebben ze wel mooi de ruimte :) en dan kan ik eindelijk normaal de shcommeltjes en speeltjes op hangen :o de shcommal hangt nu aan het zittouw en de speeltjes hangen tegen de tralies waardoor ze er niet echt naar om kijken.. nieuwe speeltjes ophangen heeft ook geen nut, ook daar kijken ze niet naar om, dus ikd enk dat de nieuwe kooi ze zeker wel zal bevallen!

Hoelang is het echt nodig om de nieuwe valkjes in quarantaine te houden? de 1 zegt dat een week genoeg is en de ander zegt dat ze minimaal 6 weken apart moeten.. wil het nu toch wel eens vand e kenners weten eigenlijk ;D de valkjes zien er goed gezond uit, ontlasting is al nagekeken door feld en niks gevonden.. ik zou ze nu dus al samen los laten en als de nieuwe kooi er is samen daar in.. maar weet niet of dat al te snel is? feld kan natuurlijk niet alles zien in de ontlasting..a lthans, dat neem ik aan ;)

Groetjes Dees

Kimm

is het gelukt?

groetjes kim

Anja

Hoi hoi,

Quarantaine is idd minimaal 6 weken.

En is het gelukt met het kortwieken.

Liefs Anja

mila

heey

is het gelukt het knippen??
het is echt heel makkelijk hoor alleen moet je even weten hoe je het moet doen.

groetjes
mila

kenay86

het knippen is vandaag niet door gegaan, we kregen eind van de middag telefoond at we vanavond weg moesten... vanmiddag was mn vriendin werken en alleend urf ik eht niet hoor :D kan niet en een vogel goed vast houden en knippen te gelijk ;D morgen ochtend is mn vriendin wel thuis en als we het huishouden hebben gedaan gaan we proberen te knippen :)

ik ga nu snel naar mn bed want ik ben dood op, denk dat ik binnen 5 minuten weg ben en dat ikr icco niet eens meer hoor als ik het licht uitknip ;) (die begint altijd na een minuut of 10 nadat het licht uit is vrolijk te fluiten en iritante geluidjes te maken ;D)

Tot morgen :-*