4 augustus 2025, 14:08:41

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anja

Dank je wel voor alle berichtjes.

Nel,

Er zitten zelfs 2 geelwangen in mijn eerste nestje. Do en Mika. De geparelde dames.

Marian,

Ik snap wat je bedoelt. Het komt misschien omdat hij qua kleur zo afsteekt bij de rest, ik weet het niet.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

sabine

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's van het douchen, echt heerlijk om ze zo te zien!

Groetjes Sabine

Bello

Psssssssssssstt

(morgen komen er nieuwe foto's)

Wil even laten weten dat ik nu samenwoon met Catka....
tot nu toe bevalt het prima.
We hebben een gezamelijke hobbie Catka en ik en dat is

ETEN

Groetjes jullie Doki
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Ann,

Zeker weten.

Hoi Sabine,

Dank je wel voor je berichtje.

Hoi onze Doki  ;D ;D ;D ;D

Wat een fijn nieuws. Dat jij kon eten dat wist ik al. Je vreet Dorothé en Ivo nu zeker de oren van hun kop of niet.
En knuffelen konden jullie ook al heel goed saampjes had ik gezien.

Kusje op je kuifje.

Liefs,

Anja

Updeetje Mika,

Mika hebben we vanaf gisteren op 2 papvoedingen gezet. Ze doet het goed moet ik zeggen. Vandaag heb ik de kooi helemaal verschoond en nu zit iedereen lekker gezellig in 1 kooi.
Papa Yingo neemt het voor zijn dochtertje Mika op en ze wordt nu net gevoerd :o :o :o :o :o :o :o
Ik denk dat ik het maar aan pa over ga laten. Straks weeg ik ze wel en als ze te licht is naar mijn gevoel dan pap ik bij. Of moet ik gewoon blijven pappen. Ben nu even verward hoor en ik hoop dat jullie raad voor me hebben.

Fijn weekend iedereen.

Liefs,

Anja

patty_dordtse valkjes

Gelukkig dat het weer wat beter gaat met haar...

als paps er goed blijft voeren en ze blijft goed op gewicht dankzij paps kan je het toch proberen maar een papje wat ze gewend is kan je volgens mij ook gewoon nog wel geven maar mss dan wat minder...

ik zou ook nu nog lekker papjes willen hebben hoor als ik haar was en ze het lekker vind natuurlijk  :-*

ben benieuwd wat de andere zeggen
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Hoi hoi Anja,

Is het een idee om haar te laten voeren door pa zolang hij dat nog doet en haar dan de kans te geven om zelf eten te gaan zoeken als ze honger krijgt?
Als je papt als ze honger heeft, zal ze weinig moeite gaan doen om zelf eten te gaan zoeken...
en inderdaad als ze savonds te weinig weegt, haar dan bij te pappen...

Groetjes Manon

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Gaat toch wel de goede kant op. :D
Ik ben het wel met Manon eens, bijpappen kan altijd nog. Als je nu gewoon door blijft pappen is het wel lekker makkelijk voor mevrouw. ::)

Groetjessssssssss  ;)

Caroline

Ik beantwoorde je im al maar hier ook nog even, tevens een aanvulling ....

Ik ben het met mijn voorgangers heen hoor, persoonlijk zou ik Mika zelfstandig maken door haar apart te zetten in een kooi, zeker omdat ze al aangaf niet zo'n zin te hebben om zelf te gaan eten.

In jouw/jullie situatie begrijp ik dat je liever Mika lekker bij de andere in de kooi hebt, dan kun je haar ook laten voeren door pa, alleen .... waak er dan wel over dat ze daadwerkelijk ook zelf gaat eten want pa kan dit weken blijven volhouden en dat is natuurlijk niet de bedoeling.  ::)

Knuffie voor Mika.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Patty, Manon, Marlies en Caroline bedankt voor jullie raad en berichten.

Gisteravond woog Mika 79 gram en heb ik ze toch pap gegeven tot 84 gram.
Omdat ik vannacht toch niet kon slapen heb ik maar eens liggen nadenken over Mika. Ergens vind ik haar een zielig pietje maar aan de ndere kant ook een luie donder.

Vanmorgen heb ik een bordje met grasparkietenzaadjes op het aanrecht gezet en daar heb ik Mika bijgezet. Pa die bleef maar voeren en ik vind dat het genoeg is geweest.
Heb haar op het randje van het bord gezet en haar eens streng toegesproken ::) ::) ::)

Ze begon een beetje te eten maar niet van harte. Toen heb ik op de tafel een handdoek gelegd en daar de gewone valkparkietenzaadjes op gestrooid. Mika gepakt en gezegd dat dit het voer is wat valkjes van 8 weken eten.
Wat denk je......................gaat ze de saffloorpitten op zitten eten :o :o :o :o :o Nou als ze dat kan dan kan ze ook zaadjes eten was mijn gedachte.

We hebben ze eerst maar even gedoucht en toen heb ik haar apart en helemaal alleen in de oude kooi van Coco gezet. Ik hing er een bakje zaad ik en madam begon gelijk te eten. Maar heel ven maar het begin is er.
Als ze straks echt veel is afgevallen dan krijgt ze vanavond wel wat pap. Ze woog vanmorgen 77 gram.
De kooi is ook behangen met trosgierst dus ze zal moeten eten.

Ze blijft wel roepen en pa antwoord dan. Als ze echt lang blijft roepen en schreeuwen dan zet ik Do bij haar.

Ik ga zo de foto's verkleinen en uploaden en ik zal ze dan ook hier plaatsen.

Liefs,

Anja

Caroline

Verstandig!!  ;)

Succes!!  :-*

PS. Saffloor- meloen- en zonnebloempitten zijn wel de makkelijkste pitten/zaden om te pellen.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

poeh wat een operatie voor jou zeg. maar je hebt dit erg goed gedaan meid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Dank je wel dames.

Hier komen de beloofde foto's. Geniet ervan zou ik zeggen.

Liefs,

Anja

Anja