4 augustus 2025, 23:18:47

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi Anja,

Positief blijven inzien hoor!!!
Het is even nu doorbijten en dan morgen het andere voer geven.

Wees maar trots op die papa hij neemt haar weer op in de verzorging echt lief...

Komt goed zal hard draaien met mijn duimpjes :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Bello

Pff jeetje dan had ik toch een beetje het vemoeden toen ik tegen je zei van:

is de pap wel goed voor haar?

Gelukkig gaat je mannetje morgen naar de Jumper voor een lekkere pot Nutribird!!!

volhouden hoor meis!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Anja .. eerst en vooral een gelukkig 2010 en vele leuke en goede dagen ...wat rot voor je meiss, dat Mika zo afvalt, hopelijk komt ze er snel bovenop weer! Ik ga morgen alles uitgebreidt lezen he! Heb zo veel boekjes in te halen ....Ik duim natuurlijk mee voor je Mika !!!  :-*  grtjs. Ann

♪ Marlies

Hoi Anja,

Ik begrijp dat je het even niet ziet zitten nu Mika zo afvalt. :-\
Hopelijk komt ze van de nutribird wel goed aan. Mochten ze die nu niet hebben bij de Jumper, kun je ook altijd nog de pap van Kaytee proberen. Deze vind ik zelf ook heel goed.

Vergeet niet dat ik papa Yingo op een gegeven moment uit de volière heb geplukt en dat hij nog maar 45 gram woog.
Met hem is het ook goed gekomen en ik verwacht dat het met Mika ook goed komt...................zeker met jullie goede zorgen.

Succes !!!!!!!! :-*

amazingleeuwtje

Lieve Anja,

Tijdje niet in jou boekje geweest, schrik ook behoorlijk dat Mika het moeilijk heeft. Ik hoop dat ze dan ook snel weer aankomt, pa kennende gaat hij er weer voor wat een kerel :-*..  Ik kom natuurlijk vaak kijken hier of jou Mika vooruit gaat, mijn duimen draaien voor jou..

Sterkte Anja en Mika hoop  dat de zorgen snel voorbij zijn

:-* Sylvia

Monky

Hey Anja,

Wat een narigheid. Ik hoop voor je dat Mika er weer een beetje boven op komt.

Heel veel sterkte. Het is zo'n mooi beestje.

Liefs,
Monky

Hermien

Dierenfreackske

Hoi Meiss....hoe is het hier ondertussen, is Mika er bovenop gekomen een beetje al ? Ach meiss, ik hoop het zo , ik duim, moet straks naar DR.maar kijk vanavond wel nog eens! Grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Hoe gaat het met Mika...
Is ze weer wat aangekomen ?

Ik lees het nog wel  :-*
jonge valkjes te koop

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het met mika?
wat sneu en vervelend zeg. ik hoop dat het vandaag al wat beter gaat.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Wat een zorgen om Mika zeg!

ze lijkt het nog niet goed te snappen terwijl ze toch ziet dat haar broertjes en zusje wel eten...

Ik ken de zorgen helaas die je om haar hebt, had hier ook zo'n lellebel in de zomer die het verrekte.... en ook maar bleef afvallen tot zo'n 64 gram... je schrikt je dan rot!

Hopelijk gaat de pap snel zijn werk doen en ziet Mika snel het licht en gaat ze eten.

Liefs Manon

Anke

Hoi Anja,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat.
Mijn duimen draaien nog hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Dank je wel allemaal voor de berichtjes, het meeleven en het duimen.

Ton heeft vanmorgen Nutribird gehaald. Mika heeft de nacht doorgebracht bij papa Yingo. Mama Yelo had ik in de andere kooi bij de kleintjes en Yunah en Yobi gezet.
Ton komt terug van de winkel en toen lag er een ei in de kooi. We weten nu niet van wie dat ei is. Van Yelo of Yobi.

Mika is de hele dag op gewicht gebleven. Ik heb haar om 17.00 uur een klein beetje nieuwe pap gegeven. Ze zit nu bij haar broertjes en zusje. Ze heeft daar net gegeten van de notenrijst :D :D :D :D
Haar borstbeen is niet meer zo scherp als gisteren. Er zit ook wat meer leven in haar. Ze heeft net bij me zitten spelen en ze kroelt samen met Doki. Ze zal hem gaan missen want als het weer mee zit dan gaat Doki zaterdag verhuizen.

Yingo en Yelo zitten weer bij elkaar want ze schreeuwde me de oren van mijn hoofd. Samen met een bakje waar het eitje in ligt. Yingo heeft er al op gezeten maar Yelo nog niet. Wie weet is het niet ven hen maar van de andere 2 valkjes.

Straks om 22.15 uur krijgt Mika weer wat pap en nu mag ze laten zien wat ze kan. Arm ding haar darmen zijn echt erg van streek geweest :'( :'( :'( :'( :'(
Haar poepje heeft weer een vaste vorm en is gelukkig geen dunne spuitpoep meer.
Ik heb er echt van wakker gelegen. Ik dacht nu gaat mijn mooie meisje dood doordat ik ze de verkeerde pap heb gegeven. Ik had toch wel een schuldgevoel hoor.
Nu maar hopen dat ze er boven op komt en dat ze weer een mooi valkje wordt zonder die plakveren.

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het weer wat beter gaat met Mika :)
Hopelijk zet deze positieve lijn zich voort.
Ik duim nog even door ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

:-* :-* :-* zie je komt goed...

Tuurlijk zal je haar zelf ook gaan missen,maar gelukkig kan je nog veel van haar horen toch  :-*
jonge valkjes te koop